zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Stal Gorzów. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 3
data dodania: poniedziałek 06 sierpień 2007
20961 odsłon
9153 odsłon
12867 odsłon

Stal Gorzów





losowe komentarze
Andreas Jonsson Ja do Tomi/ego jak jego dziewczyna ma na imię?Blondynka czy brunetka?
No co chyba można wiedzieć co?czy też nie wolno?Zabronione? Pozdrawiam
Alan Marcinkowski sweet:)
cheerleaders - Wisła Kraków O rany boskie, ANIOŁY!!
Kasia Heider fajna laska z Ciebie
Krystian Klecha Sama go naucz!!!! WTS Góra
Paulina Maj ładna ,młoda utalentowana nasza Paulinka ,życze jej kolejnych sukcesów ,tyle robi dla polskiej siatkówki.dla mnie jest bohaterka
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska I Bóg stworzył kobiety, dziękujmy wszechmogącemu za nie bo jest za co dziękować. Trzy najładniejsze siatkarki globu normalnie 8,9,10 cud świata
Krzysztof Ignaczak - Maciej Dobrowolski krzysiu jesteś piekny
Katarzyna Skowrońska Dolata To najpiękniejsza siatkarka świata. Po prostu cudo.
Bartosz Kurek Bartek jestes najlepszy!!! Tak się cieszę, że już nie długo się zobaczymy. Mam nadzieję że przyjeżdzasz na Aleję Gwiazd do Milicza i że będziesz rozdawał autogragy!!!!!! Marzę o tym o półtórej roki!!!!!! Mam nadzieję również że uczynisz mi ten zaszczyt i podarujesz mi swoją koszulkę!!! Marzę o tym aby miec ją na każdym wf-e !!!
Pozdrawiam i całuje::
Ps: Mam nadzieję, ze odpiszesz!!!!!.:*:*:*:
Norbert Kościuch - Damian Baliński jr. Super Foto, najlepsze jakie widziałem, oni wyglądają tak jakby mieli się zaraz pocałować haha
Andreas Jonsson Hej Tomi a co tobie do tego?Już nawet napisać nie można ?Cenzurkę na ten temat robisz?
Bartek Wrona bartek jesteś super
kibice WTS Wrocław super
Nicki Pedersen Adam Kajoch górą...
Geir Eithun - Michał Kaczmarek - Grzegorz Pilarz najładniejszym i najlepiej grającym siatkarzem resovii jest MICHAł KACZMAREK !!! :*
Jurica Pavlić Super Jurica :) a kiedy troy bedzie jeździł hm ?????????
Bartosz Jurecki ja z kolei osobiscie go nieznam ale jest moim fanem jak i jego koledzy z reprezentaci trzymam za nich kciuki na tych mistrzostwach swiata Handbal polska
Dagmara Trebenda BOSZKA JESZTES
Marcin Leś zero talentu
Fredrik Lindgren Dziewczyny pojeb.ało was??
Przecież on tak tego nie czyta xD
jesteście żałosne serioo
Zachwoujecie się jak dzi.wki
Seriooo
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Co Emil???? A już wiem głupi jest
Wrocław z góry Jestem zadowolona ze mieszkam w tak pieknym miescie
Anna Barańska Ania baranska jest tak ładna,że jak polki graja z innymi druzynami to jak ANIA serwuje lub ma przed sobą blok to rywalki az sa zazdrosne i nie skupiaja sie na grze.ANIA BARANSKA=Beutifull Girl.Pozdr.Ja z łodzi ale dla Ani nawet na koniec swiata.
Andreas Jonsson biedny AJ kolejny sezon ktory pechowo sie dla niego zaczał
cheerleaders KM Ostrów sliczna bez kitu, nie ma takiej w epi dajcie nam ją!
Anna Werblińska moja idolka.!

najlepsza ;*.
Mika Vayrynen - Euzebiusz Smolarek nie podskakuj e biemu
Ronnie Jamroży Do Speedway: gdy po raz pierwszy przeczytałam wypowiedź użytkowniczki o nicku "SyLa" bardzo sie wkurzyłam i chciałam, żeby ktoś to wyjaśnił ^^ Żart xD No przecież nawet ze zdjęć i ciągłego "(śmiech)" w wywiadach z nim widać, że fajny synek :P PozdROW :)
Alicja Kamińska Pyszna jest tu akurat takie ma zdjęcie ale naprawde na żywo jest BOMBA!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.