zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce AS-BAU Śląsk Wrocław - Wisła Płock. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 24
data dodania: niedziela 13 wrzesień 2009
W 2 kolejce spotkań ekstraklasy piłkarzy ręcznych beniaminek z Wrocławia - AS-BAU Śląsk podejmował Wicemistrza Polski Wisłę Płock. Spotkanie zakończyło się zwycięstwem faworyzowanego zespołu gości z Płocka 30:27.
1396 odsłon
1363 odsłon
1336 odsłon
1320 odsłon
1476 odsłon
1325 odsłon
1320 odsłon
1316 odsłon
1313 odsłon
1324 odsłon
1417 odsłon
1289 odsłon
1266 odsłon
1251 odsłon
1385 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

AS-BAU Śląsk Wrocław - Wisła Płock





losowe komentarze
Marcus Wilson - Branislav Jancikin bravo Bane!
stado łabędzi świetne.
06 sliczna szósteczka:P
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata Jaaaa ale spoko zdjecie xDDD
Andreas Jonsson - Bjerne Pedersen - Jarosław Hampel - Leigh Adams taaaaaaa, Leigh najlepszy jest
Nicki Pedersen - Leigh Adams Obywatel Gdyni ile ty masz qrwa lat żeby mnie nazywać dzieckiem ???!!! Masz problem to wyslocz
Jakub Błaszczykowski TS TSP TS PODBESKIDZIE BEDZIE MISTRZEM JAK SOBIE KUPIA BLASZCZYKOWSKIEGO CZYLI MOJEGO STAREGO
Katarzyna Skowrońska Dolata farciaż zjej męża
Eleonora Dziękiewicz piękna i niesamowicie seksowna ;)
01 ALE EŁKSA DOSTAŁA W DUPE:)TERAZ Z RUCHEM POJEDZIEMY I BEDZIE SUUUPERT TYLKO SLASK!!!!
Euzebiusz Smolarek ebuś jest słodziaczek!!! kocham go!!!::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:: pozdro dla ebiego!!
Andreas Jonsson Uuuu Ciasteczko!!!
Edyta Kamińska Proponuję jednak abyś został przy fotografii.Odnośnie dyskusji sam prowokujesz dyskusję (np.walka w kisielu).
Euzebiusz Smolarek - Mariusz Lewandowski - Maciej Żurawski jestescie zarabisci
Dagmara Trebenda Jest to bardzo piekna dziweczyna choć pokazała zbyt mało ciała.
09 jaki bebzon hah
WKS Śląsk Wrocław zawsze i wszędzie śląsk wrocław najlepszy będzie zawsze iwszędzie najlepszy bedzie
cheerleaders Unia Leszno Śliczne dziewczyny!
WKS Śląsk Wrocław WKS najlepszy jest!!!
cheerleaders KM Ostrów same napalency na tym forum
Katarzyna Skorupa - Agnieszka Bednarek - Joanna Frąckowiak MARZE O TAKIEJ KOBIECIE JAK AGNIESZKA BEDNAREK,SWIETNA ZAWODNICZKA SUPER AGA
Ania Trzcińska Piekna dziewczyna :D chyba zaczne chodzić na mecze Śląska :D
wschód wśród traw Zdumiewające!!
Dominika Łuszcz Nie powiem, ładna
Magda Choroszy ale ona sliczna<3
01 Bardzo dobre
Mateusz Szostek oj Boze... ale wy macie problemy!!! Gosc dopiero zaczyna jezdzic na powaznie a wy juz komentujecie... da rade!!! i kiedys bedziecie zalowac co powiedzieliscie na Jego temat... ;) Chlopak jest wporzadku i trzymama za Niego kciuki ::*:*:
Dawid Murek Dawid to dla mnie najlepszy zawodnik z Polsce
Łukasz Kadziewicz Hmm .. chyba miałam napisać że przegraliście a mecz był do wygrania ;) Troszkę mnie wyobraźnia poniosła ;) Buziaczki :*
Małgorzata Dudkiewicz kurr... tego to sie nie spodziewalem:/
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.