zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce gwardia10-11. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 środa 06 kwiecień 2011
01-gwardia-bialystok
  Zdjęcia: 15

gwardia10-11





losowe komentarze
kibice - Śląsk Wrocław Kosynierzy .... <blee>
Emil Sajfutdinow Gdzie to wyczytałeś? ;)
Robert Kasprzak warto zwrócić uwagę na ortografię dodając komety...
A po za tym UNIA LESZNO
kibice - Polska dobrze kibicują polsce.!polska najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eleonora Dziękiewicz i Katarzyna Skowrońska na trybunach spoko laski
Urszula Żelezna Pozdrawiam serdecznie sympatykow tej stronki...
www.ksiegarnia2006.mblog.pl
Anna Barańska Ludziska co się z Wami dzieje? Ja rozumiem jest ładna,ale opanujcie się, niedługo nie będzie mogła wyjść na ulicę
Atlas Wrocław - Budlex Polonia Bydgoszcz - kibice zarabiste zdjęcie oby tak dalej
Dominika Łuszcz ile tak na prawdę masz lat
Eleonora Dziękiewicz ela ela eeeee yeah yeah yeee eeee Lena jest The Best!!!!!hihihihi i h...wam
Wiesław Jaguś fajne foto i ładny strój
Katarzyna Skorupa - Katarzyna Gajgał - Anna Barańska Ania Barańska jest cudowna, najlepsza uwielbiam. !!!
Milena Sadurek dupeczka sexi mrauuuu kochaniutka ;;
Andrej Urlep jak dla mnie najciekawsza jest ta blondyna za Urlepem:)
10 sam spadaj zero szacunku dla pedersena
Paulina Maj jesteś super!!!!!! Moim wielkim marzeniem jest aby poznać PAULINE MAJ!!!!!!
Magdalena Rzeźnik Pani Magda mogła by sie wziasc za trenowanie bo tak bedzie siedziec coaly czas na lawce. A szkoda bo i byloby na co popatrzec. Pozdrawiam z Brzegu.
Dominika Łuszcz Mila wraca w przyszłym sezonie..musi :)
Bartosz Jurecki Jaki on jest śliczny ;
Adam Kajoch Adam fajne zdjątko i oczywiście fajny żużlowiec
Michał Szczepaniak - Piotr Dym - Tomasz Bajerski - Tomasz Chrzanowski cześć tomek tu piotr dolata
upadek - Andreas Jonsson oJoJ mie chciala bym byc na ich miejscu
Leigh Adams kocam cię li i jesteś dla mnie najlepszy
Nicki Pedersen - Leigh Adams WŁAŚNNNNNNNNNIEEEEEEE!!!!!!!!! NICKI żądziiiiii!!!!!!!!
Bartosz Janeczek - Michał Kamiński czemu Misiek ostatnio w ogole nie wchodzi nawet na zmiane? ??
cheerleaders KS Toruń Siemka to moja kolezanka fajnie wyszlas hehee
Marta Haładyn - Anna Barańska Piękne kobiety grają w siatkówkę. Aniu jesteś super.
Zbigniew Bartman Świetne zdjęcie. Plus za to, że jest takie wyraźne i ostre.
Paulina Maj Zacięta jak w każdym meczu, tak trzymaj, ale jesteś wspaniała i najlpsza
Maria Liktoras Trzy w Jednej!!!
Romantyzm
Uroda
Profesjonalizm
"A to, że ja JĄ - UWIELBIAM?- (ten fakt ma tu znaczenie drugorzędne).
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.