zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Geir Eithun. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Geir Eithun

ilość zdjęć w galerii: 1
data dodania:
9630 odsłon

Geir Eithun





losowe komentarze
prezentacja - kibice - Wrocław wts to dobry fan klub!!
Piotr Gruszka - Krzysztof Ignaczak ale zgrabne nogi !!!!!!!!!!!!!!!!! ja o takich mogę tyjko pomarzyć he he he he he he he
Morten Risager risargerek jest poprostu boski ::*: kocham go jestem jego najlepsza fanka :):) najladniejszy jest na swiecie pzdro i buziaczki dal risargerka ::*:
Piotr Marcinak - Daniel Lewis Fajnie grasz... a jesze lepiej przytulasz buzka =*
cheerleaders Śląsk Wrocław e tam, więcej jest dla wybranych ;) czyli dla mnie :D

a reszta musi czekać z niecierpliwością większą do następnego spotkania ;-)
cheerleaders KM Ostrów Agnieszka
Bartosz Kurek bartosz to mlody zdolny siatkarz. ze swoimi warunkami moze zdobyc bardzo wiele. a do tego bosko przystojny. uwielbiam jego chłopięcą buzke!!!!
Marcin Liberski Adam Kajoch jest lepszy...
AdaS bedzie mistrzem świata.
Aya Traore - Chamique Holdsclaw Super! Niesamowita siła walki, niesamowita Schamique! I do tego gra w Polsce!
Sylwia Ciurko - Milena Wychódzka hehe ;) Dzięki za zjazdy ;)
Hans Andersen - Nicolai Klindt Zajebiste zdjęcie!!!!ciekawe czy tak dobrze robi........ każdy wie o co chodzi:-0
kibice - Śląsk Wrocław Wroclaw caly bez Drzymaly!
Adam Kajoch masz świetne samochody
Kenneth Bjerre To jest Jarek Hampel
zadyma - kibice zadyma:D:D:D
Emil Sajfutdinow DO INNEJ DARII: podpisz sie inaczej, bo nie wiadomo która z nas się wypowiada!!! mi się Minet (czy jak on tam ma:D) nie podoba... Do soboty !!!
Mariusz Wlazły MARIUSZ ZAWSZE BARDZO ŁADNIE WYCHODZISZ POZDRAWIAM
Eleonora Dziękiewicz all rights reserved!,to po co to zamieszczać
Lipa jakaś
Martin Sopko - Bartosz Kurek - Aleksander Januszkiewicz Bartuś wyglądasz ładnie na tym zdjęciu:):)
Katarzyna Skowrońska Dolata jestes najlepsza polska siatkarka.................tak dziewczyne kazdy by chcial ............ten kto sie z nia orzenil to szczescisz...............pozdrowienia od lukasza
Małgorzata Glinka Mogentale KOCHAM JĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna Werblińska Zajebista laska
Edyta Kamińska o matko! ona ma ręce tyłem na przód i odwrotnie! :P
kibice - Sparta Wrocław Przestancie trzymac z pedalami bo sami nimi bedziecie
Bartosz Kurek Bartek gra fenomenalnie. mozemy byc spokojni o przyszłość polskiej siatkowki. z Bartkiem w druzynie Polska bedzie zdobywac szczyty. pozdro dla niego i wszystkich kibicow! :):):)
Krystian Klecha Wcale że NIE!!!!!!!!najlepsz jest WTS ATLAS WROCŁAW!!!!!! HANS ANDERSEN i JASON CRUMP Są NAJLEPSI !!!!!!!!!!!!!!
Marta Haładyn - Magdalena Żochowska super grasz na gwardii oby tak dalej
Asia Kubica Asiunia...sliczna jak zawsze
Agata ślicZne zdjęcia:))
Anna Barańska hej aniu napisz do mnie na gg prosze tez gram w siatkówke moje gg 8573518
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.