zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce ludzie. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 5
data dodania: piątek 09 wrzesień 2005
8154 odsłon
5321 odsłon
5999 odsłon
5913 odsłon
4816 odsłon

ludzie





losowe komentarze
kibice - Sparta Wrocław Tak sie bawia Wrocławianie...
cheerleaders KS Toruń czy fota to nie wiem, ale na pewno piękna jest ta Pani na tym zdjęciu
Milena Sadurek Mikołajczyk Jesteś najsłodszą siatkarką w Plus Lidze Kobiet tak sadzę ...
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. Pokaż mi się!!
Bartosz Kurek Kurcze! ale czemu wy je krytykujecie? ja nie rozumiem! przeciesz ta stronka jest dla wlasnie,,takich" dziewczat ktore maja takie........no a wy jezeli macie je tak krytykowac nie wchodzcie tu i tyle! no spoko mecze sa pzdro:*
Sinan Cem Tanik Uwielbiam Go :))
kibice - Falubaz Zielona Góra Mmmm taka piękna okolica gdyby nie FALUBAZ była by stolica !!!
Buhehehhehehe ...
Zieeeelonaaa Górrrraa to w Polsce największa dziuuuraa Zieeelonaaa Górrra too w Pollsce naaajwiększa dziuuraa ;]
Bartosz Kurek To fakt, że Bartek to niezłe ciachoi przyznaję się, że mam bzika na jego punkcie...Ale tu nie chodzi tylko o jego wygląd, ale również o jego talent, wyszkolenie techniczne i sposób gry...Fajnie, że polska siatkówka ma takie zaplecze sportowe:)
Bartosz Kurek Dziewczyny!! Jest przystojnym Facetem.... Ale nie przesadzajcie z tą miłością:)
Bo jeżeli Bartek Kurek rzeczywiście to czyta(w co śmie wątpić) śmieje się z tego i uważa was za kompletne idiotki(bez obrazy oczywiście). Bartka powinno się cenić za to jak gra i jak się z tym odnosi, a nie za to jak wygląda. Sama trenuje i wiem coś o tym...
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Trzy ślicznotki ;p
Eleonora Dziękiewicz wiesz co hcce like
14 Jezzzu dzieci tempe np.żużlowiec brak słów ukarać żeby przez 2 sezony nie widział toru hahahaha za takie coś?!?!?!?! Pomyś d....u Pedersen tak załawitł Jagusia dobrze że zyje bo marnie to widziałem i to Pedersen powinien zostac tak ukarany a nie Sitera za taki wypadeczek pomyśl wieśniaku zanim coś napiszesz bo brak słów do ciebie szczeniaku...
Jarosław Hampel - Tomasz Gollob dwaj najlepsi polscy zuzlowcy
Katarzyna Skowrońska Dolata super focia kasiu jestes moja najlepsza i najladniejsza siatkarka pozdrawiam
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek jesteś fajna mariola
Emil Sajfutdinow Łaadniee xdd
Anita Kasprzak sama ja kocham a jestem kobieta :)
Ania Pierzchot to zdjecie jest super, Ania wyszla jak nie Ania, ale jest swietne
Asia Kubica Asiek jest sliczna:) buzka:)
Milena Sadurek Mikołajczyk Kocham Cię
Nicki Pedersen - Leigh Adams Unia Leszno zdobędzie złoto. Leigh Adams sobie da rade i sam zostanie mistrzem świata.
Sylwia Babula wow
Łukasz Kadziewicz Na tym zdjęciu wygląda jak dziewczynka.Ladniej mu było w krótszych włosach.Fajnie by było jakby już nie zapuszczał ich, tylko poszedł do fryzjera.
Alicja Kamińska o ja p.
Katarzyna Skowrońska Dolata TAK.8 cud świata.
Mateusz Szczepaniak bialo zelone !!!!!!!!!!!!!!!!!
upadek - Fredrik Lindgren - Piotr Protasiewicz - Andreas Jonsson Protas Ty panienko!!!
Bartosz Kurek Ja tam nie wiem czy on ma laske widocznie tak
kibice - Wisła Kraków JAZDA JAZDA BIAŁA GWIAZDA !
WISŁA&ŚLĄSK&LECHIA&JAGA&UNIA
Artur Pietrzyk - Peter Karlsson - Krzysztof Jabłoński - Sebastian Brucheiser cześć brusiu czemu zakończyłeś kariere
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.