zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce 01-gwardia-bialystok. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: środa 06 kwiecień 2011
1145 odsłon
1108 odsłon
1327 odsłon
981 odsłon
1014 odsłon
1131 odsłon
987 odsłon
994 odsłon
997 odsłon
998 odsłon
1109 odsłon
973 odsłon
1117 odsłon
977 odsłon
1411 odsłon

01-gwardia-bialystok





losowe komentarze
Damian Baliński - Robert Miśkowiak - Krzysztof Kasprzak Damianek jeszcze troche i mistrz
Troy Batchelor - Jurica Pavlić dobra jazda w roku 2007 ale w 2008 fajne zdięcia niepomogą
Małgorzata Glinka Mogentale Oczywiście pewnie udany atak w wykonaniu Gosi, jesteś najlepszą siatkarką, chciałabym kiedyś zagrać.Niestety u nas nie ma klubu i nie mam jak pokazać swoich możliwości:(:((:(
Euzebiusz Smolarek ebi wszystkich na boisku gromi malo kto go okiwa nawet bierze ronaldinho na jeden zwud ale ja mam 10 lat i mnie na pewno nie okiwa pa
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Nie chce mi się pisać i komentować TEJ pchełki
PS Nie jestem lalunią
Może ty jesteś kenem?
Dagmara Trebenda danisua Oj oj ;) spotkamy sie
Howard Frier spoko typ
Tomasz Gapiński ...Fajne zdjęcie ...
Paulina Maj o ja !!!!!!!!!!!! co za układy??????????????? jeżeli Mariola jest lepsza od Pauliny to nie znaczy ze ma układy, puknijcie się w głowę lub 2x pomyślcie zanim coś napiszecie;////////// to niedorzeczne!!
Anna Manikowska boska
Jason Crump nalezalo mu sie w 100%
Mateusz Szostek to jest moj ziom i bedzie naijepsz bylem kilka razy w parku maszyn to ten caly lampart to taka beksa jak mu cos nie wyjdzie to beczy hihihihhihihihihihihia mlody to twardziel
Karolina Ciaszkiewicz znakomita siatkarka i do tego jaka ładna...
Nicki Pedersen - Rune Holta On ma zagiete te palce...!!! A Runuś jak zwykle klasa!!!
Monika Moj piesek jest kochany dlatego dostaje buziaki:P:D:P
Andreas Jonsson jonsson pierwsz liga bedzie twoja i GP tez
Iwona Hołtyń - Marta Krauze - Anna Kuncewicz HOŁTYN a nie hołtyŃ
Bartosz Kurek kiedy Cie zobaczyłam pierwszy raz... zakochałam się..
Zazdroszczę twojej dziewczynie..
Jestes śliczny
I te oczy.... Marzenie:)
Katarzyna Gajgał - Milena Sadurek - Katarzyna Skowrońska Dolata - Mariola Zenik Mówcie mi co chcecie, ale dla mnie ZŁOTKA są NAJLEPSZEEEEE:))
Basia Gołąb balla Basia bella
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma -K-S- GÓRNIK WAŁBRZYCH 1946- BIAŁO/NIEBIESCY-LEGION SUDETY-
Emil Sajfutdinow Szkoda że Emil to nie Polak :-(
Rafał Trojanowski takze jestem trojanowski piotr z poznania.moze rodzinka.
Edyta Kamińska Jeżeli komuś coś się nie podoba nie musi oglądać zdjęć a wulgarne i chamskie komentarze niech zachowa dla siebie! Będą one kasowane.
Agnieszka Szott Ja szukam kontaktu przez GG z fanami Agnieszki Sz.
6940631 moje GG . Czesc Wam :)
PS. Aga to sliczna koszykarka.;]
cheerleaders Śląsk Wrocław Trochę więcej kreatywności dziewczyny! o ile pamiętam to takie same spódniczki miały dziewczyny z wcześniejszego zespołu! Nie ma to jak odgapiać od lepszych! Obecny zespół to dla mnie porażka! Zero nowych pomysłów!
Andreas Jonsson - Brian Andersen Znowu ty??? Lepszy jest LEIGH ADAMS!!!!
Basia Gołąb Basia odezwij się do mnie!
Bartosz Kurek Czytajac te glupoty stwierdzam iż bardzo mało jest tu prawdziwych fajnek Bartka;) a tak wogóle to fajne historię wymyślacie xoxox;D- moda na sukces? Świetny pomysł powstało by nieeeskonczenie wiele odcinkow;) a takze pomyslalabym o wydaniu jakiejs basni powstalo by tysiac tomow;>33
Bartłomiej Jaszka - Sławomir Szmal - Karol Bielecki ręczna to sens życia
ręczna wyzwoleniem od szarej rzeczywistości
ręczna królową sportów
jedynym co mam
KOCHAM WAS CHŁOPAKI
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.