zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce siatkówka (07-08). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
reprezentacja Polski kobiet
 
 
Liga Siatkówki Kobiet
 
 
1 liga kobiet
 

siatkówka (07-08)





losowe komentarze
Sandra Kazanecka ta minka mnie dobija <hehe>
Michał Szczepaniak - Hans Andersen Nie znasz mojego brata!!!!
cheerleaders Włókniarz Częstochowa no no w częstochowie widzę że mają dziewczyny I klasa. wziąłbym wszystkie
Sandra Kazanecka rewelka zdjęcie! brawo! dla fotografa za refleks dla Sandry za całą resztę!:)
Tomasz Bajerski - Piotr Dym - Michał Szczepaniak - Tomasz Chrzanowski piotrek dalej do przodu dajesz rade
cheerleaders Śląsk Wrocław A jakby tak nóżki pokazały byłoby jeszcze milej
kibice - Widzew Łódź Wstrętna!!!!!!!!!!!!!! Pozdro dla kibiców WTS-u!!!!!!
Radosław Hyży - Robert Witka naprawde super mecz i piekne fotki
Sylwia Łobos Pochwaliła koleżankę z zespołu.

Dagmara Trebenda eee tam, wychodzi bardzo ładnie, to się nazywa ekspresja ;-)
cheerleaders Stal Gorzów pięknie wyglądasz ładne masz buciki :) xD
06 lepiej daj sobie spokój z Piotrkiem ;* on już jest zajęty!
zadyma - kibice zadyma:D
Asia Kubica poda mi ktos do tej pani numer gg ??
kibice - Sparta Wrocław Unia Leszno to pazerne świnie!!!!!!!!!!!
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin A Pawełek nie ma dziewczyny szkoda..:( Takie ciacho a nie ma laseczki
Bartosz Kurek Bartuś jest śliczny. dobrze gra w siate....ale trzebabyło dużo czasu żeby zabłysnął....ja też próbuje coś grać i wiem ile potrzeba na to wysiłku i uparcia.....
postawił cały swój czas na jedną kartę i oto jest....myślę że będzie najlepszy...bo widać ze w grę wkłada całego siebie.....a tak a propos : ma dziewczynę czy nie...to co?? wy zaamierzacie tam do niego pojechać i co???? "hej. no może byśmy razem chodzili. co?" mi te on si bardyo podoba ale wiem e to s dwa odmienne światy...poza tzy on spotyka nacodzień miliony swoich fanek.....ale i tak kocham jego grę....chciałabym choć w 50% grać jak on....STAR OF VOLLEYBALLL...
Karol Sramek - Mariusz Wlazły skszywił sie jak jakiś pręt
Magdalena Rzeźnik Pani MADZIA JEST EXTRA!!!!
Bartosz Kurek Dziewczyny wiecie, że jak on to czyta, to się z tego śmieje ;)
Słuchajcie jak byłam na meczu, to podszedły do niego jakieś fanki i powiedziały mu, że go kochają, a on na to ja was też i się zaczął śmiać ;] Bardzo dobra polewa była z tego ;p
Geir Eithun - Michał Kaczmarek - Grzegorz Pilarz Geir jest najlepszym i najpiekniejszym siatkarzem Resovii......:::::sweet::::......
Karel Kvasnićka prosto w prawo na skrzyzowaniu ;D
in Kamienna Góra:D haha
Andreas Jonsson aj jest super niezly z niego przystojniaczek gdybym mieszkala w bydgoszczy to bym chodzila na kazdy mecz z jego u udzialem no i zachodzila bym do parkingu na malą pogawendke z nim bo bardzo dobrze umiem angielski
Emil Sajfutdinow I co koze znalazłeś ??? ;O
Magda Choroszy kogo ja widzę.... ;)
Anna Barańska Najlepsza Polska siatkarka
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska jestescie wspanialymi siatkarkami
Patryk Czarnowski - Paweł Zagumny - Michał Bąkiewicz He he he fajne zdięcie masz
Nicki Pedersen - Leigh Adams Nie sap cieniasie
kibice - Górnik Wałbrzych Wiejska jest twoja stara
Jak graliscie z nami to unas byla ekipa na ten mecz a wy dziewczyny i jakies chlopaki co wy prezentujecie burdel czy co zacznijcie robic a nie p**** Żenada
Jestescie Zerami
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.