zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce AS-BAU Śląsk Wrocław - Wisła Płock. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 24
data dodania: niedziela 13 wrzesień 2009
W 2 kolejce spotkań ekstraklasy piłkarzy ręcznych beniaminek z Wrocławia - AS-BAU Śląsk podejmował Wicemistrza Polski Wisłę Płock. Spotkanie zakończyło się zwycięstwem faworyzowanego zespołu gości z Płocka 30:27.
1664 odsłon
1633 odsłon
1608 odsłon
1584 odsłon
1741 odsłon
1587 odsłon
1588 odsłon
1585 odsłon
1569 odsłon
1595 odsłon
1685 odsłon
1550 odsłon
1534 odsłon
1515 odsłon
1659 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

AS-BAU Śląsk Wrocław - Wisła Płock





losowe komentarze
Agnieszka Celej brzydszej cheerleaderki to jeszcze nie widzialem!
Oliver Stević w przeciwieństwie do fotografowanego obiektu
Anna Barańska - Milena Sadurek elo elo odpisz plis
Agnieszka Celej super taniec brzucha
Kasia Heider nie posoba mi się z nich wszystkich tylko ona i ta milena
Bartosz Kurek Ja nie mogę ;o czytam to i nie wierze jakie Wy macie cyrk w głowach... brak słów, aż nie chce mi się tego komentować...

Ale za to muszę napisać ze dziś był dobry meczyk z Brazylijczykami ;DD, oby tak dalej!! Pozdrawiam :-)
Mariusz Wlazły O BOZE JAKIE CIACHO!!!
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk k o le j o r z
Niels Kristian Iversen nie z Gdańka no ale tak jak już pisałam każdy ma swoje zdanie
Hans Andersen ale zrobiłeś szpagata
Asia Kubica oczywiscie wypowiedz arka nie zostanie usunieta, bo asia nie tanczy w dialogu i ten komentarz "obiektywnie" rzecz biorac nie jest obrazliwy
Mariola Zenik Zdecydowanie moja najlepsza zawodniczka jestem wielkim fanem
Andreas Jonsson Yyy Szare[!] Brzydkie[!] Zśmiecone[!] Cos jeszcze[?] Mi Się i Tak Naj Naj Podoba Wrocek i Gdańsk a Bydzie I LoVe YoU ;: :* :* :* :* :* :* Buśś
kibice - Włókniarz Częstochowa W moim Sercu na zawsze CKM , BKS , GKM !!
Dominika Łuszcz Jednak weszliscie na ta strone i ogladneliscie to zdjecie czyli przykulo wasza uwage dlatego nie pierdolcie ze wam sie nie podoba. Jedyne pechowe zdjecie a wy juz pojezdzacie dziewczyne. ogladnijcie reszte a wtedy pogadamy. Co ma wogole na celu pisanie obrazliwych komentarzy??? Jesli wam sie nie podoba to spierdalajcie i nic nie pisze. Przykro jest czytac zle opinie osobie wiec zachowajcie sie jak prawdziwi faceci i zachowajcie to dla siebie a zostawcie miejsce dla milych opini!! KOCHAMY CIE !!!!!!! bedziesz wiedziala kto to napisal:):):)::*: OLEJ ICH!! :P
Troy Batchelor mrrr jakie ciechoo w Leszczynskich barwach ;DD ;**********
Ania Trzcińska Wszystkie dziewczyny dostaja co dziennie stosy maili!Co wy sobie myslicie, ze te laski nie maja co robic tylko odpisywac jakims obcym goscia za kazdym razem !!!Piszecie zawsze to samo i pytacie o te same sprawy....A brak czasu nazywacie "Woda sodowa" Bzdura.pa.
Małgorzata Glinka Mogentale - Milena Rosner aşkımm glinkaa :) l love u so much. malgorzata glinka is the best. moje serduszko :))
Bartosz Kurek bardzo dobry siatkarz a nawet świetny
Emil Sajfutdinow Emilku spotkajmy się jutro czyli w sobote (23.09.06r) w Galerii Pomorskiej o godz. 19.00 na kręglach! pliscia! KC:*
Bartosz Kurek Ciesze się, że dziś wygraliście ........ bo ja też jestem leniuszkiem, a jednak wstałam i byłam z Wami myślami .... ;) życzę dalszych sukcesów ;) Pozdrawiam
kibice - Gwardia Wrocław polska gurom Xd
Grzegorz Zengota do xD.. tak, a ty masz problemy z ortografią... polonistOM, pisze się polonistą.
Mariusz Węgrzyk Też bym tego nie skomentowała tylko spalia się ze wstydu. Porażka.
Aleksandar Dimitrovski - Steve Thomas - Glen Elliott macka ja ne te sakam:D
Krystian Klecha On jezdzić nie umie!!!!!! żaaaaaaal!!!!! WTS!!!!
Anna Barańska Ona jest świetna, kocham tą buźkę.
Sandra Kazanecka Pierwsza myśl która mi przyszła do głowy gdy zobaczyłem to zdjęcie , że dziewczyna jest śliczna ;) . Jednocześnie jak patrzę dalej przelata się stwierdzenie , że nigdy takiej dziewczyny nie będę miał . W takich chwilach wolałbym być ślepy .
Emil Sajfutdinow Boskieeeee :zakochany: xDDD;*
reprezentacja Polski jaki winik
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.