zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Gwardia - Centrostal. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 19
data dodania: poniedziałek 14 grudzień 2009
Kolejny raz podczas spotkania Ligi Siatkówki Kobiet we Wrocławiu czas w przerwach umilały kibicom występy dziewczyn z zespołu "Cheerleaders Wrocław".
7269 odsłon
6478 odsłon
6017 odsłon
6795 odsłon
7756 odsłon
5551 odsłon
5772 odsłon
7377 odsłon
7883 odsłon
5396 odsłon
6612 odsłon
7540 odsłon
7289 odsłon
6963 odsłon
5862 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Gwardia - Centrostal





losowe komentarze
Bartłomiej Jaszka sensacyjny:)
Izabela Bełcik - Milena Sadurek Zajebista !
Tomasz Tłuczyński Jesteś suuuuuuper kocham cię. Jesteś naprawdę bardzo przystojny.Niezłe z ciebie ciacho
Anna Woźniakowska - Daniela Rojkova widziałem ją pod prysznicem:P
kibice - Wisła Kraków Jestem z Wielkopolski ale kibicuje Wisełce>Każdy to powie ze wisełka rządzi w Krakowie;>Wisełka mistrzem jest;>
cheerleaders Speedway Grand Prix najładiejsza jesteś z nich :P
18 super zdjęcie!!!
kibice - Polonia Bydgoszcz Polonia 1 ligia wita......tylko 4pkt.....

SPARTA WROCŁAW%WYBRZEZE
Pozdr dla braci z Gdańska ;)
Emil Sajfutdinow Masz racje Unia jest silną ekipą i jeszcze kibice
Sylwia Ciurko jeeeeee jestes zajebista!!!!!!!!
Magda Choroszy Super fotka chyba się zakochałem
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska kasia jest najładniejsza, dla mnie ta lena jest wstrętna ale kazdy ma inny gust kasia jest sliczna
Dagmara Trebenda Fajnie dostac cos od takiego Mikolłaja:))
Agata ehem... fajne...^^
jaa tez chcem taak:):):)
pozdro
Andreas Jonsson Andreas jest najleprzym żużlowcem
Andreas Jonsson i jego team Jak już to debilem ale i tak nie jestem bo ty jesteś debilem!!!ANDREAS DEBIL BYDGOSZCZ W 1LIDZE HAHAHHAHAHHHA BUHAHHAHAHAHAH AAAAAHAHAHHAHAHAHHA BARDZO DOBRZE ZOSTANIE CIE TAM DO 3004 roku!!!hahahhaha andreas żal hahaha słabeusz!!!!!!!!! UNIA LESZNO MISTRZEM JEST LESZNO WYMIATA TORUŃ
cheerleaders - Turów Zgorzelec za blada i za płaska reszta moze byc
Iwona Lewandowska Śliczna dziewczyna :)
Dominika Kur super laska!
prezentacja - kibice hehhe tam gdzie mały to cała moja rodzinka:))
Emil Sajfutdinow i raczej boisz sie tych pytan hehe :P:P
Bartosz Janeczek - Mariusz Wlazły zgadzam sie z dziewczynami.
Dagmara Trebenda wezcie sie puknicje w czolo, po prostu to zdjecie zrobione jest w ruchu, a wtedy nawet najpiekniejsza i najchudsza modelka nie zawsze wychodzi korzystnie! Daga jest swietna dziewczyna, super tancerka i jak macie Jej cos do powiedzenia to zrobcie to osobiscie- ciekawe kto sie odwazy
07 prosze Was!!! wszystkie są koszmarne!! i nie słodzcie sobie, bo to z deka żałosne, dziewczynki...
Tomasz Gollob - Leigh Adams - Antonio Lindback - Nicki Pedersen golob licze na ciebie w dziszejszych zawodach wygrajcie
Monique Coker - Anna DeForge jeden z najtrudniejszych rzutow poniewaz przez rece i podejrzewam ze na sile ale mysle ze tak dobrze grajaca zawodniczka jak anna trafila do kosza:)
Kasia Heider She makes me dream ....
Maciej Dobrowolski - Radosław Wnuk - Bartosz Janeczek Tak wiem!ma na imię Janne i nazywa się Heikkinen!i mówią na niego Janek!jest reprezentantem Finlandii i bardzo dobrym środkowym!kibicuję Skrze,to wiem! takiej debilki ze mnie nie rób! a poza tym,co ma kosmitka do narodowości?bo Janne Finem jest!a jakby ktoś coś o mnie powiedział,że "Polka"to nie miałabym nikomu tego za złe,bo to jest prawda!
Joanna Czarnecka - Agnieszka Kaczmarczyk i Pomyśleć że Agnieszka kształciła się w tym sporcie w szczecinie gdzie koszykówka nadal ma niski poziom zainteresowania wsrod ludzi... :) pozdrowienia!!
14 hahaha :) flagi małe flagi Arki, co byly rozdawane na meczach za friko i walały sie po ziemi.... oni palą:) Gratuluuje zdobyczy. Bylo ich okolo 8 tys i po mecz Arka -skisła kilkaset zostało na trybunach. Wiec zapraszam do gdynina na krojenie ;) huligani :D
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.