zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce przykładowe rozkładówki fotoksiążek. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: środa 01 wrzesień 2010
Galeria zawierająca przykładowe kompozycje rozkładówek w fotoksiążce. Pokazane strony mają wielkość 44cm x 30cm, co po złożeniu daje uniwersalny format albumu 22x30cm.
Wykonuję usługi fotografii ślubnej na terenie całej Polski.
Szczegóły oferty można zobaczyć na stronie www.fotograf-wroclaw.com
Kontakt e-mail: redakcja@sebafoto.com, numer gg: 2330683.
Fotograf: Sebastian Stankiewicz.
1379 odsłon
1204 odsłon
1093 odsłon
1113 odsłon
1011 odsłon
1032 odsłon
1098 odsłon
988 odsłon
1012 odsłon
1128 odsłon
1025 odsłon
1024 odsłon
1139 odsłon
1116 odsłon
1211 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

przykładowe rozkładówki fotoksiążek





losowe komentarze
Nicki Pedersen - Leigh Adams "Stal" odezwij się, masz to gg już?
Kamil Zieliński siemka... fajna fotka:D:D:D to imie i nazwisko dziwnie mi coś mówi... a zresztą NIEWAŻNE:P:P... no szczerze mówiąc to dużo komentarzy to tu nie masz:P ale postanowiłem zsilić to małe grono:) pozdro:*
Emil Sajfutdinow bo boisz się moich pytań hehe zmiesz się, jak taki mądry jesteś
Agnieszka Trzcińska Te białe podkolanówki to fajny pomysł. Erotico, ale pozytywnie
Basia Gołąb Fajnie prezentuje sobą dynamikę
Edyta Różańska Fajne zdjęcie wyszło :)
Eleonora Dziękiewicz Lena jest świetnie a będzie jeszcze lepiej. Zapraszam na wypoczynek do Buska Zdroju i na piwo do pubu Parkowa
Maciej Janowski Ty osiągnąłeś...ja nie osiągnę...
Jeśli kochasz, to co robisz, a myślę, że tak- jesteś wielkim szczęściarzem, zazdroszczę Ci...!
Nie poddawaj się, a wola walki doprowadzi Cię do celu...wierzę, że chociaż Twoje marzenia się spełnią!!!
Mieć wyjątkowe życie, takie jak Ty, to wielki dar...marzenia choć złudne-mogą być pomocą w najtrudniejszych chwilach życia ;).....
Maciek mistrzem świata :D !
Kasia Heider haha ona jest sztuczna? bez kitu lepszego zartu nie slyszalem to akurat jest najbardziej naturalna dziewczyna z nich wszytskich i jest sliczna! gdzie ty tu widzisz solarke? chyba slepy/ slepa jestes zazdrosc zżera co?:)
Oliver Stević Jesteśmy z Tobą, Oliver jesteśmy z Tobą! :)
kibice - Włókniarz Częstochowa Hej Heja Heja CKM mistrzem speedwaya ;))
Marta Ziobrowska wspaniałe piersi. nie wymagają trzymania w biustonoszu. mniam.
Andrzej Niemczyk On jest lepszy niż Marco! Gdy coś nie wychodziło potrafił zmobilizować dziewczyny, a Marco chyba lubi konflikty:/
cheerleaders Stal Gorzów Ale dupcia... Hmmmmmm
Grzegorz Zengota Nie Przepadam za Zuzlem.... Ale Grzesiu to Ciacho.... ;)

Sliczny Jest i taki młody.... <3 Ciacho.....!!!
Dominika Łuszcz ale pulpet;/
Agnieszka Trzcińska super dzida
Bartosz Kurek Bartek jest najlepszym siatkarzem odziedziczył to po swoim ojcu Adamie a po za boiskiem jest boski , śmieszny , milutki dla każdego jest sympatyczny można z nim pożartować na żywo jest śliczniejszy niz na ekranie tv pozdrawiam buziaczki dla Ciebie KC
Ania Pierzchot Dałbym Ci się oprzeć o mnie
krak78@o2.pl
Dominika Kur piekne dziewczyny i piekne stroje!:)
Sławomir Dabik - Paweł Miesiąc - Andreas Messing fajniutkie zdjęcie
Bartosz Kurek nom- Bartuś jest po prostu $liczny/ zobaczycie, że jeszcze kiedyś będzieci mi zazdrościć go, gdy będę całowała się z nim po udanym meczu...
ufff (ale ja mam marzenia) KCKCKC
Jacek Gollob kleju sie nawąchałeś że Ci tak twarz wygięło?? Pozdro
Monique Coker - Anna DeForge jeden z najtrudniejszych rzutow poniewaz przez rece i podejrzewam ze na sile ale mysle ze tak dobrze grajaca zawodniczka jak anna trafila do kosza:)
Łukasz Kadziewicz KADZIU IST THE BEST
Dagmara Trebenda prozność dopadla i was... zamiast sie cieszyc ze w ogole macie jakies zdjecia to jeszcze wybrzydzacie, i to nie pierwszy raz;/ poza tym znowu jest sytuacja ze zespol tanczy caly sezon te same uklady tylko zmieniajac muzyke, i zmieniając jakieś dwa ukladziki... dziewczyny!! wezcie sie do roboty, bo bedziecie niedlugo jak 'tamte'
kibice - Śląsk Wrocław Popraw nazwę LECHIA GDAŃSK
Asia Kubica super
Dawid Stachyra ten chlopak ma talent z meczu na mecz idzie jak burza o to jest moje zdanie o dawidzie
Greg Hancock - Grzegorz Zengota Greg ładnie się zachował w stosunku do GRZEŚKA ZENGOTY ponieważ wziął go na swój motor żeby ZENGI nie musiał iść na piecgote do "Parkingu Maszyn" :):):):)

WIELKI SZACUN dla GREGA za takie zacgowanie
POZDAWIAM WŁÓKNIARZA I FALUBAZ !!!!!!!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.