zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Śląsk Wrocław - Jagielonia Białystok. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: poniedziałek 09 sierpień 2010
Na inauguracje sezonu 2010/2011 Śląsk Wrocław zremisował bezbramkowo z Jegielonią Białystok.
1813 odsłon
1495 odsłon
1435 odsłon
1462 odsłon
1162 odsłon
1081 odsłon
1105 odsłon
1114 odsłon
1139 odsłon
1228 odsłon
1070 odsłon
1066 odsłon
1073 odsłon
1049 odsłon
1052 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Śląsk Wrocław - Jagielonia Białystok





losowe komentarze
Sinan Cem Tanik Zostań w Mlekpolu!!!! Jesteś nie pokonany!!!!!!!!!!! Kocham cie!!!!!!!!!!
Adam Skórnicki Adam jest super tej kolorowa sama jesteś ciota!!!!! Co za idiotka z ciebie!!!!!!
cieszące się reprezentantki Ligi Siatkówki Kobiet Linka, śnisz na jawie, wszyscy wiedzą, że Mariola jest najlepsza i nie ma równej sobie libero. Numer jeden to Mariola- wystarczy spojrzeć na statystyki:))
Kenneth Bjerre - Jarosław Hampel - Tomasz Gollob - Marcin Rempała marin jak zwykle na swojej pozycji
Eleonora Dziękiewicz all rights reserved!,to po co to zamieszczać
Lipa jakaś
kibice - Stal Rzeszów jestesmy z wami na derbach!!!:) Stal Rzeszów Tez Stal Rzeszów tez przyjacielem Radomiaczka jest!!!!
Agnieszka Florek - Aleksandra Urban no niezła akcja. Fotka też spoko:) musze nauczyc sie tak skakać:p moze w tedy wygramy...
Emil Sajfutdinow oo :P a kiedy ma bo neistety nie mam takiej info ..
Kasia Heider uuu nasza gwiadeczka :D
kibice - GKS Katowice CZUBY z katowic!!!!!!!!
cheerleaders Śląsk Wrocław jestescie najpiekniejszymi slicznotkami jakie dotychczas widzialem
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska najkochańsze "złotka" szkoda że przegrałyście
Grzegorz Zengota co ci moge wiecej napisac przystojniaczku
;*
powodzenia
Magda Choroszy Najbardziej kobieca osobka w tym zespole...no, no...
Andreas Jonsson tak hampel gora fajnie ze a.j bedzie jezdzil jest super to prawdziwa adrenalina
Agata sliCznie...
Andreas Jonsson Ja do "gościa" rozmawiałaś może w ogóle z Andreasem albo czy go znasz,że mówisz "kocham?!" A.j?Pewnie nie,no może zrobił z tobą fotkę :) Wiesz co to znaczy słowo kocham?To tak jak ty piszesz kocham A.j równie ja mogłabym napisać kocham Spartanina!!!!!!! I co ty na to?????Nie mówię Andreas jest w porzo jako jeden z niewielu ale...... zastanów się co piszesz dziewczyno!!!!!! Pozdrowionka
Paulina Denker kurde moglaby byc prawdizwym elfem straszne
Bartosz Kurek Ta.. Fantastyczność Plusligi fantastycznością, ale to co się Świdrowi przytrafiło to jakaś masakra.. :(
Aleksandar Dimitrovski - Steve Thomas - Glen Elliott MA4KA TE SAKAAAAAAMMMMMM!!!!NAJDOBAR SI!!!!!
Sylwia Parys sylwia ty nie jesteś wogule ładna a na tym zdjeciu wyszłaś jak słoń
reprezentacja Polski polska 1-3 finlandia śmieszne dudek nie umie bronic
Maciej Dobrowolski śliczne zdjęcie
Branislav Jancikin - Arturs Brunins Arturs i tak jest najlepszy:DA w dodatku przystojny:D mój ulubiony koszykarz no i dobry nabytek-BRAVO Panie Andrzeju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna Barańska - Milada Spalova ładna jest wiec czemu sie dziwic :)
Anita Kasprzak Piekna :***
Jacek Gollob Jego prawdziwe imię i nazwisko brzmi: JACEK 'STRZYKAWKA' GOLLOB
Bartosz Kurek Kiedy cię zobaczymy na parkiecie? Szkoda że trener cię nie zabrał na MS . Życzymy sukcesów.
Andreas Jonsson - Brian Andersen To samo mogę powiedzieć o tobie ja lubię Andreasa ty Adamsa i na tym koniec spaduwa
Alicja Kamińska Kocham Cie!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.