zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 sobota 21 sierpień 2010
Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
  Zdjęcia: 40
W trzeciej kolejce spotkań piłkarskiej Ekstraklasy Śląsk Wrocław uległ Legii Warszawa 0:1. Jedyną bramkę w spotkaniu zdobył ładnym strzałem Maciej Rybus.
 poniedziałek 09 sierpień 2010
Śląsk Wrocław - Jagielonia Białystok
  Zdjęcia: 30
Na inauguracje sezonu 2010/2011 Śląsk Wrocław zremisował bezbramkowo z Jegielonią Białystok.

piłka nożna





losowe komentarze
Ewelina Majcher Fryz ma supeer tylko powiec jak go zrobiłaś??!! ... szacuneczek... :)
Andreas Jonsson Ja do "Pauliny"nie chcę cię martwić ale Andreas MA dziewczynę nawet sam napisał to na swojej stronie internetowej...... ajracing.se(24.12.2007) i wiecie co wam jeszcze powiem ?Zrobiłam najgłupszą rzecz w moim życiu: Zakochałam(będzięcie mi pewnie pisać,że niw co to znaczy to słowo, może i nie wiem) się w Andreasie Jonssonie głupia jestem nie, zakochać się w żużlowcu co??!! I na co mi to przyszło to ja wiem, może ktoś mi to powie hę
drzewo i promienie słońca trohe cienia nikomu nie zaszkodzi piekna fotka
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata Dla mnie Kaska jest super noi oczywiscie lenka tez i mam nadzieje ze nowy trener da grac w reprezentacji tak wspaniałym zawodniczkom jak one :)
Stanisław Burza Zostań w Unii!!
Bartosz Kurek jesteś zarąbistym siatkarzem
Jan Staechmann - Niels Kristian Iversen LUBIE CIASTKA
Dominika Łuszcz Ślicznie Dominiusiu! Oglądałam wszystkie, fajne fotki serio :) MOgłabyś wiecej na nk wrzucić :P Może się kiedyś na mecz przejdę Cię zobaczyć na żywo.. ;) Pozdrawiam
Milena Sadurek mam JEJ autograf ;))))))))))))))))))))))
Emil Sajfutdinow A na jakie leci laski ? A jest wolny czy ma kogoś ?
Tomasz Gollob no niemoge po prostu z tego Tomka golloba!przed wczoraj kochal Bydgoszcz,wczoraj Tarnów a dzisiaj Gorzow.a jutro kogo bedzie kochal??a poza tym slowa do golloba:bardziej prosto jechac sie nie dalo??
17 oł shit. matko boska. co za beznadzieje. kto im stroje wymyslal??? AAA!!!
Kasia Heider oj kiepska my naprawde nie mamy ładfnych dziewczyn ....:(
Lotos Gdynia z pucharem Lecia i Pawlak wymiatają;)
<33*
kibice - Polska Ale duża widownia
Krzysztof Kasprzak - Andreas Jonsson hey.. no ale krzysiu pajde strzeliles hehe masz fajne oczka i chcialbym zebys zostal w unii bo jes fajny i jezdzisz na poziomie.. buziak :*
Iwona Hołtyń - Marta Krauze - Anna Kuncewicz HOŁTYN a nie hołtyŃ
Andreas Jonsson i jego team Uuu mnie to nie rusza)Wiesz co my nie jesteśmy tacy jak wroclawiaki nam sie nie poszczęściło jechalismy bez HAMPELA i wygraliśmy a wy zmiatać do 1 ligi cieniasy!!!!UNIA LESZNO MISTRZEM!!! Pomimo że nie lubie wroclawiaków szczęścia życze w nastepnym sezonie;))UNIA LESZNO!!!
Eleonora Dziękiewicz Piękna kobieta i najwyższy pozim siatkarskich umiejętności
cheerleaders KM Ostrów łał ale bym cie schrupał
Yuliya Shelukhina - Katarzyna Skorupa masz racje tac !! Kaska jest najlepsza i tyle !!!
Marta Ziobrowska dziewczyny powinny chodzić bez staników- zdecydowanie!
Eleonora Dziękiewicz Ach Lena... Onieśmielasz każdym swoim uśmiechem.
Love Lena :******************************************************
Marcel Gromadowski " NASZ"MARCEL świetny siatkarz :)
Bartosz Kurek forum ucichło :D a me tuz tuż ;P Justa - prosze cie, nie rób z siebie idiotki, przeczytałam twoje wszystkie posty tutaj i mnie krew zalewa przez twoja głupotę, twoje pytania są denerwujące.. . i nie czytaj już na forach żadnych plotek, bo z tego co tu napisałas to widze że coś wyczytałaś i uwierzyłas. Ja na Lś nie widziałam krążka na palcu blonyny.
Jarosław Hampel a ty WLODEK nie badz taki cwaniaczek! co cie obchodzi gdzie ma mechaników? ważne że jest NAJLEPSZY!
Thomas H. Jonasson jesteś śliczny...;D
I LOVE!!!
09 Emiil ^^ xD
Tylko Polonia ;)
Sylwia Łobos ale cycuszki. chętnie bym się do nich przyssał:)
podrzucany Bogdan Wenta najlepszy trener jaki moze byc ale brzydki tez nie jest:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.