zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce ludzie. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 5
data dodania: piątek 09 wrzesień 2005
8288 odsłon
5463 odsłon
6141 odsłon
6048 odsłon
4926 odsłon

ludzie





losowe komentarze
Andreas Jonsson To zakład stoi ;) Aaaaaaapaaaaaatooooor mistrzem jeeeeeeeest!!!!!!!
cheerleaders KM Ostrów Madzia ma rację!A ty NAPALONY weź się opanuj ok???Na takich zboczeńców to się tylko traci czas a Ty chciałeś ją tylko poniżyć i co lepiej się poczules kiedy napisałeś ten tekst???????
Hans Andersen - kwiaty To nasz człowiek!!2 miejsce ale też dobrze!!:):):):):):)
Paulina Denker jak odpaliłem tę strone to wpadłem w podziw że takie aniele chodzi po wrocławskich ulicach
Agnieszka Makowska - Monika Veselovski heh,ja tez mam na imie kaska, ui tezu mnie w miejscowoscinie ma gdzie trenować;/ i tez KOCHAM koszykówke!! Pasja.. Cel..Marzenia!
Bartosz Kurek Ojeju, a ja mam 14 lat i mam 178 cm wzrostu i się tym nie eksytuje:/ Bartek też mi się bardzo podoba ale nawet na takie jak my nie spojrzy. Po za tym z tego co wiem to ma dziewczynę więc możemy sobie tylko o nim pomarzyć albo sobie Go odpuścić. Jest świetny, przystojny i wg cały jest boski ale nieosiągalny.
Gonzalo Carou - Krzysztof Lijewski ksywke ma taką bo ma kręcone włosy ale nie jestem pewna ;D
Ale fotka nie jest najlepsza ale i tak super gra ;]]
Anna Werblińska najlepsza, najładniejsza. ! :>
Edyta Różańska [*]
Andreas Jonsson A co się zakładasz daj jakąś propozycję?
Magdalena Rzeźnik Pani Magda mogła by sie wziasc za trenowanie bo tak bedzie siedziec coaly czas na lawce. A szkoda bo i byloby na co popatrzec. Pozdrawiam z Brzegu.
Ula Dziekan - Marta Ziobrowska - Edyta Federowicz jak to gdzie na farmie piękności pod wrocławiem nie wiedziałeś ?
Bartosz Kurek jesteście na tyle głupi i wierzycie, że wam da?! hahaha <ok>
Grzegorz Walasek jest super
Dagmara Trebenda masz potencjał oj masz... nie ma co ściemniać... nakręcasz moje zmysły...nieświadomie ale to robisz... dagmarko jesteś piękna...lubisz to , powiedz..? mindskaner@poczta.fm :)
Mariola Zenik wyjątkowa
Anna Werblińska piękna
Dominika Łuszcz no,no,no:) nareszcie coś ładnego
Piotr Protasiewicz SIEMANO
Piotr Protasiewicz protas ty lepiej nie przyjezdzaj do bydzi bo sie zalamiesz psychicznie bedziesz pewno zucany metalowymi przedmiotami HAHAHAHAHAHA!
kibice - Sparta Wrocław a tak wogole to wszyscy jestescie zalosni ! wroclaw nie ma najlepszych opraw ale stara sie i robimy wszystko co w naszej mocy aby to jakos wygladalo a ze jest tak a nie inaczej to nie jest juz nasza wina .. wy w lesznie macie prakrycznie tylko zuzel a u nas niestety jest eszcze pilka nozna i koszykowka i wiekszosc osob interesuje sie tymi sportami tylko wierni kibice, ktorzy chodza na stadion olimpijski od kilku lat i znaja wzloty i upadki naszego zespolu wiernie im dopinkuja bo piknikowcow to my mamy na stadionie od chuja ;]
Łukasz Kadziewicz - Karol Sramek Kocham cię Kadziu!
Jesteś Swietny w tym co robisz. Powinienieś się więcejusmiechać bo bardzo ładnie to robisz, kocham jak sie uśmiechasz! Jestem twoją największą fanką!! Kocham cię. 3maj się:*
Emil Sajfutdinow Polonia Bydgoszcz !!! ; D Mam nadzieje że Polonia wygra z Lokomotiv ... Ale to raczej pewne ; D ; ) Pozdro dla kibicó Poloni ; * !!!
prezentacja dzien dobry panie legich adamsie jak się dzisiaj czujemy myśle ze dobrze bardzo dobrze pan jeżdzi w tym sezonie oby tak dalej i do zakoncenia kariery to wsystko napisał kibic żuzlowy ks s.s.a unia lesdzno lukasz guziak paa paa
Tomasz Jędrzejak - Fredrik Lindgren - Hans Andersen - Niels Kristian Iversen Wspaniała walka po wyjsciu ze startu
Janusz Panasewicz - Lady Pank Kocham ;
kibice - Zagłębie Lubin ale władcy śmiechu warte
Luis Diaz - Marcel Gromadowski - Ronald Mendez Zgadzam się z Anią
Bartłomiej Jaszka Poprostu znam Anete,więc wiem .....
kibice - Śląsk Wrocław Asco Wrocław&przyszły Groklin wrocław
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.