zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce AS-BAU Śląsk Wrocław - Wisła Płock. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 24
data dodania: niedziela 13 wrzesień 2009
W 2 kolejce spotkań ekstraklasy piłkarzy ręcznych beniaminek z Wrocławia - AS-BAU Śląsk podejmował Wicemistrza Polski Wisłę Płock. Spotkanie zakończyło się zwycięstwem faworyzowanego zespołu gości z Płocka 30:27.
1148 odsłon
1102 odsłon
1100 odsłon
1056 odsłon
1217 odsłon
1059 odsłon
1077 odsłon
1074 odsłon
1046 odsłon
1087 odsłon
1151 odsłon
1044 odsłon
1032 odsłon
1015 odsłon
1128 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

AS-BAU Śląsk Wrocław - Wisła Płock





losowe komentarze
Hans Andersen - Tomasz Chrzanowski - Dawid Stachyra tatku brawo brawo superawo
Paulina Maj nie gra bo jest kiepska
Euzebiusz Smolarek oj Ebi jest boski wielki i wszystko ciom naj naj lepsze!!!
Jakub Błaszczykowski Dawaj Kuba dawać Polska
Tomasz Tłuczyński Kocham Go :)
Małgorzata Dudkiewicz Seba dla czego nie ma zdjec z meczu azs-jelenia??
Atlas Wrocław ATLAS wygrał 1 raz na wyjezdzie!!!!!!! BRAWO!!!! ATLAS GÓRĄ!!!!!!
kibice - Polonia Bydgoszcz łajzy to sa w bydgoszczy
Tomasz Gollob dzięki za to zwycięstwo.jesteś najleprzy
Milena Wychódzka super fryzurka :)
Bartłomiej Jaszka a z tym slinieniem sie to nie przesadzaj sama pewnie masz na niego chrapke
Joanna Kaczor Joasia najlepsza nasza zawodniczka powinna grać w pierwszej 6 !!! Jest moją siatkarską idolką ;D
Anna Werblińska Ania jesteś zajebista i z to cię lubięw przyszłości chce być taka jak ty ;)
Bartosz Janeczek - Mariusz Wlazły JA CHCE TWOJ AUTOGRAF!!!!!!!!BUZIOLE DLA FANEK:):):)
Mariusz Wlazły jesteś moim misiaczkiem kotku ale z francja sobie nie poradziłes co ci jest kotku martwie sie o ciebie
Niklas Klingberg kmasz kolczyk w uszku
reprezentacja Polski siatkarek wszystkie widziałam na żywo ze wszystkimi grałam przyjechały do mojej szkoły i miały trening mam ich wszystkich autografy :)
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin hej dziewczyny! dajcie mu żyć!!!:)
Piotr Protasiewicz Ciekawe jak ty byś sie czuł jak by ktoś do ciebie napisam lepiej nieprzyjerzdzaj bo bedziemy w cibie zucać wiec bez przesady po co Ci ta kutnia y innzmi kibicami co!!!!!
Ninko Batsain bez żartów dziewczyny jesteście bardzo dobrymi tancerkami a ta dziewczyna jest sztywna jak kłoda i w dodatku nie łądna
Jakub Błaszczykowski kuba pamietac jesze w niemiec ( w frankfurtce) jak mowiecalem cie cebyc pochehau do zeilu
Zbigniew Marculewicz Zibi w akcji ;)*
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Wasze barwy są do kitu lepsze są barwy WTS-u,Rzeszowa itp itd.Pozdro dla Wrocka i Rzeszowa!!!!!
Agnieszka Pałka Agnieszka pałka gra jak ostatnia łajza w polfie powinna zostać to jest klub na jej poziomie, a niepowinna się pchać do tak dobrego klubu jak WISŁA KRAKÓW
Bartosz Kurek KOCHAM CIE !!!
Madga Choroszy ona nic nie musi..
Dagmara Trebenda cóż za wstrętna żmijka upuszcza tu jadu? uffff, jak dobrze, ze wy wiecie jak to sie powinno robić!
www.sebafoto.comszukaj-4310/trzci%F1ska
Iwona Lewandowska jeżeli byłby ktoś zainteresowany proszę o kontakt gg : 11875880 <niewidoczny>
proszę pisać z wszystkimi propozycjami na temat zdjęć
Emil Sajfutdinow Pozderka dla Emilcia!!! Emilku poklikamy na GG hehehe. Pozdroweinie dla wszystkich kibiców ŻuŻelka
Troy Batchelor pipi
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.