zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce spotkania Interklasa. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 poniedziałek 12 grudzień 2005
Kraków 10.12.2005
  Zdjęcia: 20

spotkania Interklasa





losowe komentarze
Bartosz Kurek Odkąd pamiętam zawsze z męską siatkówką kojarzyły się fanki piszczące na widok swoich ulubionych siatkarzy i żaden z nich nie robił z tego takiej wielkiej afery a tym bardziej nikt się z nich nie brechtał i nie chwalił się tym w internecie poprzez "kumpele".Jeśli to prawda co wypisuje " Kumpela Bartka" to jestem bardzo rozczarowana jego zachowaniem ponieważ myślałam że to porządny i kulturalny chłopak który stanowił wzór dla młodzieży ale cóż być może sodówka uderzyła do głowy chociaż na takiego nie wyglądał... P.S. zgadzam się z "mądrą" i dziewczyny nie przejmujcie się tym na świecie jest dużo fajnych chłopaków którzy nie gwiazdorzą. Swoją drogą mam nadzieje .że to co wypisuje"Kumpela" jest nieprawdą bo jakoś mi to do niego nie pasuje.Byłam na kilkunastu meczach i zawsze gdy proszono go o zdjęcie nigdy nie odmawiał.Mam 19 lat i nie jestem jego rozhisteryzowaną fanka jako chłopak mi się nie podoba ale bardzo podoba mi się jego gra...
Martin Sopko - Daniel Pliński - Nikolay Ivanov hejka!!! Daniel jesteś spokon gość!!!:)
Katarzyna Skowrońska Dolata jesteś najlepsza teraz chodze do klubu siatkarskiego w sanoku chciałabym twój autograf
Jan Borysewicz - Lady Pank takie spodnie można kupić w sklepie. Janek ma swój wiek więc nie można nic mu zażucać
Jakub Jarosz Kuba jest spoko, ale Marcel lepszy
Dominika Łuszcz ekstra zgrabne nogi :)
Marta Haładyn I love you
Ninko Batsain Proszę aby prostaki i osoby ograniczone i podejrzewam że lekko otępiałe nie obrażały mojej koleżanki. Zazdrość Cię zżera, prawda? Zapraszam cwaniaków na parkiet, niech pokarzą co potrafią a potem obrażają i oceniają innych. Krytyka jest dobra, ale konstruktywna, a nie coś takiego. Pozdrawiam. To świadczy jedynie o Waszym poziomie, który jak widzę nie jest zbyt wysoki.
kibice - Unia Leszno szczurek[*] marchewa[*] nazawsze w naszej pamięci!!!
;(;(;(
kibice - Śląsk Wrocław człowieku a widziałeś ile bylo pustych miejsc na sali , dobrze ze kibice z ostrowa przyjechali bo inaczej hala była by wypełniona w połowie
Emil Sajfutdinow jaki on jest sweeetaśny <3 , mmmm ale ciasteczko z niego
ehhh, chcialabym aby zlapal mnie tak jak łapie swoje spocone pośliadki
od dziś bede jadac tylko w baalbeku
nienawidze ariszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
Bartosz Kurek też tak myśle... Moj kolega powiedzial ze Kurek łysieje :D
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma na wschodzie tylko my RKS MOTOR /CHEŁMIANKA... POZDRO WKS ŚLĄSK
Grzegorz Zengota Kurde.
Wady: Jest niski , głupi ,ma zęby na wierzchu i sobie sepleni xD
Zalety: W miarę jeździ . ( i to jest najważniejsze)
A i może i wypowiedzi mądre ma , ale oglądając parę wywiadów (dłuższych) to normalnie sikałam z ilości błędów językowych w wypowiedziach:D no ale jest żużlowcem (dobrym) a nie polonistom , więc Grzegorz wybaczamy xD
Anna Barańska - Milada Spalova ania i kasia skowronska powinny na meczach nosic stringi ;;';)xDD
Beata Krupska-Tyszkiewicz Beata Krupska-Tyszkiewicz... Wspaniałe wybicie:D
Tomasz Gollob ale minke zrobil
Andreas Jonsson Hahaha w twoich snach możesz sobie pomarzyć!!! Udowodnimy to dzisiaj!!!! Toruń mistrzem jest!!!
Sebastian Ułamek no żużla trzeba się uczy od maleńkiego, a pod okiem tatusia wszystko będzie dobrze. życzę powodzenia
Basia Gołąb Anonimowy - idz wypij anonimowo kropelki na uspokojenie,... Widzisz nie wazne ile Basia ma lat.. tak jak i wiek innych dziewczyny nie jest istotny .. Wazne ze Basia robi to co lubi i ludzie lubia ja ogladac... Basia ma naprawde spore grono fanow czy to sie komus podoba czy nie..
Pozdrowienia dla Basi!!!
Dario Galvin słodziutki jesteś a gdzie jeździsz??
Ania Pierzchot to jest Ania Pierzchot, Marta nie miala spietych włosow
Marta Haładyn - Bogumiła Barańska Gwardia jest super
Krzysztof Cegielski Pozdro dla Krzyśka. Wracaj do zdrowia. Unia Leszno życzy powodzenia!;-) Mam nadzieję, że w tym sezonie nas odwiedzisz. Trzymaj się. papa
Anna Barańska super laska swietne cialo
zespół Queens tragedia az wstyd ze taki kicz przynosi polsce wstyd
radość po golu Euzebiusza Smolarka Smolarek to mój ulubiony piłkarz chociaż jestem dziewczyną to chętnie oglądam jego wysiłki na meczach;)
Anna Barańska Szalejesz; ))
Wielki szacun dla CB ; ))
Sylwia Ciurko Moze sie i nie znam, ale te stroje szpeca te dziewczyny.
Mirosław Szymkowiak - Jakub Błaszczykowski To zdjęcie chyba nie na czasie bo kuba w borusii a mirek gdzie?
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.