zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Śląsk Wrocław. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 czwartek 09 październik 2008
Śląsk - Kotwica
  Zdjęcia: 10
Galeria zdjęć grupy EPI Śląsk Cheerleaders z występu w spotkaniu Polskiej Ligi Koszykówki rozegranego w Brzegu Dolnym pomiędzy Śląskiem Wrocław a Kotwicą Kołobrzeg.

Śląsk Wrocław





losowe komentarze
Krzysztof Cegielski Pozdro dla Krzyśka. Wracaj do zdrowia. Unia Leszno życzy powodzenia!;-) Mam nadzieję, że w tym sezonie nas odwiedzisz. Trzymaj się. papa
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skorupa Kasiu nie denerwuj sie tam Lenka sobie poradzi xD ... ;
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek jaka mariola ma grupe krwi ????????
kibice - Śląsk Wrocław Wiekszosci wypowiadajacych sie na forum... to sa wlasnie dzieciaki dla ktorych wyglad to "ambicja odwaga" ci co sa w tych klimatach wiedza doskonale ze to nie wyglad sie liczy... Wiec zachowajcie te komentarze dla Siebie... internetowi Fighter-zy hehe Pozdro Dla kumatych
Joanna Chełczyńska Pcheła czemu poszłaś do Torunia ????? Jesteś taka wspanoała !!!!!!!!!!!! Bardzo cię lubię !!!!!! Mam nadzieję że jeszcze kiedyś wrócisz do Brzegu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eleonora Dziękiewicz i Katarzyna Skowrońska na trybunach Kasia piękna jest
kibice - Polonia Bydgoszcz Chyba żyjesz na innym MIEDZYNIU.
NA MIEDZYNIU TYLKO POLONIA!
Adrian Rymel no wlasnie wroc do krosna to poprowadzisz ta druzyne do suksesow!!!!!bo jak narazie to nic nie osiagneli!pozdrowienia!
upadek - Daniel Jeleniewski ale poszedł
Troy Batchelor - Jurica Pavlić Jurica przepieknie wyszłeś:P::P
cheerleaders Włókniarz Częstochowa to ja jadę w białym ^^
Anna Przybyło Aneczka zajebiscie wygladasz pozdrwaiam bambo
Stal Rzeszów tylko stal jets najleprza ;)]
kibice - Włókniarz Częstochowa Zatkało cie???
kibice - Odra Opole Tylko ODRA OKS
Bartosz Kurek jak można być tak ograniczonym umysłowo i wypisywać na jakimś forum pierdoły typu: Bartuś kocham cie, jesteście zeschizowani i niennormalniiiiiiiiizajmijcie sie tym jak gra, a nie jak wygladaaaaaaa, bo na boisku jest od grania , a nie od wygladaniaaaaa....proste........ nie znacie chłopaka i jedynie gdzie go widzieliscie to w tv ..........wiekszosc to pewnie nawet nie wie na czym siatkowka polega...........
Monika Niedek SUPER PIOSENAKARKA
Emil Sajfutdinow I co koze znalazłeś ??? ;O
Niels Kristian Iversen dzieki,pozdro dla kibiców z wrocławia
Emil Sajfutdinow Jaki żal!!!:D:P czy wy się łudzicie że on naprawdę wogóle tu wchodzi dajcie sobie spokój z wyznawanie miłości do Emila na Forum:D
Pozdro dla fanów Poloni ale tych prawdziwych
Jan Borysewicz - Lady Pank Też kocham ... Ach, Borysewicz ...
cheerleaders Unia Leszno ale dupy ja nie moge
Mateusz Szczepaniak <wow> szczepan wymiatasz <lol> nie no zajefajny facet na serio <lol> to jest kolo niedlugo to bedzie mistrzem swiaat <lol> w zuzlu <lol> narazie tylko junior :p pzdr dla niego i licze na niego ;D :*
Piotr Świderski - Lee Richardson niezły masz tyłeczek!!!!!1 pozdrawiam
Nicki Pedersen - Leigh Adams nicki jest boski uwielbiam go kto go nie lubi chyba sie niezna
Marcel Gromadowski - Marcin Możdżonek - Zbigniew Bartman Fajne minki....hehe
Joanna Mirek - Katarzyna Skowrońska Dolata - Jolanta Studzienna Kasiu jesteś super KOCHAM :*
POZDOWIONKA
Sylwia Parys Sylwia jestes zajebista Krzysiek jest glupim chlopakiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grzegorz Łomacz a do tego ten jego uśmiech :) boski!!!!
Agnieszka Celej he he fajne ma nazwisko...masz jakas rodzine w szczecinie?
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.