zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna (09-10). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
ekstraklasa
 

piłka nożna (09-10)





losowe komentarze
Dominika Kur chłopcy sami sobie strojów nie wymyslili, dostali takie jakimi sypnął adidas. wez troche pomysl, tak latwo krytykowac! zreszta stroje niewazne, wazny byl super zajebisty wystep! panowie daliscie rade i oby wiecej takich wystepow!
kibice - Górnik Wałbrzych Kibice Victorii Górnik - też świetni,powinni żyć w zgodzie, bo przewaga drużyn jest na POMORZU
Jarosław Hampel JArek : Co to ja miałem zrobic... hm.. xD
Bartosz Kurek ten usmiech jest bezcenny..chyba najpiekniejszy jaki widzialam....
Nicki Pedersen - Leigh Adams Ej , Spartanin czego sie podszywasz pod "Stal"? i obaj wiemy że to nie "Stal" pisał tylko ty. a ty frajerze jest głupkiem i debilem i.... i spierd.... cioto
Łukasz Kadziewicz hahahah : *
kibice - Wisła Kraków Jazda Jazda Jazda BIALA GWIAZDA !!!!!!!!!!
kibice - Włókniarz Częstochowa najpierw pozdro dla w
łókniarza poloni a zajebista stronka
TYLKO nasza trujca GKM CKM BKS
cheerleaders KM Ostrów fajne laski
Troy Batchelor Och Troy..... ;**

Kiss for you ;
03 piękna jak uj uuuuuuuuuu
wsam raz na raz
ma wszystko piękne a ciekawe jak szyszka??
Kronopol Zielona Góra dziękuje kibicom We wrocławiu Atlas skopie tyłki Fabulazowi.
Bartosz Janeczek - Mariusz Wlazły MARIUSZ JEST CUDOWNY
cheerleaders KS Toruń zolta jestes piekna!!!!!!!!!!!!!
Daniel King jestes słodziutki Dancylo
Rafał Okoniewski - Tomasz Jędrzejak Aaaa POLONIAAAA !!!!!!!!
Maciej Dobrowolski - Radosław Wnuk - Bartosz Janeczek ten "fin" ma swoje imię jak byś s czuła gdyby na ciebie mówili kosmitka?
Piotr Gruszka - Krzysztof Ignaczak ja mam prawie 14.
cheerleaders Włókniarz Częstochowa Najpiękniejsze laski na świecie
Rune Holta kocham cię bardzo dobrz jeżdzisz bez ciebie nikt nieporadził by sobie nie słucchaj unia ty pasujesz i nie słuchaj sary
Małgorzata Glinka Mogentale Gosia jest najlepsza. jestem twoja fanka
Paweł Brożek - Dariusz Dudka Śliczny:0
Jurica Pavlić jurica mistrzem ale szkoda ze nie mozna skopiowac fotki buuuuu
Renet Gafurov - Roman Ivanov - Emil Sajfutdinow - Danil Ivanov - Denis Gizatullin No, pięknie ; ) ; >
Małgorzata Glinka Mogentale JESTEŚ BOSKA POPROSTU CIĘ UWIELBIAM MAM CAŁY POKÓJ W TWOICH FOTOGRAFIACH BUZIACZKI
cheerleaders Włókniarz Częstochowa TAK jest do sprzątania i do gotowania :D
Roderick Blankey - Maciej Zieliński A jaki Ty bys rekomendowal mi jasny obiektyw w przestepnej cenie i przede wszystkim co oznacza "jasny obiektyw" jestem Litwinem i niektorych zwrotow nierozumie. :)
Marcin Możdżonek - Daniel Castellani nie garb się ;))
kibice - GKS Katowice GKS KATOWICE&BANIK OSTRAWA&JKS JAROSŁAW&GÓRNIK ZABRZE
Anna Werblińska fajna
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.