zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Turów Zgorzelec. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: niedziela 10 luty 2008
Galeria zdjęć cheerleaders tańczących w przerwach spotkań Turowa rozgrywanych we własnej hali w Zgorzelcu.
4584 odsłon
4656 odsłon
5532 odsłon
6837 odsłon
5514 odsłon
5716 odsłon
5116 odsłon
7414 odsłon
4656 odsłon
4879 odsłon
4507 odsłon
5045 odsłon

Turów Zgorzelec





losowe komentarze
Małgorzata Glinka Mogentale pieknie gralas lecz nie udalo sie:(
Małgorzata Glinka Mogentale jESTEŚ WSPANIAŁA
Andreas Jonsson Nie nie mam czym ha
Daniel Nermark daniel jesteś mistrzem oby tak dalej
Adam Skórnicki Adam mistrz
Emil Sajfutdinow Emil ma dziewczyne^^ Mozecie sie o tym dowiedziec na stronie pewnej internetowej telewizji ;)
pozdrawiam;*
Anita Kasprzak cudo dziewczyna!!! na teledysku Roberta M wyszła wręcz olśniewająco,brak słów by opisać jej piękno
Radosław Hyży - Dusan Bocevski Profesor Radosław Hyży! Radek jesteś coraz lepszy
Monika Niedek pozdrawiam i pamiętam.
Emil Sajfutdinow Ale teraz zamiast siedziec w tej sytuacji.. lepiej 3majcie kciuki w dzisiejszym dniu za Emila=) zobaczymy co pokaze..bo obsada jest naprawde mocna:p
Mariusz Węgrzyk Dziewczyno czy tobie nie jest wstyd pisać takie rzeczy. Przecież ktoś to czyta. A ludzi nie interesują twoje uczucia do zawodnika, Opanuj się on ma przeciez swoje życie i guzik go obchodzi co ty tam sobie czujesz.
cheerleaders Włókniarz Częstochowa Najpiekniejsze dziewczyny w całej Europie piękne i w ogóle ahh :D:D
cheerleaders Unia Leszno ma ktos do niej numer telefonu albo nr gg
Hans Andersen - Matej Zagar - Leigh Adams Leigh Leigh Leigh Adams !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Andreas Jonsson Jajeczko ^^ Po prostu to nasza drużyna ukochana ;) Więc nie zyczymy sobie takich mało inteligentnych komentarzy , tak samo jak Wy mozecie sobie tego nie zyczyc , ale my nie znizamy się do Waszego poziomu i zostawiamy wszystkie zbędne komentarze dla siebie ^^ [P]o z d r o dla normalnych kibiców !!
Davey Watt zajebisty gościu
pzdr :*
Bartosz Kurek Ja też trenuję siatkówkę i wiem jak to jest,gdy ktoś nie patrzy na grę tylko wygląd...Kurek to wspaniały siatkarz, nadzieja polskiej siatkówki.
Ale trzeba przyznać,że każda dziewczyna czy kobieta,kiedy ogląda mecz mężczyzn zawsze komentuję. O ten jest przystojny,ładne ma oczy itd. Tak już jest ;p a po kryjomu można kochać Bartka, ale zostawcie to dla siebie ok ? ;) Nie mówcie o tym ludziom czy np. Bartkowi jako hotfanki bo to wam nic nie da, a tylko pogorszy sprawę.On napewno ma dziewczynę i nie zwraca uwagi na jakieś inne laski . to prawda szkoda ale trzeba się pogodzić ;p
Szkoda,że nie można pokazać swojej urody i charakteru Bartkowi :(
Anna Barańska - Milena Sadurek Dziewczyny musicie wygrać. Dlaczego Aniu nie grasz?Życzę Wam powodzenia i medalu.
Ewelina Majcher bioderka jak J.Lo smaczna pokaźna dupka :D
Aleksander Januszkiewicz - Marcel Gromadowski hehe jakie nagłe zainteresowanie Marcelem hahaha boki zrywać gdybyście go nie zobaczyły na meczach narodowych to byscie nawet nie wiedziały że istnieje hehe ot takie fanki siatkówki żalllllllllllllll
Piotr Paluch Bolo zawsze bedziesz naszym kapitanem!!
Adam Kajoch jesteś najlepszy
Bartosz Kurek Chcecie linki, a potem 13-latki będą do niej groźby wysyłać.
Asia Kubica sliczna asia
Maciej Janowski kto to jest
Michał Jurecki - Mariusz Jurasik Zapomnialam dopisac ze jest niesamowicie przystojny i gra na pradwde wspaniale
Damian Baliński - Robert Miśkowiak - Krzysztof Kasprzak damian krzysiu i robert kasprzakowie sa boscy
Krystian Klecha Ja nie zakochuję się w zawodnikach, aczkolwiek Krystian jest bardzo miłym chłopakiem .
Leigh Adams nicki cham a adams jest super cool
Iwona Lewandowska jeżeli byłby ktoś zainteresowany proszę o kontakt gg : 11875880 <niewidoczny>
proszę pisać z wszystkimi propozycjami na temat zdjęć
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.