zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce fontanna multimedialna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 10
data dodania: piątek 05 czerwiec 2009
Zbudowana za 15 milionów złotych multimedialna fontanna jest od teraz jedną z atrakcji Wrocławia. Położona tuż przy Hali Stulecia w środku pergoli posiada 300 dysz wodnych tryskających nawet na 30 metrów, imitujących mgłę a nawet ogień. Największą atrakcją jest jednak ekran wodny o powierzchni 700m kw., na którym to przy specjalnych okazjach wyświetlane będą laserowe prezentacje ruchomych obrazów.
2224 odsłon
2283 odsłon
2038 odsłon
1829 odsłon
1930 odsłon
1940 odsłon
2137 odsłon
1706 odsłon
1895 odsłon
2050 odsłon

fontanna multimedialna





losowe komentarze
Katarzyna Gajgał - Natalia Bamber - Paulina Maj - Milena Sadurek Tylko Natka została w BKS. Szkoda, że tak często zawodniczki zmieniaja kluby.
Marta Ziobrowska Nie ma chudych nóg. Ma bardzo zgrabne :) A zresztą jak sie tanczy to ciało samo robi się piękne :)
Ewelina Majcher stuknijcie się w głowe!!! ewelina jest niesamowita!!
Bartosz Kurek on was nie czyta wszystko mu wisi co o nim myślicie
Anna Podolec Ania Podolec jest mooją idolką . Najlepsza siatkarka Polska , tylko szkoda ze ma teraz ogromną kontzuje i jest wyłączona na sezon ;(
Bartosz Kurek może i jest śliczny ale ciekawe jaki ma charakter ;)
Bartłomiej Jaszka wie ktoś czy jest kawalerm czy już zajęty :*
Emil Sajfutdinow fajnie jeździsz i jesteś najlepszym zawodnikiem cała wiara poloni w tobie
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska mmmm....delyszys! :* :*
Mateusz Jaworski Nie wypowiadam się publicznie bez mojego agenta!
Agata Bardzo ladnie;))
Monika Bardzo fajne zdjęcie . tylko te ślipia psa ???? coś tu nie wyszło.
Rafał Fleger eeeeeee co ty za jesden????????????? Nie znam cie
Adam Kajoch jest lepszy
hahaha
kibice - Włókniarz Częstochowa Przecież za Piro w żużlu się nie ma kar ;;/;
Hans Andersen Frajer z ciebie prawdziwy "frajer" jak hans jezdził we Wrocławiu to sie cieszyłes z kazdego jego punktu... miałes pewnie kisiel w majtach byłes tak podjarany a teraz gdy Hans dostał lepsza propozycje w Toruniu to juz jest najgorszy ??? ;/
Dagmara Trebenda No, mi się nie podoba, ale każdy ma swoje zdanie.
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Cześć Sofia , odezwij sie do chlopakółw z trójkąta .... ps. pozdrawiam Paweł
Marcin Ciesielski - Aleksander Januszkiewicz - Mariusz Wlazły - Piotr Marciniak Nie no super, jak zwykle z resztą Mariusz potrafi pięknie przedostać się przez blok, nawet prze potrójny ;D
Agata Kobiete ktora widzimy na zdjeciu nie powinnismy od razu nazywac modelka. Jest to osoba, ktora zdecydowala sie wziasc udzial w takowej sesji fotograficznej i moim zdaniem wypadla dobrze. Patrzac po komentarzach w wielu przypadkach gore wziely raczej kompleksy anizeli czysta obiektywnosc. Pozy w jakie ustawiaja sie osoby fotografowane czesto sa inicjatywa samych fotografow. 'Agata' raczej zbytnio sie wyprostowala niz wciagnela brzuch. Jest bardzo szczupła osoba i sadze ze nie potrzebowala wciagac czegoolwiek :)
<blabla> czy jestes zawodowym modelem/modelka? Chcialabym zobaczyc twoje zachowanie przed obiektywem :-)
Na strone trafilam przypadkowo jednak pragne pogratulowac Pani Agacie sesji , ktora z pewnoscia jest bardzo udana :) Pozdrawiam rowniez fotograla ktory takze sprawdzil sie w swojej roli, a takze wszystkich wyszukajac wad w innych ludziach.
Anna Barańska Ania jest piękna i jest świetna siatkarką kocham ją:D
Atlas Wrocław i działacze asas to ty jesteś idiotą, poczytaj uważnie kobieto w jakich barwach pojedzie Andersen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
cheerleaders Night of the Jumps WY FACECI TO OKROPNI JESTESCI JAK KTOS TYLKIEM NIE KRECI TO OD RAZU FE!!!
Basia Gołąb NAJPIĘKNIEJSZA GOŁĘBICA JAKĄ MOŻNA UJŻEĆ GDYBYM BYŁ GOŁĄBKIEM GRUCHAŁBYM CI CAŁE ŻYCIE !!!
Michał Jurecki O jejku ale się nim jaracie .xpp. Spoko gra, jest przystojny i tyle! ;). Ja oczywiście wole nożną ale po nożnej jest ręczna ;p. Każdy grasz z naszej reprezentacji ręcznej jest cool włącznie z trenerem ;d. I nie dawajcie komentarzy typu: " o jejku on jest boski zakochałam się w nim" WTF? To jest żałosne... a Michał jest the best i to trzeba mu przyznać ;).;p
Kronopol Zielona Góra dziękuje kibicom Monik .. sportowców nie ocenia się za wygląd tylko za umiejętności ; )
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek I lOVE YOU M.ROSNER
cheerleaders - Wisła Kraków ładna;-)
15 hahahah ale goście maja tu przytulnie ;pp
Bartosz Kurek Taak Niksonn ;* ja sie z tb zgadzam jak najbardziejj.. a tak wgl wydaje mi się, że na tym forum jst o wielee wiecej `faanek` którzy kochajaa bartka za to jak wygladaa i wgll.. natomiast jest o wiele mniej fanek, ktorzy podziiwiaaja go za to jak gra i jakim jest człowiekiem, znanym tylko z medióów. bo tak naparwde nie mozemy powiedziec ze go lubimy za to kim jestt, bo go nie znamy.. ale mozemy powiedzieć ze go luboimy za to jak gra i znajac go z wywiadów.. i te platoniczne miłosci mnie mega rozwalają.. wrecz zalosne to jest ;]
Paulina Denker prześliczna:D
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.