zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Polska - Wenezuela (mecz 2) . Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 42
data dodania: środa 08 lipiec 2009
W drugim spotkaniu rozegranym w Hali Stulecia we Wrocławiu reprezentacja Polski pokonała Wenezuele 3:1. Tym razem siatkarze z Ameryki Południowej stawili większy opór grającym w innym ustawieniu niż dzień wcześniej Polakom.
6708 odsłon
7813 odsłon
6786 odsłon
9209 odsłon
11086 odsłon
10324 odsłon
12427 odsłon
9354 odsłon
11993 odsłon
8519 odsłon
11427 odsłon
9495 odsłon
9387 odsłon
10173 odsłon
10430 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
23
ostatnia stronanastepna strona

Polska - Wenezuela (mecz 2)





losowe komentarze
Magdalena Rezner na zdjęciu Magdalena Rezner :)
18 pupcia piekna
Hala Ludowa i iglica Jak ja kocham to miasto... To miejsce...
Krzysztof Hołowczyc Krzysztof mam nadzieję,że będziesz kibicował Stali Gorzów-dlaczego Gorzów Wlkp-bo to kolebka rajdów terenowych
Emil Sajfutdinow odwalić się od emila ;jest super i tak czymać
Aleksandra Jamińska Super fotka sympatyczna osóbka mile usposobiona z bystrymi oczkami i z uśmieszkiem który przyciąga jak magnesik
kibice - RKM Rybnik - flagi kibice leszna są pojebani
Agnieszka Celej Co prawda to prawda jest bardzo ładna.Dla niej ide na meczyk Inne dziewczyny tez super ! ! !
Agata Kostrzewa Brak Słów...
$$$liczne zdjęcie!!!!!!!!=*
Mateusz Szostek oj Boze... ale wy macie problemy!!! Gosc dopiero zaczyna jezdzic na powaznie a wy juz komentujecie... da rade!!! i kiedys bedziecie zalowac co powiedzieliscie na Jego temat... ;) Chlopak jest wporzadku i trzymama za Niego kciuki ::*:*:
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma Na Dolnym Śląsku rządzi Zagłębie?? Przypomnij sobie kilka naszych ostatnich spotkań. (do padree)
Damian Baliński - Robert Miśkowiak Bally: "Ej Misiek szukaj Darii!! Zawsze w ten sposob siedzi na trybunach!
Misiek; "Kurde nie widze jej! Mozesz dzisiaj byc spokojny:D "

P.S. Ze specjalna dedykacją dla Darunii :D :P
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek najpiękniejsza kobieta w tym zespole to ania
kibice - WKS Śląsk Wrocław kto temu w niebieskiej koszulce odwrocony plecami robi loda?? bo dobrze widac ze ktos go za uda trzyma :D hahaha..
Maciej Żurawski Come on baby, light my fire!:)
Marcin Lijewski - Dalibor Doder jesteś cudny marcin!!! :):):)

KOCHAM CIĘ!!:)
oprawa - kibice - Unia Leszno fajna oprawa lepsza od wszystkich !!!!!
kibice - Wrocław Jestem tammmmmmmm!!!!!!!
kibice - oprawa - Unia Leszno Widac doszło do ciebie ze nie nalezy sie wysmiewac z innych kibiców jesli nie ma powodu!!No pokaz waszą,lepszą oprawe od tej.
Emil Sajfutdinow Unia jest silną ekipą. ULTRASI SĄ SUPER!!! tROCHĘ SZKODA, ŻE PRZEGRALIŚMY W GORZOWIE, ALE WIADOMO, ŻE U SIEBIE WYGRAMY. GOLLOB JEST PIEKIELNIE SZYBKI!!! NIESTETY NIE JEŻDŻE NA WYJAZDY, BO NIE MIESZKAM W LESZNIE, ALE CHĘTNIE JEŻDŻE NA MECZE NA SMOCZYKU.
06 a że tak powiem ... gówno prawda
Marek Cieślak - Jason Crump You can dance ! ;P
Piotr Protasiewicz No niestety :(:( ale i tak I kocham :P:P:P a szczególnie Krzysia :*
Teraz trzymam kciuki za Unię Leszno...::*: Buśśśśśka dla Kibiców i żużlowców::*: I spartanina:*
Tomasz Jędrzejak - Hans Andersen Tak trzymajcie ! Ogór i Hans super ze soba wspolpracuja !!!
kibice - Lech Poznań kolejorz pany
Małgorzata Glinka Mogentale Gosia Glinka jest najlebsza ! nie wiem ci to bedzie bez niej lepiej niech nie idchodzi
Kasia Heider - Sandra Kazanecka Hehe jak wszyscy to wszyscy:) Ślicznie Kasik, dziewczyny dajecie sobie świetnie rade!
20 Jesteś niekultularnym człowiekiem tacy to nie kibicują tylko przychodza na stadion tylko po to aby zrobić zadyme i pochuliganic.Żal mi cie dziecko naprawde i nie wymyślaj jakiś bzdetnych powiedzonek które wymyślają pseudokibice i tylko napinac sie na forum potrafią.

Pozdrowienia dla normalnych i PRAWDZIWYCH kibiców żużla z całej Polski.
Agnieszka Florek - Aleksandra Urban no niezła akcja. Fotka też spoko:) musze nauczyc sie tak skakać:p moze w tedy wygramy...
reprezentacja Polski przed spotkaniem wspaniale posladki milenko
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.