zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Turów Zgorzelec. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: niedziela 10 luty 2008
Galeria zdjęć cheerleaders tańczących w przerwach spotkań Turowa rozgrywanych we własnej hali w Zgorzelcu.
4745 odsłon
4836 odsłon
5722 odsłon
6999 odsłon
5695 odsłon
5912 odsłon
5307 odsłon
7619 odsłon
4790 odsłon
5075 odsłon
4650 odsłon
5220 odsłon

Turów Zgorzelec





losowe komentarze
cheerleaders - Wisła Kraków zaje*fajna ;-)) dupcia
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Nasze artystki ;) Kocham Was!!
Cukierki Odra Brzeg - BBV Lipsk Nasza ławka, czyli od lewej Martynka Koc, Agatka Kasprzak, Joasia Chełczyńska i Agnieszka Pietraszek.
Troy Batchelor troy jesteś super
Dariusz Dziekanowski ma piękny uśmiech
Agnieszka Celej Aga dobrze, ze wrocilas!!!
09 AAłłłł...:( az mnie to boli..;(
cheerleaders Unia Leszno ale ropy a za zsolaryzowana to calkowicie
Agnieszka Trzcińska booooosko:*8
Andrzej Niemczyk TEGO GOSCIA TO JA NIE LUBIE...MARCO LEPSZY I SYMPATYCZNIEJSZY TRENER !
Bjarne Pedersen nom super ze jestes teraz w gdansku mam nadzieje ze jeszcze pare sezonow zostaniesz w tym klubie.pozdro dla fanow wybrzeza
Joanna Ciepielowska superancko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Łukasz Majewski - Zendon Hamilton i czego ten Przemuś tak ise cieszy...:D:D
kibice - Polska hmmy... piękne zdjęcie, tym bardziej, że gdzieś tam jestem :)
Bartosz Kurek jak widać faktycznie "niepiękna" i starszawa ta jego dziewczyna...
Bartosz Kurek Nie powiedzialabym, ze najlepszy... jest jeszcze paru lepszych od niego. Chociaz nie powiem, ma potencjal na tego najlepszego. No i teraz sadze, ze nie zrobil jednak bledu przechodzac do Skry. Mam apetyt na wiecej.
kibice - Orzeł Polkowice Tak sie bawi tak sie bawi mks
Sinan Cem Tanik i jak zawsze boski ;D
kibice - Wisła Kraków tak sie bawi WISŁA
Emil Sajfutdinow Spartanin...a ja mam wojka żużlowca i sie nie chwale...Piotrek Protasiewicz....i Co jest Super...=)pozdrofka dla was...=)
kibice - Śląsk Wrocław Śląsk Wrocław Górą!!!!!!!
Thomas Ereu - Marcel Gromadowski Marcel powinien się częściej uśmiechać
Emil Sajfutdinow nom nmzc ;*
Bartłomiej Jaszka reprezentacja polski ma same ciacha a najlepsi są krzysiu i bartuś bartuś ale poświencenie ze złamaną renką bohater
Tomasz Jędrzejak - Piotr Świderski ogór jestes super fajny jak kiedys
Iwo Kitzinger iwo to gejsza, nawet na piwko nie chodzi po meczu, palant
Jakub Jarosz Nawet przy takiej mince jesteś przystojny:) świetny graczu:) jesteś najlepszy!!!!!!!!
Łukasz Kadziewicz - Karol Sramek Uwielbiam tego Świra:):):)
I ten Jogo słodki uśmieszek::*: zakochac sie można:)
...nio i się rozwiódł;p;p;p...
cheerleaders Epi Śląsk Wrocław piękne kobiety!
kibice - Polska to ja jestem za tą flagą!!! ale bajer AWF:-)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.