zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Turów Zgorzelec. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: niedziela 10 luty 2008
Galeria zdjęć cheerleaders tańczących w przerwach spotkań Turowa rozgrywanych we własnej hali w Zgorzelcu.
4550 odsłon
4629 odsłon
5483 odsłon
6789 odsłon
5479 odsłon
5680 odsłon
5077 odsłon
7360 odsłon
4632 odsłon
4794 odsłon
4481 odsłon
4987 odsłon

Turów Zgorzelec





losowe komentarze
Bogumiła Barańska nr.7 w tle chyba troche spodenki ma obcisłe
Dagmara Trebenda według mnie nie odróżniasz żartu od próżności...co do układów to nie oczekuj że na każdym meczu będzie coś innego..każda z nas oprócz tańca ma swoje zajęcia..ja robię to co kocham i sprawia mi to ogromną przyjemność ale licze się z tym że nie wszytkim się to podoba..
kibice - flaga - Włókniarz Częstochowa hahaha!!Nie doruwnuje Śląskowi ha
oprawa - kibice - Unia Leszno zgadzam sie z kibolem
Fredrik Lindgren Napisze krótko on rządzi!!!!!!!
Emil Sajfutdinow Weście wy się zastanówcie,po ile wy macie lat 11-14.? Nie pomyślałyście o tym,że on z wami nie będzie i nie może być.? Za to go przecież mogą zamknąć.
Jak wy nie myślicie Emil ma laske Alishie. Na GP w Bydgoszczy nawet ją pozdrawiał i jej dziękował. To prawda,że Emil jest słodki,przystojny itp. Ale wróćcie na zienie,jest dla nas nieosiągalny. Pozdro dla normalnych fanek Emila i żużla.
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Polskie siatkarki to najlepsze
Michał Jurecki Jeteś cudowny ! hmm...podobasz mi się!! :**
reprezentacja Polski fajne ale nie ma tyvh piłkarzy co trzeba
Anna Werblińska lubie cie oglądac anno życze dalszych sukcesów
Klaudia Kaczorowska mam cichą nadzieje że zobaczę ją kiedyś gdzieś poza parkietem :)

;* uwielbiam Cie Kaczi
Martyna Koc - Katarzyna Gargasz - Edyta Krysiewicz SUPER ZDJĘCIE
Maciej Żurawski jaka panienka człowieku panienka to możesz mówić na boguskiego -.-
Morten Risager MmM Morten... on jest zaajebisty ! ten ussmiech ;) i wogoole ... ahh... <3 : <3
Tomasz Gollob - Jarosław Hampel Właściciel strony prosi o kulturę w komentarzach... Dobrze, że to zrobił, bo jak widzę Golloba... Grr...
Chris Holder - Jason Crump Sama sie pocałuj
Beata Krupska-Tyszkiewicz Beata Krupska-Tyszkiewicz... Wspaniałe wybicie:D
Gonzalo Carou - Krzysztof Lijewski no masz babo placek...zaczynają się już te bzdurne komentarze typu"on jest boski/cudny"MASAKRA!!!
Pęto to bardzo dobry szczypiornista!szkoda,że na początku MŚ2009 nie mógł grać...mimo to i tak jest świetnym zawodnikiem...cóż...kontuzja nie wybiera...
Ania Trzcińska aniu nie kompromituj sie tymi smiesznymi komentarzami. i tak wszyscy wiedza ze gosc3 to ty
Łukasz Kadziewicz " ... w smutku przetrwamy, pucharu brak z Orłem na piersi wspieramy Was w końcu nadejdzie wygranej czas .. "
Polska - drużyna no ludaie gdzie Boruc i Krzynówek
Basia Gołąb ale i tak MARTA RULEZ FOREVER
Mateusz Szczepaniak on jest świetny,napaliłam sie na niego
Katarzyna Skowrońska Dolata spoko laska
Ronnie Jamroży Ronnie bardzo ładnie wczoraj jeździłeś ,
Dagmara Trebenda Drodz "życzliwi"! Niewazne czy ma sie duzy brzuch, grube nogi czy obwisle cycki- jesli kochasz to co robisz, a na dodatek robisz to swietnie, to powinnas robic to bez wzgledu na uszczypliwe docinki. Dagmara jest super laską i ja osobiscie zazdroszcze Jej figurki, wdzieku i wspanialego tanca. pozdrawiam Cie Dagus i nie przejmuj sie tymi zazdrosnikami:*
Aleksander Januszkiewicz - Łukasz Kadziewicz on jest zaje..., świetnie gra i...wogóle...hmm...fajne ciacho z niego;)
Karol Sramek - Mariusz Wlazły uwielbiam Mariusza Wlazłego jest świetnym siatkarzem i bardzo przystojnym chłopakiem niezłez z niego ciacho!!!!!!!!!!
Ania Trzcińska - Basia Gołąb - Ania Pierzchot fotka pierwsza klasa! :)
06 Fajna foka
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.