zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce AS-BAU Śląsk Wrocław - Vive Targi Kielce. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: sobota 12 grudzień 2009
Mistrzowie Polski Vive Targi Kielce rozbili we Wrocławskiej Hali Orbita AS-BAU Śląsk 46:29. Naszpikowany reprezentantami Polski uczestnik Ligi Mistrzów ani przez moment nie oddał pola mocno osłabionym rywalom z dolnego śląska.
1060 odsłon
1017 odsłon
1014 odsłon
1006 odsłon
1035 odsłon
955 odsłon
990 odsłon
1017 odsłon
1012 odsłon
988 odsłon
999 odsłon
1040 odsłon
1001 odsłon
1043 odsłon
999 odsłon

AS-BAU Śląsk Wrocław - Vive Targi Kielce





losowe komentarze
Monika Bardzo fajne zdjęcie . tylko te ślipia psa ???? coś tu nie wyszło.
Sylwia Ciurko fajna dziunia :D
Kasia Heider Najpiękniejsza i najsympatyczniejsza z nich wszytskich! Kasiu wyjdź za mnie:P
Pat to jest swietne
Toruń 3 KOCHAM TORUŃ! Nie ma piękniejszego miasta pod słońcem! No po prostu NIE MA!
Katarzyna Skowrońska Dolata farciaż zjej męża
Ania Pierzchot O Boże mój...
Anna Barańska - Marta Haładyn - Katarzyna Mroczkowska dajesz Ania!!!!!!
Nicki Pedersen - Leigh Adams Chce tylko pomyliło mi sie nie jest to 25 lecz 21 sorry
Tony Rickardsson Ricki jestes najlepszy fan z Tarnowa
kibice - Śląsk Wrocław Ale ekipa HAHAHAHA Normalnie niezmiescicie sie na trybunach
ZENADA JESIESCIE ZERAMI
Andreas Jonsson no dziewczyny macie racje AJ jest niczego sobie jest przystojny,usmiechniety i dobrze jeżdzi w takim kims można sie zakochac
Tomasz Tłuczyński zgadzam się z przedmówcą:)
trzymaj tak dalej;)
Marta Ziobrowska Marta= LASKA!!!!Brawo.
cheerleaders Speedway World Cup puk jest slodziak, jeden z trzech przystojniakow swiatowego zuzla :D
Izabela Bełcik - Małgorzata Glinka Mogentale piekna jest od tyłu
Łukasz Kadziewicz każdy kibic chce poznać takiego Kadzia,porozmawiać z nim...nie tylko ty jedna!ja bym się wstydziła tak pisać,ale twój wybór.
Aha,poszukaj sobie chłopaka w realu,dobrze Ci radzę!życzę powodzenia!
A kadzia naprawdę zostaw w spokoju i zajmij się pięknem siatkówki,a nie siatkarzy.
Zresztą nie tylko ty,bo wy wszystkie urodofanki!
Andreas Jonsson No tak masz racje że zawodnicy jadacy w pierwszej lidze nie moga startować w GP ale AJ przeciesz jeździ Dacarny(Szwecja) i ona jest w e-lidze tak samo jak w tym sezonie startował dla 1-ligowego klubu a jeździł dla Poole z Crumpem;))
Kenneth Bjerre - Tomasz Gapiński - Adrian Miedziński - Wiesław Jaguś Oby tak dalej
Basia Gołąb prawdziwi mężczyźni, prawdziwe kobiety :)
luzzzzz.....
Lena Dziękiewicz - Karolina Ciaszkiewicz - Izabela Żebrowska lena we stringach ama-niama umcia-umcia
kibice - Sparta Wrocław co za pedaly i dupy pokazywaly
kibice - Sparta Wrocław Zgadzam się z tobą w 100%!!!Pozdro
Katarzyna Skowrońska Dolata jesteś bardzo ładna :) i super siatkarką :) bardzo mnie się podobasz :)
Dariusz Śledź ok jesten dariusz zawaliscie jezdzi
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska 3 najpiękniejsze siatkarki swiata
Dominika Łuszcz dziewczyna 1 klasa zgrabna ladna i co tu wiecej pisac...
kibice - Polonia Bydgoszcz Spi.....j
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata supcio foteczki moich ulubionych zawodniczek!!!!!!!!!!!!!!
60 Super
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.