zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce kosz kobiet (07-08). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Ford Germaz Ekstraklasa
 
Ford Germaz Ekstraklasa - pod takim szyldem przystępują do rywalizacji o Mistrzostwo Polski w sezonie 2007/2008 zawodniczki w Polskiej Lidze Koszykówki Kobiet. Jak w ostatnich latach tak i tym razem jest dwóch głównych faworytów, między którymi losy mistrzowskiego tytułu powinny się rozstrzygnąć. Są to oczywiście Wisła Kraków i Lotos Gdynia.
 
1 liga
 
W tym sezonie (2007/2008) walka na pierwszoligowym froncie powinna być bardzo ciekawa nie tylko z powodu dwóch wolnych miejsc w ekstraklasie, ale głownie z powodu reorganizacji rozgrywek. Najprawdopodobniej od przyszłego roku rozgrywki 1 ligi koszykówki kobiet będą toczyć się w jednej centralnej grupie, więc warto wygrywać i być wysoko w tabeli swojej grupy, aby nie grać w przyszłym sezonie w 2 lidze.
 
Superpuchar
 
Co roku Mistrz Polski rywalizuje ze zdobywcą Pucharu Polski w pojedynku o Superpuchar. Tym razem mecz rozegrano w Lesznie gdzie Wisła Kraków spotkała się z Lotosem Gdynia.
 
sparingi
 

kosz kobiet (07-08)





losowe komentarze
kibice - Lech Poznań Kocham Lecha;
Lech jest królem ,lech jest panem ;
Lech rządzi ;
kibice - Odra Opole pozdro dla areczki i odereczki opole polonia bytom
Tomasz Gollob ha!ha! nie byłem ostatni!
15 szkoda ze nie mozna tych fot zapisac,wicej ma byc lebkow przy kraksie
Natalia Bamber Tego zdjecia nie widziałam. Jest swietne!
Anna Werblińska Sliczna ale moja dziewczyna itak jest piekniejsza :D
14 karambol slaby
Izabela Bełcik Śliczna wystawa.Oby tak dalej
Dominika Łuszcz Sam sex. Piękna. Z resztą tyle razy już jej to mówiłem;]O tańcu to chyba mówić nie trzeba;p
Dariusz Śledź - Maciej Kuciapa - Tomasz Rempała Sto latek Dareczku!!!Jesteś wspaniały,pozdrawiam gorąco z Wrocławia:)
Atlas Wrocław ATLAS wygrał 1 raz na wyjezdzie!!!!!!! BRAWO!!!! ATLAS GÓRĄ!!!!!!
Dominika Kur dominiczko jestes wspaniała! buziaczek!!!
Agnieszka Celej masakra:/
Anna Barańska Jestes bez watpienia piekna kobieta i swietna siatkarka kocham CIE pozdrawiam goraco wielbiciel
Panorama Racławicka powierdzam w 100%
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata boskie ;DDD
Anna Barańska Ale dupka mhm . NIE? wiecie o co chodzi
Basia Gołąb Basia zawsze musi być naj... chociażby najstarsza!
kibice - Odra Opole Polonia,Odra,Arka pozdro xD
Jason Crump - Krzysztof Kasprzak Już się nie moge doczekas żużla! Super jeżdzisz aby tak dalej!!! Licze na Ciebie w GP!!!!!!!!!!!!
Ładnie Ci w blond włosach chociaż w swoim naturalnych też!!!!!!!!!!!!!! Jesteś najlepszy w Unii Leszno i wogóle!!!!!!!!Licze na Ciebie!!!:)* Nazawsze twoja FANKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!******
Radosław Hyży - Robert Witka naprawde super mecz i piekne fotki
Tomasz Jędrzejak - Piotr Protasiewicz Piotruś super ! Sylwetka elegancja francja !! Po prostu FANTASTIC !!!
Nicki Pedersen - Leigh Adams Zdzisek Ty sie nigdy nie nauczysz trepie glupi. Pedersen nigdy juz nie zrobi tego co zrobil w swojej karierze Adams. Wali mnie to jak jezdzi liczy sie to co juz zrobil a forme zawsze moze poprawic. Wogole takie inbecyle jak ty nie powinny tu miec nic do powiedzenia. Jak juz ci sie ten Pedersen tak podoba to wez sie z nim hajtnij bo i tak wszyscy wiedzaq ze ty jestes pedal. Adams najlepszy!!!
Lena Dziękiewicz lena jestes najlepsza i najładniejsza :)
Łukasz Kadziewicz a to poniżej to co kur...de Litania do świętego Kadzia?!
to jest po prostu jakiś obłęd!"kadziu zdobądź dla mnie asa"jak widać nie zdobył :P
Drogi Kadziu-jak ja Ci chłopie współczuję...
to,co tu wyczytałam aż mnie wmurowało,choć przyznam,że się tego spodziewałam...dobrze,że jest już cisza nocna,bo gdyby nie to pękła bym ze śmiechu!
A poza tym wkurza mnie,jak "fanki" piszą takie rzeczy o naszych biedakach...
potwierdzić muszę,że rzeczywiście siatkarze nasi są bardzo przystojni,ale żeby pisać do nich,że są boscy,piękni i że ich kochacie miłością dziewczyny do chłopaka,a nie kibica do siatkarza!
ja kocham całą siatkówkę,więc kocham też Naszych Siatkarzy za wspaniałą grę,za dostarczanie nam emocji,za wielkie poświęcenia!a nie za urok osobisty!!!gdyby Kadziu był zwykłym,szarym człowiekiem na pewno by wam się nie podobał aż tak,żeby pisać do Niego takie liściki itp...pewnie byście nawet nie wiedziały,że ktoś taki istnieje!
Więc dajcie Kadziowi spokojnie grać,bo takie fanki jak wy tylko drażnią siatkarzy...a odmówić autografu,wspólnego zdjęcia,czy krótkiej rozmowy im nie wypada,bo by się zaraz wszyscy czepiali!
Jason Crump - Andreas Jonsson Żaal!!!! Wy nie jesteście nie bezpieczni!!!!!! MY jesteśmy nie bezpieczni i waleczni i najjlepsi!!!! WTS żądzi i inne kluby oprócz poloni!!!!!!!!!!!!!! hahahaha
Piotr Gruszka natalcia i kinga niech sobie same kupią różę.
Jarosław Hampel Jarek jesteś najlepszy !!! Pozdro dla ciebie !!
Milena Wychódzka sama jesteś BIEDA zazdrośnico!
kibice - WTS Wrocław Hehe byłam tam :) Meczyk zarabisty
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.