zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Francja - Włochy. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: czwartek 01 październik 2009
Pewne awansu do rundy zasadniczej Włoszki pokonały najsłabszą w grupie B Francje 3:1. Włoszki z kompletem zwycięstw zaczną drugi etap Mistrzostw i pozostają głównym faworytem turnieju.
10399 odsłon
6664 odsłon
8156 odsłon
7270 odsłon
6539 odsłon
7013 odsłon
6463 odsłon
6400 odsłon
7549 odsłon
10019 odsłon
5684 odsłon
6446 odsłon
6427 odsłon
8470 odsłon
7299 odsłon

Francja - Włochy





losowe komentarze
Ninko Batsain zgadzam się :)
Janusz Panasewicz - Lady Pank Jakie modne buty... Kocham...
Martyna Mićków zajebista zawodniczka xd:*
9999 fajne ? ladne ? niewiadomo jjakie ;;;:((((((((*+======1000551111110900
cheerleaders Włókniarz Częstochowa jestescie super dziewczyny pozdro dlawas pa
Nicki Pedersen - Leigh Adams Obywatel Gdyni ile ty masz qrwa lat żeby mnie nazywać dzieckiem ???!!! Masz problem to wyslocz
Andreas Jonsson Niestety święta prawda a ja głupia się zakochałam w AJ.Z drugiej z strony to masz rację Tomi bo co mam z tego ???? Niiiiiiiic,może to i lepiej i niech tak zostanie....Pozdro.:(
Marcin Stefański Marcin jest super
Davey Watt to jet kozak!!!
Dominika Kur Domi jestes super!
cheerleaders Unia Tarnów jesteś cudna normalnie bogini
Nicki Pedersen - Leigh Adams Podniecające...
WKS Śląsk Wrocław trzej królowie wielkich miast ŚLĄS WISEŁKA LECHIA GDANSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WNASZYCH SERCACH NA ZAWSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cheerleaders Włókniarz Częstochowa ta w niebieskim to chyba wybiegi pomylila
Andreas Jonsson Zakochałam się w Andreasie od pierwszego wejrzenia i super i najlepiej jeżdzisz dobrze że cie wybrali na szeła pozdrów Andreas jak towidzisz całą polonie uwielbiam żużel bez ciebie to nie żużel gdybyś nie jeździł w rzeszłą niedziele z Częstochowąm byśmy przegrali a dzięki tobie wygraliśmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06 sliczna szósteczka:P
Małgorzata Glinka Mogentale Jesteś kochana;)))
Piękna=****
Paulina Denker apeluję po raz kolejny o więcej zdjęć Paulinki! Bo to cud dziewczyna i grzechem jest tylko jedno zdjęcie w świątecznej galerii. Seba, da sie coś zrobić z tym faktem przy okazji kolejnego meczu?:>
Nani - Arkadiusz Radomski a może by tak przodem????????????
Andreas Jonsson No tak masz racje że zawodnicy jadacy w pierwszej lidze nie moga startować w GP ale AJ przeciesz jeździ Dacarny(Szwecja) i ona jest w e-lidze tak samo jak w tym sezonie startował dla 1-ligowego klubu a jeździł dla Poole z Crumpem;))
Oliver Stević Piękny wsad!
Iwona Lewandowska Śliczna dziewczyna :)
kibice - WKS Śląsk Wrocław buhehe głupia tu strona nienormalna
Emil Sajfutdinow Ja sie nie zgadzam Apator Toruń-DMP 2008
Intar Ostrów Wielkopolski-wchodzi do e-ligi
Ryan Sullivan SUPER PAN JEZDZI UWIELBIAM PANA. JEST PAN SUPERR :)OSTATNIO NAWET PANA WIDZIAŁAM
reprezentacja Polski NO I TAKIE ZDJĘCIA MOŻNA OGLĄDAĆ CAŁYMI DNIAMI
Sylwia Ciurko POPIERAM!!! stroje sa do dupy, naprawde:/! jakieś jak skafandry czy nie wiem co, słysze podczas meczu wiele takich komantarzy. wiec to nie tylko moje zdanie! sa okropne. :/
Joanna Wołosz No no Bossie widze slawa tuz tuz nie zapomnij o Nas ;*!!!
Mateusz Kowalczyk Napewno Ci coś mówi mój nick jeśli to Matełusz czytasz i życzę Ci dobrych wyników
Michał Ruciak zadko mozna zobaczyc michala takiego usmiechnietego he he he
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.