zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Betard WTS Wrocław - Falubaz Zielona Góra. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: poniedziałek 05 lipiec 2010
Żużlowcy Betardu Wrocław pokonali Falubaz Zielona Góra 51:39. Odnieśli tym samym swoje czwarte zwycięstwo z rzędu w lidze. Wszystkie były tym cenne, że pozwoliły wrocławianom zainkasować także w każdym przypadku dodatkowo punkt bonusowy.
1608 odsłon
1326 odsłon
1459 odsłon
1313 odsłon
1276 odsłon
2151 odsłon
1397 odsłon
1361 odsłon
1740 odsłon
2202 odsłon
1413 odsłon
1345 odsłon
1301 odsłon
1368 odsłon
1315 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Betard WTS Wrocław - Falubaz Zielona Góra





losowe komentarze
Joanna Staniucha-Szczurek Joasia jest super-na zdjęciu widać!!!:)))
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski No łał a JA chodzę na żuzel od 12 lat i Coooo!!!!!! Święte przymierze Fabulaz,Sparta,Wybrzeże!!!! Forever Sparta!!!!!!!
Urszula Żelezna pisze tu bo ksiaga gosci nie dziala... Seba, Byles na meczu Mos Azs??
Łukasz Grzegorzewski ale mięśniak:)
Natalia Waligórska - Ivana Puzar Kriss masz racje. Dupcia światowa. Najładniejsza koszykarka w polskiej lidze. Cud miód malinka :D
Krzysztof Buczkowski Napewno NIE!!!!
Eleonora Dziękiewicz - Milena Sadurek kocham tę na ostatnim planie
zespół Queens super laski na kzzdym zdieciu wyglondaja pienknie
Atlas Wrocław kakało ^^ xD
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał co skąd wiem ??
Anna Barańska Ludziska co się z Wami dzieje? Ja rozumiem jest ładna,ale opanujcie się, niedługo nie będzie mogła wyjść na ulicę
Thomas Kelati THOMAS jest wspaniałym zawodnikiem w Polsce pokazuje na co Go stać.
Max Dilger do grand prix dawaj
Logan Tom - Katarzyna Gajgał - Joanna Kaczor no zgadzam sie jest najleprza na świecie:)
Eleonora Dziękiewicz ona jest boska !
Andreas Jonsson Andreasku kochany normalnie kocham cię!!hehe jestes najlepszy i boooski:D:D Buziaki dla Ciebie i przekaż je też całej drużunie:):):)
Bartosz Kurek Bartek jest super zawodnikiem i jakże przystojnym. ;* Mam nadzieję, że w przyszłości zajmie główne miejsce w reprezentacji. Zasługuje na to. Jestem jego wielką fanką. Kocham go!!!!!!
Tomasz Tłuczyński Tomeeek :))) naj najlepszy skrzydłowy !!!
Agnieszka Trzcińska Fajna mam kuzynkę . Pozdrowienia z Katowic Aga =* =*
kibice - WKS Śląsk Wrocław zawsze bende stał za slaskiem
radość siatkarek Wisły Niech się cieszą. I tak "Wrocław górą!" :-))
Milena Wychódzka - Sandra Kazanecka piękne dziewczyny
Justyna Wrzask Olenka, moze przejdz sie na mecz i powiedz to wszystko dziewczynom, co sie bedziesz ukrywac za monitorem?
Konjo - Paweł Konnak Do domu klałnie
cheerleaders Epi Śląsk Wrocław jak się domyślam, określenie "foczki" ma w tym komentarzu dwa znaczenia i oba nie są negatywne

pierwsze: dziewczyny klęczą ładnie w rzędzie (oprócz Kasi, która nie nadąża :) ) co może kojarzyć się z występami fok w oceanariach :)
coś jakby czekały, aż ktoś im rzuci nagrodę za ładny taniec ;)

drugie: foczki to potocznie "niezłe laski" ;-)
Basia Gołąb O czytanie się nie martw.Napewno dwa razy dziennie.
Leigh Adams nicki dawno powinien sie uczyc jezdzic od adamsa nicki to idiota i to kazdy wie nikt go nie lubi gdzie zawsze przyjedzie sa gwizdy i nie umie przegrywac a to co bylo na ostatnim grand prix to kazdy wie ze zaplacil naszemu wojaczkowi a widocznie nasz wojaczek go kocha
cheerleaders Stal Gorzów to są lachony
Katarzyna Skowrońska Dolata Zajebista dupeczka^^ i super siatkareczka ;]
Gonzalo Carou - Krzysztof Lijewski czy ktoś może wie dlaczego ma ksywke Pęto??????
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.