zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Impel Gwardia Wrocław - Organika Budowlani Łódź. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 26
data dodania: niedziela 24 styczeń 2010
W 11 kolejce Ligi Siatkówki Kobiet Impel Gwardia Wrocław przegrała przed własną publicznością z Organiką Budowlanymi Łódź 1:3. Najlepszą zawodniczką spotkania wybrana została środkowa Julia Shelukhina.
1320 odsłon
1402 odsłon
1298 odsłon
1309 odsłon
1239 odsłon
1342 odsłon
1348 odsłon
1397 odsłon
1285 odsłon
1380 odsłon
1400 odsłon
1343 odsłon
1340 odsłon
1362 odsłon
1324 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Impel Gwardia Wrocław - Organika Budowlani Łódź





losowe komentarze
upadek - Andreas Jonsson nawet najlepszym zdarza się upadek
Anna Barańska Ania jesteś piękna i boska oglądam tylko siatkówke kobiet żeby ciebie zobaczyć nawet niewiesz jak mi sie podobasz ;( kocham cie <3
Agata ładne
Basia Gołąb Patzrąc na fotkę powyżej widze terażniejszość, a nie preszlosc i to piekną terazniejszosć ;))
Kasia Heider ile ona ma wiosen ?? 14 ??
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Trzy piękne siatkarki ale oczywiście Ania Barańska najładniejsza i najlepsza siatkarka na całym świecie.
Emil Sajfutdinow Ale sie nabijasz naprawde nie ma co.My nie bedziemy w pierwszej lidze i sie znami nie spotkaci raczej z Tarnowem bo pewnie wejdzie Rybnik albo Ostrów hahahahahaha xddddddd
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma GieKSa-Banik-JKS to potęga w Polsce jest Pozdro Dla ziomow z KSG !!!!!
Basia Gołąb Najpiękniejsze co jest na świecie, to pogodne oblicze, Trwaj tylko w słońcu, bo nic pięknego nie rośnie w ciemności...........Fantastyczne zdjęcie.
cheerleaders - Wisła Kraków wowwwwwww
Basia Gołąb fajna ninia :P potanczyl bym z nia :)
Daniela Rojkova - Izabela Żebrowska pokaż swoją to zobaczymy czy lepsza :P
cheerleaders Falubaz Zielona Góra ale ładne panie
Lena Dziękiewicz - Karolina Ciaszkiewicz - Izabela Żebrowska lena we stringach ama-niama umcia-umcia
Emil Sajfutdinow I zaczynają uważać Emila za rozkapryszoną gwiazdkę...Bardzo dobrze, że cała ta sytuacja sie wyjaśniła:) tylko jak to wpłynie to na Emila i całą resztę zaspołu? jaka będzie między zawodnikami atmosfera? i czy nie powie, że "nie chcę" jechać i co wtedy? Pozdro
Katarzyna Skowrońska Dolata Kocham cię Kasiu ^^
Agnieszka Bednarek ładna jest
cheerleaders Unia Tarnów ble,, umuj wolsy dziewczyno;P
to moze wtedy cos z ciebie bedzie;D
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata LEONCIU I KASIU WIĘCEJ TAK NIE RÓBCIE TYMI OCZKAMI BO WAM TAK NA ZAWSZE ZOSTANIE !!!
Anna Werblińska - Joanna Kaczor - Agnieszka Bednarek zawsze mnie zastanawiało czy Aga Bednarek ma stringi podczas meczu, teraz mam pewność
Klaudia Kaczorowska mam cichą nadzieje że zobaczę ją kiedyś gdzieś poza parkietem :)

;* uwielbiam Cie Kaczi
kibice - Wisła Kraków Jestem z Wielkopolski ale kibicuje Wisełce>Każdy to powie ze wisełka rządzi w Krakowie;>Wisełka mistrzem jest;>
Hans Andersen Naprwde jego zada w tych zawodach była super oby tak dalej trzymam kciuki za WTS:*
Monika Niedek to jest tragedia jest nieproporcjonalana.nogi jak u kaczki,ramiona jak u wieloryba-zero kobiecosci-co to facet!liche wlosy i te zeby !!!wrrr i to ma byc cud1???gdzie gdzie ???powieccie gdzie nie moge ona ma te zeby czy nie?
Paulina Denker ciekawe jak byście wyglądali po takich wyczerpujących treningach
Bartosz Kurek Bartosz K. ma dziewczyne. Ma bląd włosy, ale nie jest to ta, którą widzimy na fotografiach, gdzie rzekomo idą za ręke. Ona ma 19 lat i są często widywani na ulicach Nysy.
Alicja Kamińska jest z nich najpiekniejsza i do tego cudownie sie rusza!!!
Sylwia Ciurko - Milena Wychódzka świstaki są fajne, mają takie słodkie mordki :-)
Emil Sajfutdinow No to zakład że sie nie dowie a raczej robi wielką różnice smarku...
Sam wyglądam jak shrek hahahaha widać że lubisz bajeczki oglądać hahahahahahaha ty kumpel gonza i Gonzo jesteście jedną osobą zatem nie wysilaj sie......................
Bartłomiej Jaszka to dajcie spkój
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.