zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Maccabi - Turów. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 3
data dodania: czwartek 23 wrzesień 2010
Zdjęcia zespołu Cheerleaders Wrocław, który swoimi występami cieszył oko kibiców zgromadzonych w hali Orbita, podczas pierwszej edycji turnieju u Puchar Śląska.
68264 odsłon
67800 odsłon
72325 odsłon

Maccabi - Turów





losowe komentarze
9994 zdjęcie zrobione jeszcze jak by we Wrocawiu Tera w UNI Leszno Baluje
Manon Flier zajebista laska chcialbym z nia chodzic
Dagmara Trebenda mi osobiscie chlopcy bardzo sie podobaja,sa bardzo przystojni nie jeden zrobi kariere pozdrawiam fajni jestescie

Bartosz Kurek ja ! przepraszam mój błąd za szybko pisałam i nie spojrzałam chciałam 22 a 23 poprawka xd
Jarosław Hampel Jareczek nie odchodź z Atlasu Wrocław. Potrzebujemy Cię... komu bedziemy później kibicować. Przecież ja się zapłaczę i Karolcia moja szwagierka też... chodzimy na żużel tylko dla Ciebie.. i wiele moich przyjaciół też tylko z tego powodu... zostań z nami....
Nicki Pedersen - Leigh Adams Masakra. Pedersen mistrzem świata. Załamka byłem za Adamsem
Sylwia Ciurko Sylwia, jesteś boska. super ze wrociłas , bo naprawde masz super pozytywna energie. Ale Seba, gdzie są jakieś zdjecia Paulinki?:(
cheerleaders Stal Gorzów ale dupcie
Dominika Łuszcz pierwszy stresy za ploty ;) teraz bedzie juz tylko lepiej!
Anna Barańska jestes super
Katarzyna Skorupa - Agnieszka Bednarek - Joanna Frąckowiak PODPOWIADAJCIE SOBIE
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata Kaśka ale masz zeza :D
Bartosz Kurek xoxox ;D powiedz mi kto nie ma chłopak przystojny wielki talent Wlazły sie juz przejadł to prawda ja mam 18 lat od 2 lat kurka lubilam ogólnie oglądalam ich mecz i bez żadnych ekscytacji ale od pewnego czasu kurek to mój idol poprostu on dąży do perfekcji i ja równiez bo sama tez gram bzika mam fajnego na jegopunkcie ale ta" dziewczyna kurka" przegina pale ... po nizej jakas magda czy natalia juz nie pamietam pisze ze jest wykonawcą tych fot co sie niby na reke trzymaja i po co wstawia i pisze ze to laska kurka no ja nie ogarniam sory
Karel Kvasnićka :)
kibice - Stal Rzeszów Pejsowia w Plecy z Unia Sarzyna!!!Tak Trzymać!!! Jedyna Duma RZESZOWA TO STAL!!!SETKI SERC JEDNO BICIE"STAL RZESZÓW"MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE!!!
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk Biało Zielone
Chris Holder - Jason Crump raczej żałosne ^^
Fredrik Lindgren hah jest boski;D i jego kolega przyjaciel tez... :D juz nie dlugo obydwoje beda zajeci wiec bez sikania laski ;D hahaha
cheerleaders Atlas Wrocław HAHAHAHAHA ale beka :D
Piotr Protasiewicz - Andreas Jonsson - Robert Kościecha świetne zdjęcie normalnie super ma sie te humorki
Klaudia Kaczorowska :) wiele osób uważa że są ładniejsze od NIej. Kwestia gustu,a o tym sie nie dyskutuje.
Gdybym mógł to oddałbym jej serce! dosłownie! przynajmniej oryginalnie ;]
Alicja Kamińska i tobie
Monika hehe...:D:D.....miło słyszec:))
Jason Crump ale tuli tuli
Bartosz Kurek Karolina ma racje żałosne jesteście
Mariusz Wlazły jestes super przystojny gosc
Piotr Gruszka - Krzysztof Ignaczak ja naprawde tak mam na imię. wiem, że to nie jest polskie. ale tak poprostu mam.
Bartosz Kurek Hej jestem sasiadka bartka znam go od bardzo dawnz i zapewniam was ze od kad zostal tak znakpmitym siatkarzem wcale sie nie zmienil jest tym samym czlowidkism i wcale nie gwiazdorzy znam go juz sporo i dobrze sie kolegujemy choc rzadko jest w Nysie nie wiem po co wy same robicie taki problem skoro on nie ma dziewczyny nie ma wiec nie przezywajcie tak tego chyba mam najpewniejsze info bo czesto ze sobw piszemy i zycze mu wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin niestety nie zobaczymy sie poniewaz jesem na wakacjach. Pozdrawiam
żaba w wodzie jakie sa przystosowania do zycia w wodze zaby
Harding Nana ..a ja mam nadzieję, że nie..ale źle mu nie życzę:D
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.