zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Julia Nowacka. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 4
data dodania: poniedziałek 29 marzec 2010
Klimatyczna galeria zdjęć fotomodelki Julii Nowackiej zorganizowana w restauracji "odNova", położonej we Wrocławiu przy ulicy Włodkowica 9 do której to serdecznie zapraszamy.
1783 odsłon
1900 odsłon
1701 odsłon
1681 odsłon

Julia Nowacka





losowe komentarze
Klaudia Kubacka o boże co za dziecko
Emil Sajfutdinow Nie wiem czy był, bo jak przyszłam to się okazało,że był na 15 a ja byłam o 18 ;/ Jak tak ci zależy na tej dzielnicy to napisz do Emila ( przez jego strone internetową :)
Michał Jurecki ale ciacho jednm słowem z wisienka :**************************************************
Południe ten mecz był świetny. Oglądałam go z kumpelami, pepsi i lay'sami. Gratuluje wygranej.
Basia Gołąb Ludziom to sie nudzi... zreszta mi tez ale takich glupot nie pisze
Bartłomiej Jaszka Polskaaaa!!! Ahhh piekne 3 miejsce ;D
Mamy nadzieje, ze uda nam sie 1 zdobyc ;))
Ale on slodki ;))
Euzebiusz Smolarek - Guillaume Gillet Ebi jestes swietnym pilkarzem i zarazem przystojnym facetem jestem twoja wierna fanka:)
Emil Sajfutdinow Wyzywaa laskii ! on chyba 21
Basia Gołąb - Kasia Bartczak - Magda Choroszy - Ania Pierzchot <lol> ale dziewczyno madz zeby ;/ fuu
przydala by ci sie wizyta u stomatologa .;/
albo nie usmiechaj sie wogole;/ <LOL>
nie wygladasz;/ zal'
James Wright Jeździ z Adamsem a będziesz najlepszy
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin Hej zna ktos jakas fajna stronke z fotami poswiecona Igorowi niech tu da znac!!!!!
Jakub Jarosz ja tam nic do niego nie mam ale wole bartka kurka
Eleonora Dziękiewicz Jest bardzo sliczna!! zauwazylem ja dopiero po meczach w reprezentacji!i zaluje:( bo jest suppper
Agnieszka Celej slicznie wyglądqasz Aguś-piękna fryzurka
upadek - Andrej Karpow - Cyprian Szymko mam nadzieje ze to nie byl bjarnusio
Tomasz Gollob Panie Tomku, ale Pan jest słodki i przystojny, ładnie pan wyszedł na zdjęciu, słodko. Asia
Hans Andersen - Rafał Okoniewski - Tomasz Jędrzejak - Andreas Jonsson TAA!!!! To że,wygrał nic nie znaczy!!! Hans jest doświadczony i nie da się objechać jakiemuś szczeniakowi!!!
Łukasz Kadziewicz Lukaszku pamiętaj o as-ie serwisowym specjalnie dla mnie ;) Buziaczki ....
Anna Barańska jestes piekna rzeczywiscie nie ma 2 zdan pozdrawiam!!!
Miah Davis - Darren Kelly Miach najlepszy ! fajna fotka
Basia Gołąb Ile ty masz lat z reszta jak chce sie osmieszac na necie niech to robi a my dajmy biefulce spokuj <lol2> haha
Kjastas Poudzuks byles glupi ze odszedłes z Gniezna bo gdybys mial czyste sumienie i nie sprzedał meczu w Poznaniu to bys nie opuscil klubu gnieznienskiego
reprezentacja Polski fajna strona ale głupio ze nie mozna zapisywac obrazkow bo bardzo lubie sportowe obrazki
Basia Gołąb Basiu TIME OUT wszyscy znamy przeciez utwór "trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym " :)
Dagmara Trebenda hej co chcecie morze sylwetka odbiega od sylwetek inych koleżanek z zespołu ale kwestja gustu mi sie bardzo podoba to zdjęcie i dziewczyna na nim ma to coś.
Anna Barańska - Milena Sadurek Super laska:D a takze zarobiscie gra! pzd
Ania Trzcińska i jak tu się nie zakochać...
Sandra Kazanecka Ty Sandra, patrz jak sie opalilas:> wez sie tam wyrownaj;P
Andreas Jonsson a mi tylko a.j I love A.j do zobaczenia :)
07 ja tez umiem szpagat
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.