zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Turów Zgorzelec. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: niedziela 10 luty 2008
Galeria zdjęć cheerleaders tańczących w przerwach spotkań Turowa rozgrywanych we własnej hali w Zgorzelcu.
4341 odsłon
4433 odsłon
5257 odsłon
6599 odsłon
5271 odsłon
5468 odsłon
4880 odsłon
7134 odsłon
4443 odsłon
4575 odsłon
4308 odsłon
4780 odsłon

Turów Zgorzelec





losowe komentarze
Ivan Marquez - Michał Bąkiewicz - Thomas Ereu Poluje jak kot na mleko ;O
13 o co chodzi z tym Bełchatów??
Agnieszka Celej Masz racje... na szczęście :-)
Anna Barańska Aniu Zaje fajne.Tylko uśmiech.Ten wie co robi.
Fredrik Lindgren 1000% falubaz fredrik
Dominika Kur Śliczne oczka i usmiech i wogóle bardzo ładna i sympatyczna osóbka.Czemu wiecej takich nie ma?
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin pawełek jestes śliczny nie ma ładniejszego faceta od Ciebie..
10 dobrze mu tak!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin AZ MNIE SWEDZI KROK KIEDY WLEPIAM W NIEGO WZROK ;) KC IGOREK!!!!! JESTES PRZESLODKI MISKU!!!!!
Patryk Czarnowski - Paweł Zagumny - Michał Bąkiewicz Patryk najlepszy ze wszystkich ;DDD
oprawa - kibice - Falubaz Zielona Góra Noo jest nie złe BRAWO dla kibiców ZIELONEJ!!!
Leigh Adams Leigh jeżdzisz z klasą!!!pozdrawiam==
Aleksander Januszkiewicz - Marcel Gromadowski Tu bym się kłóciła. Tyle ile powinnismy wiedzieć o Marcelu, wiemy. Przede wszystkim wiemy że jest świetnym graczek, który miał udany debiut w kadrze narodowej. Gra świetnie, nawet lepiej od Gruszki
Izabela Bełcik - Anna Barańska Niesamowita... ;P
Nikolay Ivanov - Łukasz Kadziewicz Kadzio masz fajny nowy fryz... Powodzenia 25 maja;)
Emil Sajfutdinow Byłam, gratulowałam ; ) Hehe, no maxik ; D Emil jest najlepszy ; P Polonia ; ) Pozdro dla wszystkich ; *
Basia Gołąb WIDOK SZUPER
kibice - Apator Toruń Wierni Kibice KSA !

Tyle barw a w mieście ich nie ma, jak to możliwe?!
kibice - Stal Rzeszów Aaa bo ja w 1 kolejności myślałem ze go chcecie spalić a jak nie no to wporzo jesteście szacuneczek xd
Piotr Protasiewicz - Tomasz Jędrzejak to ze jest pewny siebie to w żużlu akurat nie jest wada ;)
Marcin Leś Tylko czemu odszedłeś???
Bartosz Kurek Dziewczyny wiecie, że jak on to czyta, to się z tego śmieje ;)
Słuchajcie jak byłam na meczu, to podszedły do niego jakieś fanki i powiedziały mu, że go kochają, a on na to ja was też i się zaczął śmiać ;] Bardzo dobra polewa była z tego ;p
Andreas Jonsson chyba nie ma az sie dziwie ale nie jestem pewna
Kasia Hałat wyjątkowo urodziwa dziewczyna
Bartosz Kurek Ślicznie:) Kocham cię
Adam Kajoch Adam fajne zdjątko i oczywiście fajny żużlowiec
cheerleaders Speedway World Cup oOo...Niels jaki on słodziutki..MniaM :}
06 siema Kasiu;P
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Wszystkie sa BOSKIE xDD :* :P
cheerleaders KM Ostrów Przepraszam bardzo 16 a nie 15;) a co do fotki hmmm z@jebi$te:D pozdro na Nikolci=]
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.