zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna (09-10). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
ekstraklasa
 

piłka nożna (09-10)





losowe komentarze
Agata Sawicka Ahh..pieknie tu wyszla Agata. :)
Michał Jurecki Jak zwykle radość ze zdobytej bramki ;)) Za to Cię kochamy ;***
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk dobre
Edyta Różańska Pięknie Pięknie i jeszcze raz PIĘKNIE*****************
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk Lechia to jest potęga lechia kochana jest,a jak masz cos do lechi to ropierdole cie
Bartłomiej Jaszka Ach ten Bartuś...;D
Szkoda że musi sobie zrobić przerwę...;((
Fajny jest..;d
Edyta Kamińska :)
Emil Sajfutdinow wiecie na jakiej ulicy mieszka emil??? bo zbliżają się jego urodziny a chcialabym wysłać mu kartkę :P
Mike St. John - Jared Homan ojjjj J. Homan doby mecz! jestem z Toba... fanka.
Mariusz Węgrzyk Bez komentarza,hehe,:)
Ania Trzcińska jws
Joanna Kaczor Nierozumiem jak można być piękną szczupłą i jeszcze najlepszą siatkarkaą...Asia Najlepsza!
Dominika Łuszcz taaa..:D wyrabia chyba w czasie!
Bartosz Kurek O jejciu dajcie spokoj!!! Kazdy mowi co innego mielismy zakonczyc temat??
Andreas Jonsson Jak Polonie zobaczysz w poniedziałek??
Ewelina Majcher wyglądasz jak z bajki........
Andrzej Kuchar Prawie jak Rusko...
Tomasz Gollob Tomek Daj Jutro z Siebie Wszystko i wygraj dla Siebie dla Nas !!!!!!!!!!!
Andreas Jonsson Ci którzy nie chodą na żużel go nie znają. A znasz Toomy Knudsena?? Pewnie nie!!!!! ATLAS Górą!!!!!
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk trzej królowie wielkich miast ślask wisełka lechia gdansk
Euzebiusz Smolarek ebi wszystkich na boisku gromi malo kto go okiwa nawet bierze ronaldinho na jeden zwud ale ja mam 10 lat i mnie na pewno nie okiwa pa
Emil Sajfutdinow ale ladny ten emil sajfutdinow
Emil Sajfutdinow Hehe może i polonia wejdzie ale po to żeby znów spaść a tak nawiasem mówiąc to tarnów ma słaby skład a Sparta jest o 75% lepsza więc tarnów na 100% spadnie
Anna Werblińska Śliczna.: *

< 3: **
Sylwia Ciurko Wy SiE cHybA NiE ZnAcIe LuDzIe!!Te DzIeWcZyNy MaJą ŚwIeTnE SrOjE!!MoŻe NiE Za FaJnIe TaŃcZą, AlE To Da SiĘ NaPrAwIć.WeJdŹcIe SoBiE Na StRoNkĘ:www.youtube.com i WpIsZcIe "cheerleaders" NoI pOoGlĄdAjCiE SoBiE FiLmIkI To MoŻe WyMyŚlIcIe CoŚ NoWeGo!!PoZdRóFfkA;)::*:
Alicja Kamińska W porzo :-)
Milena Wychódzka Milena jest jednak the best;)
Bartosz Kurek za długo spokoju bylo z tematem laski Bartka? ale ok ja tez mam bzika na punkcie bartka ale wiem ze nigddy z nim nie bede patrzycie na jego twarz jaki ma charakter nikt nie wie moze to jakis zarozumiały koles? moze gra w mediach takiego psydzioszka i skromniache ? może w real jest inaczej
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin Jah, amai ze...
Hete Gast :o

Igorr I Love You :D x
20 hahaha panowie oprawa miazga:D:D:D
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.