zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Śląsk Wrocław. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 czwartek 09 październik 2008
Śląsk - Kotwica
  Zdjęcia: 10
Galeria zdjęć grupy EPI Śląsk Cheerleaders z występu w spotkaniu Polskiej Ligi Koszykówki rozegranego w Brzegu Dolnym pomiędzy Śląskiem Wrocław a Kotwicą Kołobrzeg.

Śląsk Wrocław





losowe komentarze
Mariusz Wlazły jestes mariusz super chcialabym twoj plakat z autografem pozdrowionka buziaczki pa
Tęcza Duda Leszno szkoda że nie morzna ściągnąć tej foty
Mariusz Wlazły jejku jaki on boski po prostu miodzio:)
Dominika Kur Śliczne oczka i usmiech i wogóle bardzo ładna i sympatyczna osóbka.Czemu wiecej takich nie ma?
kibice - Stal Gorzów tylko gorzow stal ks
Mariusz Węgrzyk Muszę przyznać że zdjęcie jest fantastyczne. Nieśmiały? Wolne żarty.
Nicki Pedersen Power:) niepokonany! i zawszE naJlepSzy!!!
Ania Trzcińska ale odrost ma dalej jak autostrade
Jurica Pavlić Jura jest Boskiiiiii;;
Ania Trzcińska oooooooooooooooooooooooo
Bartosz Janeczek - Eugen Bakumovski widać koncentrację i siłę. ;)
kibice - Odra Opole Pozdrawiam was chłopaki Polonia Bytom rządzi!!!!!!!!!!!!!
Nicki Pedersen - Leigh Adams Cieszę się ,że w Rzeszowie mieszkają fajni ludzie. Nie tylko Zdzisek i Stal są za Częstochową ale i większość mieszkańców Rzeszowa na Sportowych faktach.

Pozdrowienia dla Częstochowy i Rzeszowa szczególnie dla Zdziska i Stali
P.S. Leigh Adams to ciota jakiej w żużlu nie widziałem. Nicki rządzi!!!
fanclub Macieja Janowskiego Maciek Jest Najlepszy:)
Pozdro :**
cheerleaders Śląsk Wrocław to jest to.laska z prawej to istne cudo!
Magda Choroszy kogo ja widzę.... ;)
Małgorzata Glinka Mogentale Błagam nieodchodz nasze panie sobie bez ciebie nieporadzą
Jarosław Hampel - Ronnie Jamroży Nie jarek.......... buuuuuuuuuuu...!!!

Ronnie........ YES!!!! ;D
Shaun Fountain mmm.. ale ciacho :D
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Na tego typu imprezach jak IO powinny byc wybierane najpiekniejsze zawodniczki igrzysk. Jury mialo by maly problem bo w naszej reprezentacji jest ich cala druzyna. Piekne, mlode, zdolne nasze "zlotka".Powodzenia dziewczyny.
Kasia Heider nie no fajniutka kózka :D
cheerleaders Unia Leszno cienizna.............
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. ahh jakie foteczki ahh a szczegonie ta jedna laseczka co chodzi do gim 2 o kurde jest taka piekna ze glowa mala ...znamy sie ale nie chce jej powiedziec ze to ja pozdrowcie ja odemnie :P
kibice - Śląsk Wrocław wole chodzić na 4-ligowe rezery Śląska niż na Groklin,nie chcemy pucharów i złota liczy się tylko Śląsk!!!!
Anna Barańska Świetnie gra,Zajebista z niej laska,chetnie bym sie za nia wziął....mogla by byc moja żona
Wrocław z góry o, widać nawet mój biały blok, gdzieś pomiędzy ołówkiem a tymi żółtymi. Pozdrowienia od starej znajomej.Pa.
Lee Richardson - Jarosław Hampel Powinno byc odwrotie Lee powinie trzymac parasol
kibice - Sparta Wrocław pfff co to ma byc LOL hahahaha i Ty mowisz ze wrocław ma najwieksze najlepsze oprawy hahaha
Polonia Bydgoszcz Jaki Buczek...
Basia Gołąb Cudna pupcia, cudne cycusie - CUDNA BASIA
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.