zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce ludzie. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 5
data dodania: piątek 09 wrzesień 2005
9163 odsłon
6408 odsłon
6978 odsłon
6864 odsłon
5708 odsłon

ludzie





losowe komentarze
Basia Gołąb ŁADNIUŚKIE
Emil Sajfutdinow Emil jest supeeerr .. bosski :D ::*:*:*: .. i fajnie jeździ ;]] Buziaakii :*:*
Sławomir Dąbrowski J uwazam i ty tez napewno ze A.Kajoch jest lepszy
kibice - Polska hampel srampel!!cieniak!!!
Michał Bąkiewicz Ciacho
kibice - Śląsk Wrocław CPWCŚ !
Bartłomiej Jaszka Ja czytalam na jakiejś stronie sylwetki Polskich szypiornistów i tam jest napisane , ze kawaler, ale te ze zdjęć to może być córka i jakaś "życiowa partnerka" ;(
fanklub Macieja Janowskiego - kibice - Sparta Wrocław ;)))
Eleonora Dziękiewicz Cała rodzinka Ci kibicuje :D oby tak dalej :D (całuski od całej rodzinki :*)
Bartosz Kurek niech chodzi skim chce ale ta laska z tego bloga to nie jest jego dziewczyna ktos ponizej napisal ze to zdj jest jej autorstwa to po co wstawia i pisze ze to laska bartka ale to juz inna sprawa ... rówiez sie zgadzam siatkowa to piękny sport mam nadzieje ze mężczyzną pójdzie o wiele lepiej niż kobietą bo zajujemyostatnie miejsce w grupie;/ trzymamy kciuki za męzczyzn kazdy ma prawo do pisania co chce i ja sie nie czepiam ze ktos napisze kocham bartka kurka ja sama mam bzika na jego punkcie ale trzeba spojrzec prawdzie w oczy jesli sie mysli o nim powaznie trzeba miec jakies znajomoscii inaczej nie da rady... ale ja nie wierze w zadne slowo tych kolezanek jego dziewczyn na innych forach jest pełno to jest żalosne wrecz... to ja chodze od dzis z Bartmanem nie duza różnica wieku ... jak bym cos takiego pisala wciagneła sie w to tez byscie sie wyklocaly jak o laske bartka jedna i ta sama gra;/ prosze was zignorujcie to
Emil Sajfutdinow hej fajne zdiencie
cheerleaders RKM Rybnik nO NIE JESZCZE JEDNA Z GASZOWIC,TERAZ TO JZU NIE WIEM!
Asia Kubica asia superrrrrr!!!!
Jarosław Hampel Siemka Jarek bardzo cie KOCHAM :: Chciała bym sie z tobą kiedyś zobaczyć i pogadać ale to zapewne nie możliwe szkoda :(:(
KOCHAM CIE I ZAWSZE JESTEM Z TOBĄ JAK JEDZIESZ
Sylwia Łobos cycuszi... miodzio!
Justyna Wrzask łał
Jakub Błaszczykowski - Jan Vertonghen Kubuś jesteś super... Chciałabym by na miejscu Tojej Agaty... Fajnych masz też kolegów z reprezentacji Polski... Ty, tak jak oni jesteście zajefajni... Chciałabym was pozna...
Marcin Leś jestes najładniejszy i najlepszy
Bartosz Kurek On jest najlepszym siatkarzem!!! Kiedyś wspomnicie moje słowa!
Bartosz Kurek Kocham Cię ;* Mimo, że to miłość platoniczna jest moim ideałem!
;;;;;;;
Christian Hefenbrock - Greg Hancock hefe jest zaje...
cheerleaders Night of the Jumps Ona jest mega super ;*
Nicki Pedersen - Leigh Adams sparta , zielona gora , wybrzeze kings ;]
Mika Vayrynen - Euzebiusz Smolarek Przyłóż mu Ebi!! :)
SmOlArEk RuLeZzZ!
Bartosz Kurek zgadzam się z Tobą ada;]zwłaszcza że Bartek to mój 100% kuzyn i mogę wam powiedzieć że nie przepada za małolatami tym bardziej że jest sławnym siatkarzem!!!!dlatego darujcie sobie to kocham cie i love you itp.;
Anna Barańska cudowne zdjęcie nie ma nikt do niej gg
Dominika Kur - Marta Ziobrowska - Basia Gołąb - Kasia Bartczak - Magda Choroszy fajne imie masz dominika. .:D:] :PP:] hehe ..:D:];>:] i kolczyk ..:D:} tesh mam ..:D:] ;>:]
Dawid Murek Dawid to dla mnie najlepszy zawodnik z Polsce
reprezentacja Polski w piłkę ręczną Naaaasi Najlepsi ; *
Wieże w Was xd
Ania Pierzchot Ania !! Bardzo fajne zdiecie !! Wygladasz swietnie !!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.