zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Betard WTS Wrocław - Falubaz Zielona Góra. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: poniedziałek 05 lipiec 2010
Żużlowcy Betardu Wrocław pokonali Falubaz Zielona Góra 51:39. Odnieśli tym samym swoje czwarte zwycięstwo z rzędu w lidze. Wszystkie były tym cenne, że pozwoliły wrocławianom zainkasować także w każdym przypadku dodatkowo punkt bonusowy.
1257 odsłon
1021 odsłon
1141 odsłon
1010 odsłon
965 odsłon
1820 odsłon
1080 odsłon
1038 odsłon
1353 odsłon
1871 odsłon
1094 odsłon
1043 odsłon
989 odsłon
1026 odsłon
1031 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Betard WTS Wrocław - Falubaz Zielona Góra





losowe komentarze
grupa Cheerleaders Wrocław Dziewczyny...byłyście ZAJE...FAJNE! Cud, miód...:)
Anna Barańska - Milena Sadurek Hmmmm Ania jest ładna ale czy charakter ma fajny nie wiem bo jej osobiście nie znam ;] a co chodzi o jej grę no muszę przyznać że ma talent do siadkówki . Pozdro .
Michał Szczepaniak - Hans Andersen Sądzę , ze wcale nie jest głupi ^^ Wie czym jest prawdziwy żużel ..
[P]ozdro dla niego ;-)
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska cala tojka super ale ania najlepsza,dziekowac stworcy.
kibice - Odra Opole only torcida
06 Sorry dla was liczy siętylko to kogo to byławina?? wg mnie najważniejsze jest zdrowie... porażka
Dominika Kur kasuje wszystkie obrażające komentarze a nie żartobliwe i nie ma znaczenia pod jakim zdjęciem
Ania Trzcińska Mysle ze ktos tutaj pomylil dzialy, a fora dla marudziarzy itp sa, ale nie tutaj :) To jaka laska jest to juz osobna historia i chyba w tym wypadku nie warto tego rozstrzasac... oceńmy tylko jej talent i urode...
Anna Werblińska Aniu tak trzymaj...pieknie,ślicznie po prostu fantastycznie....:)
Jarosław Hampel Tylko nie Atlas !!!! To cieniasy nigdy już tam nie wracaj !! PROSZE !!! kocham cie
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska piękne i utalentowane takie właśnie są one ANIA KASIA I LENA jesteście wielkie :):):)::*:
Adam Skórnicki ty kolorowa szmato ty jestes ciota.Skóra jest kozak równy ziom!!!!Pozdr dla fan. speedwaya
kibice - Śląsk Wrocław Jesteśmy tam gdzie nasz Śląsk gra!!!
01 OMG
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata Kasia jesteś BOSKA>>:P
Eleonora Dziękiewicz chcialbym zobaczyc jej stopy...
Martin Sopko - Mariusz Wlazły Mariusz ma fajmą fryzure i wogóle jest bardzo przystojny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bartosz Kurek Jeju ale problem macie...
On chodzi z moja ciocią a jego dziwczyna ma na imie Olga nikt jeszcze nie wie o nich nie wiem dlaczego.On jest nawet na boisku...Lubię go.:) Ale jego fanki są nie nie normalne bo gadają mu pod czas spotkaś Kocham Cię , Piękny jesteś. Beznadziejnie i standardow teksty.:)


oprawa - kibice - Unia Leszno do kitu
Marcin Możdżonek -  Ivan Marquez On tak ślicznie skacze
Agnieszka Celej Ona i Dagmra sa najladniejsze ; ]
Piotr Protasiewicz Pewnie ze bedziemy ci rzucac !!!! Jajkiem najlepiej !! Ty zdrajco
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska JAMAJKO!!! tobie to moge tylko pozazdrościć. u mnie jest taka sytuacja ze mam mikre szanse na nauke gry w siatkówke... mieszkam na wsi.. szkola nie uczy bo wcale nie mysli... Zycze ci tego zeby wkoncu ten sponsor do ciebie zadzwonił o czym ja moge sobie pomarzyc...!!! mam 14 lat i gram jak 5-latka
Pozdrawiam wszystkich fanów naszych siatkarek:)!!!
Edyta Różańska a czemu ona nie zyje??? uwielbiałam ja bardzo ładnie tańczyła pamietam w tatmym roku byłam na meczu gdzie ona ranczyła..
Bartosz Kurek Dziewczynki co taka cisza??? No wiecie co hello! wcale nie jesteście zazdrosne o Bartusia? a podobno będzie miał dziecko he
fanclub Macieja Janowskiego Chłopaku,polecam trzymać się Marka.Super ,ze jeden wychowaneki takiej klasy jak ty,jest w sparcie.Nowy sezon bedzie dla wrocka dobry czuje to w moczu hehe obstawiam pierwszą trojke.Tobie zycze samych dwu cyfrowek .Pzdr dla Ciebie jak to czytasz w ogóle:)sektor 6
Michał Bąkiewicz no boiski ale ogolić by się mógł :)
Dawan Robinson - Ed Cota Ed Cota w Atlasie Stal Ostrów to mistrzostwo dla Stali...... i oby został na niej jak najdłużej :)
kibice - Falubaz Zielona Góra a ta stara co tam wyprawia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emil Sajfutdinow Emil jak zawsze Ślicznie;
Ooo...widzę,że Pchła z Wrocławia się wreszcie uspokoiła..
PozdrO dla prawdziwych fanów..;D
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.