zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Stal Gorzów. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 3
data dodania: poniedziałek 06 sierpień 2007
22079 odsłon
10004 odsłon
13748 odsłon

Stal Gorzów





losowe komentarze
Krystian Klecha Nie , jego nikt nie musi uczyć ;]
Potrafi jeździć ;-)
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin Igorek jest świetny, ślicznie się śmieje:D I znakomicie gra:)
Anita Kasprzak Bardzo Pani ładna
MKS MOS Wrocław siemanko chciałbym sie zapisac do mks na kosza gdzie mam sie zglosic macie numer telfonu do jakiegos trenera muj rocznik 1993
Emil Sajfutdinow No szkoda, że ma dziewczynę, ale przeciez można go traktowac jako kolegę (jeśli sie go zna oczywiście) Pozdro
kibice - Finlandia gupio wyglodają
kibice - Unia Leszno UNIA W MOIM SERCU, UNIA MOIM SERCEM JEST !!
Finał jest nasz !!
Złomrex Włókniarz Częstochowa damian to fajnie ciacho
Krystian Klecha ojojojojo po pierwsze na żużel się nie przesionde po drugie gram już w piłke nozna U-18 tak więc jeżdzenie mnie nie kręci wole kibicować swojej drużynie
Troy Batchelor - Chris Holder - Robert Kasprzak no no robert fajny motor
Troy Batchelor - Chris Holder - Robert Kasprzak Boshe ten TROY i ROBERCIK są takimi słodziakiami!!! Będę na zawsze wasza FANKĄ!!! KOFFAM WAS!!!
Paulina Maj Piękna kobieta, śliczne włosy i przecudowne oczy. Dziewczyna marzeń.
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin Sieziu jest boski! Świetnie gra w siatkówkę i wogóle jest najlepszy i najładniejszy na świecie! Igor też jest w super!
Sylwia Ciurko Wszystkie Sylwie,ktore tanczyly dla Slaska byly suuuuuuuuper!!!!Tej tez niczego nie brakuje....
Gabriela Wojtowicz to jest SIATKARKA roku
Anna Woźniakowska jesteś najlepsza i kochana
Karol Sramek - Mariusz Wlazły posłuchaj...znaczy przeczytaj:P
myślę,że chyba naprawdę trochę przegięłaś!mnie trochę też poniosło!widzisz-ty lubisz siatkowkę żeńską,ja kocham męską,ty interesujesz się reprezentacjami z różnych krajów,ja interesuję się PlusLigą...ale mamy jedno wielkie Dobro-naszą KADRĘ,nasze KADRY!
myślę,że nie ma sensu się obrażać,ja jestem Kibicem,ty może też...nie ma tak,że kibicem jest tylko jedna osoba!kibiców powinna być cała rzesza...zjednoczona rzesza,a nie wyzywająca się na wzajem.
Ronnie Jamroży - Marcin Jędrzejewski POSTARAJ SIĘ JĘDZEJEWSKI BO JAK NIE NO TO ODPADNIESZ CIEKAWE CZY MASZ BILET NA ZAWISZE
Anna Werblińska ja ją po prostu kocham według mnie najlepsza;*
Bartosz Kurek Kurde.. mamy madalikii :>
I to jeszcze zlote.. ;P
szczyt marzen..
Dziekujemyy! xD ;*
Dominika Kur oJ kOCIE kOCIE :P :P
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał jestes cudowana kocham cie aniu:;
kibice - Zagłębie Lubin to mi kibice z wioski lubiniem zwani z nas sami hóligani:D:
D
14 tam gdzie Miedziński zawsze masakra ^^
Sylwia Łobos A może dochądzą do końca,tylko jak mają pisac zle to wolą nie robic wogóle wpisu.To raczej świadczy o poziomie niektórych odwiedzających te strone.
Dagmara Trebenda nice dog :)
Krzysztof Buczkowski do tych wszystkich desperatek.....
Kristof juz zajety na dobre :D
A skad wiem... bo moja psiapioła zdobyla jego serduszko :D
i zycze im szczescia bo bardzo pasuja do Siebie :D
Dwa oszołomki :D
Noi jak to ja musze cos dopisac :D
Gdyby kózka nie skakała to by nózki nie złamała hehe
ps. pozdro dla Kriska i Kasi :D;***************

kibice - Śląsk Wrocław prosze nie obrazac kibiców slaska
Kasia Heider mniami. Chciałbym Cię schrupać
Emil Sajfutdinow No wlasnie taki jestes!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.