zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce żużel (sezon 2006). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
ekstraliga
 
 
Speedway Grand Prix
 
 
Speedway World Cup
 
 
turnieje
 
 
konferencje, spotkania
 
 
treningi
 

żużel (sezon 2006)





losowe komentarze
Tomasz Jędrzejak - Piotr Świderski a Ogór też niczego sobie...:)
Bartosz Kurek Bartek Kurek to ideał mimo że go nie znam to myśle że powinno być takich więcej: przystojnych, wysportowanych i wogóle!!!
Dagmara Trebenda prozność dopadla i was... zamiast sie cieszyc ze w ogole macie jakies zdjecia to jeszcze wybrzydzacie, i to nie pierwszy raz;/ poza tym znowu jest sytuacja ze zespol tanczy caly sezon te same uklady tylko zmieniajac muzyke, i zmieniając jakieś dwa ukladziki... dziewczyny!! wezcie sie do roboty, bo bedziecie niedlugo jak 'tamte'
Tomasz Gollob ale minke zrobil
Niels Kristian Iversen Ajć mam dreszcze na jego widokk. Ciacho
Ewelina Majcher Eweinka jestes świetna!!!
Katarzyna Skowrońska Dolata super focia kasiu jestes moja najlepsza i najladniejsza siatkarka pozdrawiam
Mateusz Szostek Spoko foccia ... Jeszcze jako amator a teraz to dajesz czadu no i jesli chcecie oceniac go z gorszej strony chociaz takich nie ma to ztrzymajcie to dla siebie frajeży PzDr ;)
Emil Sajfutdinow A tak nawiasem mówiąc to mialy byc po tym zdjeciem komentarze dotyczace foty, a nie jakies wypisywanki kto z nim jest a kto nie <hahaha> kto sie zgadza?
Kasia Bartczak ja chcę takiego mikołaja
Dagmara Trebenda Ale laska z ciebie
Sylwia Ciurko Sylwia Ciurko
Damian Baliński pan damian jest tchebest bardzo ale to bardzo pana lubię i pozdrawiam to wsystko napisał łukasz guziak kibic żużlowy ks s.s.a unia leszno pa-pa pozdrawiam pa-pa
Kasia Heider nie posoba mi się z nich wszystkich tylko ona i ta milena
Rafał Trojanowski szkoda ze Trojan nie ma swojej strony internetowej :(
cheerleaders KM Ostrów Sliczna...
Agnieszka Celej przestan dziewczyno
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Nasze siatkarki sa najlepsze na swiecie a na dodatek najpiekniejsze!!!
Milena Sadurek Aniołku bardzo się zmartwiłem na wieść że znalazłaś się w szpitalu i grałaś w
Tureckim Stambule mecz ...
Ten trener to jakiś nieodpowiedzilny facet !
Mam taką nadzieję że się tylko zaziębiłaś i to nic poważnego ... i że wkrótce wrócisz do pełni zdrowia ...
Wiem że Muszyniankę czeka teraz mecz ze Stalówką z Mielca na której debiutowałem i ciężki bój z FK VK Crveną Zvezdą Belgrad na wyjeździe
Ale Twój organizm musi odpoczywać
Martwię się ...
Wracaj do zdrowia !
Przesyłam gorący Całus ...
Twój nawierniejszy Fan ...
Marcin Ciesielski - Aleksander Januszkiewicz - Mariusz Wlazły - Piotr Marciniak Teraz nie tylko mamy w swojej drużynie świetnie grającego Marcina Ciesielskiego ,ale także dołączył do nas Aleksander Januszkiewicz ,nowy sezon 2008/2009 dostarczy nam wspaniałych emocji .Może uda nam sie z pozycji lidera II ligi awansować do I ligi.Wierzymy ,ze tak właśnie bedzie...
Agata co robisz
Katarzyna Gajgał NIE SMUĆ SIĘ KASIEŃKO. AGATKA JEST NAPEWNO SZCZĘŚLIWA I ŚWIĘTA W NIEBIAŃSKIEJ KADRZE. JEST SZCZĘŚLIWA ŻE WSZYSCY JĄ KOCHAMY.TAKIE DZIEWCZĘTA JAK AGATKA TY I TWOJE KOLEŻANKI NIGDY NIE ODCHODZĄ NA ZAWSZE NA ZAWSZE POZOSTAJECIE W NASZYCH SERCACH !!!
Troy Batchelor - Chris Holder - Robert Kasprzak no no robert fajny motor
kibice - Polonia Bydgoszcz Jest nas trzech; Zagłębie, Zawisza i Lech!
Bartosz Kurek hej :) jestem Iza i mam 14 lat, jestem fanką Bartka Kurka...
Bartek to świetny zawodnik i do tego nieziemsko przystojny ;)
podziwiam go za to jak gra, sama gram w siatkówkę i kiedyś chciałabym mu dorównać.
Pozdrawiam wszystkich fanów siatkówki :)
Jason Crump do you have any pictures of chris harris?
Nicki Pedersen - Leigh Adams jeśli kiedyś spotkam tu Zdziska lub Stal to podaje GG
Małgorzata Glinka Mogentale Gosiu zostań z nami....Nie odchodz...prosze:(:(:(:(
Kochamy Cię;
reprezentacja Polski do boju Polsko
Troy Batchelor jestes boski mamz yoto cyzmaj tak dalej
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.