zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce koszykówka (05-06). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Dominet Basket Liga
 
 
FIBA EuroCup
 
 
Turniej o Puchar Prezydenta Wroclawia
 

koszykówka (05-06)





losowe komentarze
Emil Sajfutdinow bez komentarza...
Paulina Denker to chyba mozesz to inaczej wyrazic niz tylko szczeniackim "fuuu" droga kolezako:)))))))))))))

Paula the best:*
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk dobre
Karol Sramek - Mariusz Wlazły - Aleksander Januszkiewicz Czyż Mariusz nie jest wsoaniały!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euzebiusz Smolarek - Mariusz Lewandowski - Maciej Żurawski Żuraw to mój idol!
14 Taaa i co niby kibice Sląska specjalnie pojechali do Gdyni i weszli na stadion tylko po to by dostac flagi za darmo?? Zal mi Was co zal dupe sciska ze ekipa Ary się rozpadła i zostały w niej tylko same ciecie którzy nie mogą zabłysnac pod kazdym względem?? zenada Tylko Wisła Nasz TS
Anna Barańska - Milena Sadurek Mmm obydwie sa Zajebiste
Zbigniew Bartman Mmmmm ! oh... Bartman I Gromadowski ! co za ciacha ;*
Euzebiusz Smolarek jesteś najładniejszy na świecie kocham cię
Michał Ruciak - Zbigniew Bartman - Marcin Możdżonek Ale oni tego Marcina lubią
Jacek Gollob Jacek Jestem Twym Fanem I Tomka Szkoda Że Odszedłęś Z Uni Tarnów Brakuje Cię Tam :(:(:(:Wruć Bo Beż Ćiebie Jak Bez Motoru hehe Pozdro Dla Ciebie I Tomka
For4Ever
Sylwia Łobos jak zwykle najczesciej komentowane zdjecia tej pani;P dawajcie wiecej zdjec mlodziutkij Uli:D:D
Nicki Pedersen Nickuś jest boski...mam z nim fotki =D było suuuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariusz Węgrzyk - Robert Kościecha - Tomasz Gapiński - Tomasz Gollob dziekuje, juz poprawione ;-)
Unia Leszno - Atlas Wrocław To co stego że Nas malo tam było?!?! Ja też jestem na tym zdjeciu
Nicki Pedersen - Leigh Adams Tak jest Sobciek Leigh Adams rządzi a Nicki niech się chowa
Autobus Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach jest w sam raz
cheerleaders Śląsk Wrocław Dziewczyny tylko pogratulowac wystepu!!! Musicie caly cza juz z nimi tanczyc to niesamowite show!!!
Dawid Stachyra on jest zajebistym żużlowcem!!!!!!! Dawid 2008 w Lublinie!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów 21.Wrzesień tj.Niedziela Godz.11.00 Stadion Stali Rzeszów Wielki Derby Rzeszowa!!!Wszyscy Na Derby Idziemy W Barwach Kazdy Ma Szalik Ze Soba Obowiazkowo!!!Pozdro Radomiaczek, Igloopolek,Widzewek!!!STAL RZESZÓW Fans!!
Agnieszka Celej Szaleństwo :-) Nowe stroje :-) ;-P
Agnieszka Szott napewno, Ci nikt nie da konkretnych namiarów.
Zebys chciala nawiazac znajomych z fanami agi to pisz na GG. bo kazdy jst ostrozny z takim czyms...
Mateusz Szostek Mateusz to jest przeCIPA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::*:*:*: hahahah
Anna Barańska jestes najlepsza i najładniesza Anno Barańska
tor po ulewie O jacie!!!!
Paulina Maj myslisz ze ta osoba co napisala daj swoje gg to paulinka raczej nie;/
Mariusz Wlazły Prze slicznie;**
Andrean Jonsson jak zawsze wesoly a.j adrenalina jonsson
Karol Sramek - Mariusz Wlazły ŁADNY
kibice - Stal Ostrów Wlkp. Pozdrowionka dla tej dziewczyny w żołtej koszulce:*
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.