zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 sobota 21 sierpień 2010
Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
  Zdjęcia: 40
W trzeciej kolejce spotkań piłkarskiej Ekstraklasy Śląsk Wrocław uległ Legii Warszawa 0:1. Jedyną bramkę w spotkaniu zdobył ładnym strzałem Maciej Rybus.
 poniedziałek 09 sierpień 2010
Śląsk Wrocław - Jagielonia Białystok
  Zdjęcia: 30
Na inauguracje sezonu 2010/2011 Śląsk Wrocław zremisował bezbramkowo z Jegielonią Białystok.

piłka nożna





losowe komentarze
Mateusz Kowalczyk fajna fotka napisz mi na gg 11960079
Bartosz Kurek zgadzam się z `haha ` miałby niezly ubaww.;d temat tego był już dawo zaknięty a teraz co od nowa ? ;O ze ona ma niby fb ?;> jasne, jasne xD.
aa wlasnie, szkoda ze nie udało nam się na MŚ, przez te wszytskie kalukacje Nimców, Serbi i wgl.. porypoany ten system wgl -.- ale teraz zaraz zacznie sie Plus Liga wieć okej.:*
cheerleaders - Wisła Kraków is ok
Mateusz Szczepaniak Mateusz trzymam kciuki juz niedługo bedziesz najlepszy:) powodzenia
cheerleaders Stal Gorzów uroda w poruwnaniu do charakteru to jest nic chociasz jest przesliczna czerwona i biala tez sa nie zle
Bartłomiej Jaszka Polskaaaa!!! Ahhh piekne 3 miejsce ;D
Mamy nadzieje, ze uda nam sie 1 zdobyc ;))
Ale on slodki ;))
Bartosz Kurek Najprzystojniejszy mężczyzna pod słońcem, Najlepszy gracz pod słońcem!
Piotr Marcinak - Daniel Lewis hehe fajnie znowu bede mogla Lewisa ogladac na meczach od stycznie:P:P
Paulina Maj myslisz ze ta osoba co napisala daj swoje gg to paulinka raczej nie;/
09 wow! super fota!az sobie wydurukuje,jesli mozna? niesamowite ujecie:) brawo dla fotografa:P
Emil Sajfutdinow www.polonia-bydgoszcz-paulinka.blog.onet.pl plosssse komentowac ;p ;p
Łukasz Kadziewicz Hmmm ... jaka ja byłam zła po tej przegranej. Jednak rozumiem, że jesteście ludźmi a nie maszynami ;) Trzymam kciuki za kolejne mecze ;) Lepiej, że porażka przytrafiła się teraz nie miałaby się przytrafić po wyjściu z grupy. Pozdrawiam ...
Joanna Mirek Koleś o pseudonimie ` micho ` jest więcej niż żenujący.
I tak może sobie sprawdź w słowniku języka polskiego jeżeli nie wiesz jak coś się pisze ;))) . nie ochyda tylko ohyda ;)) . Nie wiem po co taki pionek jak Ty w ogóle się wypowiada ;) . Mój drogi ;] ...bo faceci myślą główką ,nie głową ! ;]
prezentacja - kibice - KM Ostrów Ale sie podniecają kurwa!!!!
Anna Barańska Jesteś Najpiękniejsza siatkarka w Polsce Aniu możne kiedyś się spełni moje marzenie by się z tobą spotkać i porozmawiać w spokoju a teraz gdy oglądam mecze w twoim wykonani to jestem pełen zachwytu jak nas cudownie reprezentujesz na ME pozdrawiam serdecznie buziaki
Bartosz Kurek xoxox ;D powiedz mi kto nie ma chłopak przystojny wielki talent Wlazły sie juz przejadł to prawda ja mam 18 lat od 2 lat kurka lubilam ogólnie oglądalam ich mecz i bez żadnych ekscytacji ale od pewnego czasu kurek to mój idol poprostu on dąży do perfekcji i ja równiez bo sama tez gram bzika mam fajnego na jegopunkcie ale ta" dziewczyna kurka" przegina pale ... po nizej jakas magda czy natalia juz nie pamietam pisze ze jest wykonawcą tych fot co sie niby na reke trzymaja i po co wstawia i pisze ze to laska kurka no ja nie ogarniam sory
Łukasz Kadziewicz Hmmm ..... szkoda, że wygraliście, ale mecz był naprawdę do wygrania. Ale i tak jestem z Was dumna i trzymam kciuki za dalsze sukcesy. KADZIU ...... chciałabym oglądać więcej Twoich super ataków ..... i as-ów serwisowych ;) Ten następny może być zadedykowany mi, na pewno się nie obrażę ;) Buziaczki ......
Andreas Jonsson Zaciołeś się? Jak zauważyłam tak się podpisujesz pod prawie każdym zdjęciem AJ!!!
Izabela Żebrowska - Bogumiła Barańska Sorry, ale faktycznie- łapy jak u faceta...
Filip Sitera zdjęcia ogólnie spoko szkoda tylko że nie można ich zapisywać na komputerze bo klikam prawym przyciskim mysze na zdjęciu i pojawia się komunikat: "ALL RIGHTS RESERVED! - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE!
a fajnie by było gdybym mógł je zapisać no ale trudno
PoZdRo
Rafał Trojanowski schudl,zsiwial biedak sie wykonczy
Sylwia Ciurko ojoj...wygląda groźnie ;)
Anna Barańska SPRZEDAMGO Mobilny Komis Samochodowy kibicuje polskiej reprezentacji siatkarek i mocno trzyma kciuki za Anie Barańską!
Edyta Federowicz podrawiam Was również chłopaki i zapraszam serdecznie na kolejne mecze :)
Bartosz Kurek Tak bardzo się ciesze, że mamy taką drużyną, że gra w niej Bartek i nie tylko..
Teraz podczas 3 weekendu rozgrywek nie przespalam ani jednej nocy, 3 kawy o 23 i hej ja xD
Może to smieszne ale jedyne co wywoluje u mnie łzy to pogrzeby.. i gra naszych siatkarzy oczywiscie to 2 w pozytywnym znaczeniu. Bartek jeśli to czytasz a też wątpie.. To ja myśle, że można podziwiać kogoś "za to jak odbija piłkę'- jak to powiedziałeś u Kuby w programie..


I Właśnie ja Cię za TO podziwiam..;)
Nicki Pedersen - Leigh Adams OK nie ma sprawy
Henrik Moller bzle dobrye b
Paulina Denker Bardzo mi się podoba:)
Krzysztof Buczkowski - Zdzisław Rutecki w GrudziĄdzu ;P
Emil Sajfutdinow Wcześniej było po pare do parunastu wpisów a teraz ostatnio już nie:P:D
Odstraszam ludzi hahahaha :)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.