zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce AS-BAU Śląsk Wrocław - Vive Targi Kielce. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: sobota 12 grudzień 2009
Mistrzowie Polski Vive Targi Kielce rozbili we Wrocławskiej Hali Orbita AS-BAU Śląsk 46:29. Naszpikowany reprezentantami Polski uczestnik Ligi Mistrzów ani przez moment nie oddał pola mocno osłabionym rywalom z dolnego śląska.
1313 odsłon
1326 odsłon
1265 odsłon
1270 odsłon
1278 odsłon
1205 odsłon
1242 odsłon
1275 odsłon
1291 odsłon
1248 odsłon
1242 odsłon
1284 odsłon
1238 odsłon
1283 odsłon
1254 odsłon

AS-BAU Śląsk Wrocław - Vive Targi Kielce





losowe komentarze
kibice - Stal Rzeszów spoko tylko STAL RZESZOW na zawsze i na wiecznosc zks stal
Milena Wychódzka mi też bardzo się podobają!!!
Krzysztof Buczkowski heh Pięęekmiee ;*
Wogole ten podpis umowyy na polonii
Ciesze sie ze zostajesz ;*
I Dziękuję za fOtoo ;*
Dominika Łuszcz Sam sex. Piękna. Z resztą tyle razy już jej to mówiłem;]O tańcu to chyba mówić nie trzeba;p
Agata Piekneee
Anna Werblińska najlepsza, najładniejsza. ! :>
26 GÓRNIK TO MY
cheerleaders Unia Tarnów wiki jestes cudowna :):):):)
Milena Wychódzka prześliczna powiedziałbym!!!!!!!!!!!!!!!
Euzebiusz Smolarek - Guillaume Gillet smolarek i guillaume gillet
Martyna Koc - Elżbieta Trześniewska Martysia jest super i wywalczyła tę piłkę jak należy!!!!
kibice - Falubaz Zielona Góra Właśnie!!!!!
Agnieszka Trzcińska ladnaa:P
Paweł Kikowski jestes niesamowitym graczem POLPAKU:)Cieszę się , że wreszcie gracie w świeciu:):):):*POzdro
kibice - Tęcza Leszno super zajefajne zdjęcie poproszę o więcej takich zdjęć
Sebastian Dudek rysiu postaw3 na dudiego
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata XD!
Anna Barańska Dzisiaj oglądałem eliminacje do olimpiady...Grała świetnie...Jest cudownie piękna...Każdy jej ruch na boisku starałem sie wypatrzeć...hehe. JEST POPROSTU PIęKNA!!! Uwielbiam na nia patrzeć.. Ania The Best....
Anna Barańska Uwielbiam tę siatkarkę, za Jej grę, zachowanie i urodę oczywiście!
Andreas Jonsson a kto go nie zna ^^
Jarosław Hampel - Tomasz Gollob fajne minki;D
Leigh Adams - Rafał Dobrucki Rafi wracaj do leszna brakuje na ciebie!!!
Niels Kristian Iversen puk jaki przystojniaczek
Sebastian Ułamek - Tommy Knudsen lolcia co ty powiedziłaś
14 darmowe falgi sa zaje...ste hehe
kibice - Era Śląsk Wrocław co to za kibice ? czyżby Potylica ?
Adam Skórnicki Adam mistrz
Emil Sajfutdinow Hehe no to akurat o nim wiem xD
I napewno zostanie w bDg ;(
cheerleaders Unia Leszno sama jestem dziewczyna ale wy jestescie zajebiste laski i nie myslcie ze jestem leyzba bo nie jestem... nie karzdy mi sie podoba!
Sandra Kazanecka a ty jak się opalasz to tak w każdym zagłębieniu równiutko?? heheh
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.