zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Francja - Włochy. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: czwartek 01 październik 2009
Pewne awansu do rundy zasadniczej Włoszki pokonały najsłabszą w grupie B Francje 3:1. Włoszki z kompletem zwycięstw zaczną drugi etap Mistrzostw i pozostają głównym faworytem turnieju.
8834 odsłon
5552 odsłon
6718 odsłon
5951 odsłon
5298 odsłon
5760 odsłon
5305 odsłon
5148 odsłon
6618 odsłon
8512 odsłon
4707 odsłon
5299 odsłon
5089 odsłon
7157 odsłon
6048 odsłon

Francja - Włochy





losowe komentarze
Hans Andersen rewelacja!!!
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Wszystkie sa BOSKIE xDD :* :P
Andrzej Kowalczyk Andrzej wszegmogacy<lol2>:D Prosisz o pomoc?
kibice - Odra Opole NASZA POLONIA, ARKA GDYNIA, ODRA OPOLE NAJLEPSI W POLSCE :*BUZIAKI DLA WSZYSTKICH CO SA ZA NAMI :D
Emil Sajfutdinow widziałam cie na kryterium asow :):)byłam hehe:: Jestes zaj*sty i nie tylko chodzi mi o wyglad, jestes zaj*stym zuzlowcem /Kocham zuzel i ciebie hehe to na dole to ja hehe
Katarzyna Skowrońska Dolata jesteś boska
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Trzy piękne i urocze
Seid Hajrić - Bartosz Diduszko Seid jest super!!!!!!!! a skacze jak by latał :)
Dominik Tomczyk - Grady Reynolds ale skok...
Jason Crump Co wy mówice Jason Crump to klasa a Jarek HAmpel to ciotus owszem mie piękny starta a potem daje plame pozdrowieniea
kibice - Polska kibice dziwnie trzymaja te litery
Mateusz Kowalczyk fajna fotka napisz mi na gg 11960079
Atlas Wrocław - Budlex Polonia Bydgoszcz - kibice Zamknij sie ty gumisu!!!!!!!!!!!!
Panorama Racławicka czego nie ma zdjęcie panoramy w środku budynku jest mitak potrzebna!
Katarzyna Skowrońska Dolata Normalnie bosko grasz :)))))) no i zazdroszcze Męzowi:))))))
Anna Barańska - Milena Sadurek Witam, ma ktos moze informacje czy ania ma chlopaka?:)
Anna Barańska - Milena Sadurek ...............szkoda że dopiero od niedawna grasz w naszej reprezentacji, ale pokazałas na co Cię stać jak walczyłyście o wejście do Pekinu............. LICZYMY NA WIĘCEJ
Magdalena Wawrzyniak aaa moja Madziaaa:*
cheerleaders RKM Rybnik ładna :)
Michał Saran - Łukasz Żytko łukasz Żytko barzdo przystojny zawodnik......
Dagmara Trebenda seba a nie było jakiegoś na którym wyglądam normalnie ;)
Ania Trzcińska ale przeciez to normalne ze zadna z nich nie grzeszy inteligencja...
Małgorzata Glinka Mogentale Jesteś kochana;)))
Piękna=****
Judyta Lesiak hahahaha
Andreas Jonsson O bożeeeeeee!!!!!!!!!!!
Bartosz Kurek Dzielicie się na dwie grupy - Te, które wyznają miłość siatkarzowi i Te, które starają się wybić tym pierwszym wszystko z głowy własnymi komentarzami a obydwie strony nigdy nie zyskają celu...
Bartosz Kurek witam Xd
moje ulubione forum;PP
aa własnie ,, siema;; moglabys mi podac adresy innych stron gdzie sa tez ,,dziewczyny'' Kurasia ;PP
wiec tak zgadzam sie z xoxo Siatkowka to jest niesamowita gra i nie dla tego zaczelam sie nia interesowac bo gra tam Bartek bo siatka interesowalam sie juz wczesniej a przypuszczam ze przed ME wiele z tych ,,fanek'' Bartka nie znało.
Ja akurat milam przyjemnosc wziasc od niego autograf ale powiem wam szczerze ze o zdjecie nie poprosilam po 1 jakas narwana laska mnie popchnela a po 2 bylam w wielkim szoku bo byl to pierwszy mecz na ktorym bylam i nie podeszlam po zdjecie ponownie bo to byly takie emocje ze nie chchialam wyjsc na idiotke i narwana fanke ;))
wiec troche opanowania dziewczeta ;))
Andreas Jonsson - Emil Sajfutdinow fajna fociaaaaaaaaaa... xD słodka minka Emilka pozdro ;*
Milena Sadurek wole gosie glinke
Emil Sajfutdinow Miłosz, mam pytanko: ty jesteś ze SSKUL??
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.