zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce gwardia10-11. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 środa 06 kwiecień 2011
01-gwardia-bialystok
  Zdjęcia: 15

gwardia10-11





losowe komentarze
Michela Teixeira - Milena Sadurek Mikołajczyk - Alena Hendzel - Paulina Maj - Agnieszka Kosmatka Milenka i Maja KOCHAM WAS
Basia Gołąb jak zaslania niedoskonalosci to akurat dobrze;)
Emil Sajfutdinow Grand Prix w Lesznie było super widowiskiem. Pzdr Miłosz!!!
kibice - Kolejarz Rawicz robicie z siebie tylko baranów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cieszące się reprezentantki Ligi Siatkówki Kobiet Paulina Maj to najlepsza libero w Polsce...lepsza(10000000 razy)od Zenik
Bartosz Kurek Gdzie na ciachach są te zdjęcia??
cheerleaders RKM Rybnik Super fotka zaraz widać że laski z Rybnika
fanclub Macieja Janowskiego Magiku, pokasz ze Betard zadzi!!
Marek Cieślak - Jason Crump w następnym sezoni przejdz do gorzowa
Anna Barańska chetnie zobaczylbym ja bez stroju
cheerleaders KM Ostrów widze ją codziennie, plastik że masakra
cheerleaders Gwardia Wrocław JESTEŚCIE SUPER EKSTA JEDWABISTE ;)
Oliver Stević w przeciwieństwie do fotografowanego obiektu
Sylwia Parys oko
Agnieszka Starzyk No i prosze taka cicha myszka z wodzia. Serdecznie cie pozdrawiam twoja psiapsiulka z Majorki. Aneta.
Bartłomiej Jaszka ale ciach z Niego, a wiecie jak ślicznie pachnie. Jestem z tego miasta co on i wczoraj razem z Krzysztofem Lijewskim odwiedzili Nas w gimnazjum!!! Mam z Nim fotkę:)
Justyna Jeziorna - Frances Carvajal - Anna DeForge tu prawie wyglada jak michael jordan ze tak powiem ladnie sie odchylila
Marta Włodarczyk Diabelna - genialne ;O
Michał Bąkiewicz ale.on ślicznnnnnnnyyyy!!!
kibice - Odra Opole 2 ligowego jak najbardziej!!!!! a barwy zostały w domu bo mogło być różnie wiec nie pie....
Bartosz Kurek Jak nie chcecie to nie musicie mi wierzyc ja na waszym miejsciu tez bym nie wierzyla ale terzeba sie kiedys z prawda zmierzyc... gdzies w internecie znajdzicie moje i Bartka zdjecia zrobine jak on miał urlop poszukajscie moze wtedy uwierzycie
Emil Sajfutdinow emil jestes ladny usmiech i sliczny pa
Alicja Kamińska i tobie
KS Jastrzębski Węgiel Nie ma to jak Jastrzębie! :D Zdjęcie świetne :D Oni zresztą zawsze fajnie wychodzą ;] Pozdro dla wszystkich fanów! Wierzymy w Jastrzębie! W tym roku pokażemy co umiemy!
Bartosz Kurek no wlasnie bardzo dziwne te komentarze :/ az zal ...
tak Bartek jest przystojnym , uzdolnionym siatkarzem , ale nie zna sie chlopaka i pisze sie do niego kocham cie to juz jest kompletna kleska ... :|
no to Bartus zycze Ci samych sukcesów w siatkówce, badz taki jaki jestes , i nie zaprzepaszczaj swojej kariery , bo jestes dumą narodu :D :*
Kasia Heider zaje** cheerleaderka
Basia Gołąb fajna niunia
Michał Jurecki Prześlicznie
Tim Kisner i kibice - Śląsk Wrocław Było Pięknie, Było Cudownie, Było Wspaniale
Jedna Piłka
Dwa Kosze
Dziesięciu spoconych facetów
:D
pzdr:*
Mariusz Wlazły dzięki wielkie za chęci,ale akurat też od niedawna mam drukarkę:)
już mam siatkarzy wydrukowanych,tylko muszę ich gdzieś powiesić:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.