zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 sobota 21 sierpień 2010
Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
  Zdjęcia: 40
W trzeciej kolejce spotkań piłkarskiej Ekstraklasy Śląsk Wrocław uległ Legii Warszawa 0:1. Jedyną bramkę w spotkaniu zdobył ładnym strzałem Maciej Rybus.
 poniedziałek 09 sierpień 2010
Śląsk Wrocław - Jagielonia Białystok
  Zdjęcia: 30
Na inauguracje sezonu 2010/2011 Śląsk Wrocław zremisował bezbramkowo z Jegielonią Białystok.

piłka nożna





losowe komentarze
Wiesław Jaguś - Piotr Protasiewicz - Greg Hancock - Leigh Adams Leigh Leigh Leigh Adams !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
14 No galeria super, ale ta dziołcha na zdjęciu to CUDO - zdjęcie to jest genialne, aż się wierzyć nie chce, że nie ustawiane... Chyba wrzucę na tapetę.
Jason Crump - Hans Andersen ale sie rozgladaja ten meczyk
Grzegorz Zengota - Mariusz Staszewski jedziecie grzegrorz i mariusz
Atlas Wrocław ATLAS GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joanna Mirek Micho!? Pogięło Cię, sam wyglądasz jak wiedżma! I co miło Ci????:/ Ona jest spox:) Zgadzam się z Kubą.
Jason Crump It's cool.
Monika Niedek to ja sylwia która chciała żeby zespoł Queens do niej przyjechał piękne zdięcie kto nielubi zespołu queens ten dostanie w ciry lepiej zapamiętajcie bo to siuę stanie że dostaniecie w ciry jak nielubicie zespołu Queens!
cheerleaders KM Ostrów EEEEEEEEEEE tam one to nic w porównaniu do Żółtej podprowadzającej
Brenda Castillo brenda, milagros kapitalnie
Bartłomiej Jaszka Ej no nie wiem ale te jego oka są takie mega zajebiste że szok;d
ale tak szczerze ta żona taka przymulona jak dla niego;p
zasługuje na lepsza ale jego wybór;d
ale no nie te oka miażdzą;d
megaaa śliczny;d;d
Dagmara Trebenda tragedia jaki wielki tylek i te spodnie czy co to jest beznadziejnie a dziewczyna z twarzy w sumie nie brzydka, szkoda
Jarosław Hampel Jarek Hampel Najlepszy w Polsce Jest !!!!!
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin Jah, amai ze...
Hete Gast :o

Igorr I Love You :D x
tor po ulewie pużniej było dobrze
Marcel Gromadowski MARCEL w akcji to co lubie najbardziej :)super atakujący:):):)
Grzegorz Rempała szkoda ze Pan Grzesiek juz nie jezdzi. BYl naprawde widowiskowym riderem
Euzebiusz Smolarek Ebi rządzi!!!!!!!!! I

love you Ebi!!!!
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin Przeciez to sa tylko komenty! Powinien sie cieszyc ze wszystkie go tak uwielbiamy!!! ;)
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin ahhh .. znow mój Igor : ]
Alicja Kamińska super laska naprawde:)
Fredrik Lindgren Ejjj Wy to na serio jestescie typowymi desperatkami.... ;;
Fred jest juz dawno zajety przez Moja przyjaciolkie...
pewne info pozdro ps nie jarac sie tak bo i tak nic wam to nie da on ma jedna jedyna i w dodtaku swoja.
Andreas Jonsson No i co z tego przecież WIEM , że się z nim nie UMÓWIĘ! Nie mogę po prostu wyrazić swojej opinii!!?? CO do Randki to wiem i jeszcze żyję w realnym świecie!!!!!(ta niestety:( ) A ty coś taki chojrak!!!!Uczepiłeś się tej randki i się odczepisz nie możesz ? Nie masz innego tematu?A tak nawiasem
mówiąc AJ ma niezły tyłeczek,że można go schrupać.... I wale cię co na ten temat sobie pomyślisz!!!!
Pozdro.
Katarzyna Krężel - Anna Pietrzak To jest coś !
kibice - Falubaz Zielona Góra Obojk jest flaga ;/
Atlas Wrocław zaczełam się interesować sportem na żużlu od niedawna i zbieram dużo fotek jeśli macie jeszcze jakieś to dajcie mi znać 606374919 please:)
Andreas Jonsson <3
Emil Sajfutdinow No i koniec marzeń o utrzymaniu w ekstralidze... :/ Pozdro dla wszystkich fanatyków żużla, takich, jak ja :) Emil, i tak jesteś the best :)
Andreas Jonsson dziewczyny piszcie jezeli bedziecie cos wiecej wiedziec
Milena Wychódzka Bardzo ładnie wyszło kochanie :DDD
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.