zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Gwardia - Centrostal. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 19
data dodania: poniedziałek 14 grudzień 2009
Kolejny raz podczas spotkania Ligi Siatkówki Kobiet we Wrocławiu czas w przerwach umilały kibicom występy dziewczyn z zespołu "Cheerleaders Wrocław".
4512 odsłon
3604 odsłon
3109 odsłon
3504 odsłon
3900 odsłon
2746 odsłon
2951 odsłon
4323 odsłon
3895 odsłon
2925 odsłon
3763 odsłon
4226 odsłon
3960 odsłon
3448 odsłon
3190 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Gwardia - Centrostal





losowe komentarze
Agnieszka Szott Cieawe, czy ktos da takie namiary
Ale skoro wiesz, ze mnie nie bylo na gg to musialas (znaczy chcialas juz napisac) .....
Ja nie daje poprostu namiarów dla osob obcych. Jestem z tym ostrozna. Wole se pogadac na gadu
kibice - Górnik Wałbrzych Tylko Górnik nasz KS
Złoci medaliści Drużynowych Mistrzostw Polski - Atlas Wrocław Unia FOREveR
Sylwia Ciurko Sylwia jak zwykle zywiołowa:D
Bartosz Kurek Justa662 a o czym chcesz po pisać?
stara willa świetne zdjęcie i dobry autor
Alicja Kamińska gdybym miał to bym nikomu nie dał... trzymałbym tylko dla siebie ;) piękna
Damian Baliński - Robert Miśkowiak Extra focia robert i damian
kibice - WKS Śląsk Wrocław WKS jest wszystkim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Polonia Bydgoszcz ALe DURNIE!!!! pozdrawiam WROCŁAW
Marta Ziobrowska dziewczyna ładna ale stroje maja fatalne.
Adam Skórnicki Do korolowa:Jesteś padliną, nęndzna larwo!!!!
Emil Sajfutdinow Gonzo mam pytanie czy crump został słusznie wykluczony z powodu upadku pedersena ja myśle i widziałem że nie słusznie ale co tam ważne że "Mały" był najlepszy wśród polaków a zawodnik Unii Leszno czyli Leigh Adams wygrał nalezało mu się to zwycięstwo choc prawde mówiąc liczyłem powtórke Golloba
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin zawsze wygracie i to sie liczy jesteście super gratulacje kocham was!!!!!!!!!
Tomasz Jędrzejak - Ronnie Jamroży Kocham żużel . W sezonie 2006 byłam prawie na karzdym meczu . Tomek Jędrzejak jest jednym z moich ulubionych żużlowców KMO . Mieszkam niedaleko Ostrowa Wielkopolskiego bo w Czekanowie . Na stadionie oglądałam was z wielką uwagą . Pozdrówka dla wszystkich żużlowców KMO i wesołych świąt życzy Weronika wasza wiela fanka
Asia Kubica Joanna Kubica :)
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin CZy komentarz "malenkiej nie jest tak strasznie glupi jak mi sie wydaje? :) Co to ma byc? Chcesz wzbudzic zazdrosc bo niby spotykasz sie z (Twoim;P) Yudinem? KOBIETO LECZ sie ,mowie Ci to nie jest normalne.. :)
Michał Ruciak - Zbigniew Bartman - Marcin Możdżonek Cieszę się z tego , że oni tak Marcina tak lubią
Niels Kristian Iversen dzieki masz racje monik on naprawde jest słodki pozdro dla ciebie
Basia Gołąb juz ja kocham :****
Eleonora Dziękiewicz Lena jestes śliczną kobietą i najfajniej grającą polską siatkarką, powtórzę pewnie to co mówia inni - no cóż, ale bardzo lubię patrzec na Twoją grę i oczywiście na Ciebie - twoja twarz, figure ruchy - cos niesamowitego; szkoda tylko że nie będzie pewnie mi dane poznać Cie osobiście i zamienić z Toba chociaż kilku słów... gorąco pozdrawiam i życze samych sukcesów i oczywiście w dalszym ciągu ślicznego usmiechu
Agata Sawicka śliczne
Dominika Łuszcz no tak, to fakt, ktos kto stoi na pudle na mistrzostwach Polski zupełnie się nie nadaje do zespołu Epi :]

pozdro
9996 po gówno!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna Werblińska bardzo ładna kobieta
Maciej Janowski super zawodnik. . . A do tego mega przystojniak:*
Basia Gołąb mają, mają tyle,latka lecą..
Adam Skórnicki ty kolorowa szmato ty jestes ciota.Skóra jest kozak równy ziom!!!!Pozdr dla fan. speedwaya
Bartłomiej Jaszka do śp on ma 26 latek
Joanna Kaczor kaczor dawaj
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.