zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce AS-BAU Śląsk Wrocław - Vive Targi Kielce. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: sobota 12 grudzień 2009
Mistrzowie Polski Vive Targi Kielce rozbili we Wrocławskiej Hali Orbita AS-BAU Śląsk 46:29. Naszpikowany reprezentantami Polski uczestnik Ligi Mistrzów ani przez moment nie oddał pola mocno osłabionym rywalom z dolnego śląska.
1366 odsłon
1377 odsłon
1316 odsłon
1325 odsłon
1332 odsłon
1259 odsłon
1297 odsłon
1326 odsłon
1344 odsłon
1297 odsłon
1292 odsłon
1335 odsłon
1291 odsłon
1337 odsłon
1308 odsłon

AS-BAU Śląsk Wrocław - Vive Targi Kielce





losowe komentarze
kibice - flaga - Włókniarz Częstochowa Ha bo,ja wszystko zapamiętuje i nie martw sie o mnie;)))
Anna Podolec Aniu jesteś świetna.!!!
cheerleaders Śląsk Wrocław ...zostaje waszym masażystom...
Zuzanna Efimienko - Natalia Kurnikowska Natalia to nadzieja polskiej siatkówki.;)
Kasia Heider thx
Agata Ładne zdjęcie ;d
Jarosław Hampel Jaroo ejst najlepszy!! Jetsem jego fanką:) Jaruśśś::
kibice - Śląsk Wrocław hahaha ale brzydale :D
kibice - Stal Rzeszów Nie bądz taki pewien stalowiaku
Marek Cieślak - Jason Crump JASON: wyginam ciało smiało
Edyta Federowicz Nie wiem,czy wy się tak podniecacie.Byłam na imprezie firmowej w P1 a tam nic specjalnego nie pokazały. Wypadły słabiutko.
Bartosz Kurek Do dziewczyna Bartka Kurka daj se dziewczyno siana :) śmieszą mnie niezmiernie takie komentarze, ubaw po pachy:) Już się chyba cała rodzina łącznie z Kurkiem przewinęła w tych komentarzach :) hehehehe:)
Kamil Zieliński kamil jest spoko tylko zeby sie postarał wiecej punktów zdobywał super odjazdowy jes
Jarosław Hampel - Jason Crump JARO HAMPEL JARO!
Sylwia Parys co to za lachon, skąd oni ją wzieli :lol
kibice - Tęcza Leszno super zdjęcie z polkowic
Leigh Adams dzisiaj wygracie z Bydgoszczą.... : *
Grzegorz Walasek - Mariusz Węgrzyk elo fajne fotki brawo mariusz
Edyta Kamińska mega
Katarzyna Skorupa - Katarzyna Gajgał - Anna Barańska aniu jestes piekna dziewczyna
Natalia Bamber Ale ładna ta Natalia!
23 tak powinno być na karzdych zawodach w całej polsce
Marek Cieślak - Jason Crump w następnym sezoni przejdz do gorzowa
Łukasz Kadziewicz Są gusta i guściki .... ja uwielbiam Cię za to, że nie ukrywasz tego jaki jesteś, mówisz to co myślisz i uwielbiam też Twoje powiedzonko po nieudanej akcji ;) Chciałabym Cię kiedyś spotkać i z Tobą porozmawiać .... zobaczyć jaki jesteś ;) PS. Ja też do subtelnych osób nie należę ;)
Paweł Zagumny Jesteś zajebisty!!!!!!!!!
Emil Sajfutdinow Nie wiem mecze sa bardziej Ciekawsze !
Ale po tym jak Polonia spadła myslałam ze 1 liga jest
do dupy ale jest całkiem całkiem ! xD
Chociaz wiadomo ze e E-lidze tez sa ciekawe!
i wolałabym ze POLONIA była w E-lidze !
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Kasia ,jestes piękna i jeszcze fajnie grasz to juz w ogóle super,chcialbym bardzo pogadac z Tobą troche.
kibice - Polska super wspierają polaków.są super
cheerleaders KM Ostrów masz problem ze wzrokiem? ogolone idealnie!
Joanna Kaczor iezla fotka 17
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.