zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce 01-gwardia-bialystok. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: środa 06 kwiecień 2011
1338 odsłon
1285 odsłon
1530 odsłon
1162 odsłon
1212 odsłon
1305 odsłon
1154 odsłon
1166 odsłon
1175 odsłon
1194 odsłon
1308 odsłon
1147 odsłon
1303 odsłon
1149 odsłon
1608 odsłon

01-gwardia-bialystok





losowe komentarze
Troy Batchelor - Chris Holder - Robert Kasprzak TROY BATCHELOR NAJ LEPSZY JEST
Edyta Różańska [*]
Roman Povazhny - Jarosław Hampel - Łukasz Romanek Kurcze jak mógł nam coś takiego zrobic był bardzo dobtym żużlowcem cała przyszłość jeszcze na niego czekała on mniał zaledwie 22lata :(
Małgorzata Dydek wielka z wielkim sercem tylko że za krótko biło żegnam ze smutkiem do zobaczenia na górze
kibice - Lech Poznań kolejorz mistrzem na zawsze !!!
Chris Holder WSPANIALY :*********
Niklas Klingberg Niklas do Gorzowa dawaj
kibice - Odra Opole Oderka :D
Agnieszka Celej Masz racje... na szczęście :-)
Rafał Okoniewski - Tomasz Jędrzejak A poco mito wiedzieć!!!!!! Tomek i WTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek tak zgadzam sie Ania jest boska sliczna i mysle ze dzis wygraja dziewczyny pokazcie na co was stac trzymac kciolki:)
kibice - Wrocław Wierni kibice zawsze i wszedzie pujdą !! i ja chodze zawsze i wszedzie !
Dominika Łuszcz miło wrócić i obejrzeć jeszcze raz :-D
Bartosz Kurek Bartuś jest świetny ; To mój dobry kolega ;)) Juz nie-dlugo go zobacze ;))
Hura!!!!!!!!!!!!!!
Bartosz Kurek ;* *
kibice - Śląsk Wrocław nie chcemy Groklinu we Wrocławiu!!!
Mariola Wojtowicz to jest superowa kobitka... pełna życia :)
Jason Crump - Hans Andersen dzięki za pozdrowienia ale Hampel pisze się przez H:)
kibice - Polonia Bydgoszcz Tylko Polonia od 1951 r. nie spadła z ekstraligi żużlowej!! Wszystkie inne kluby spadły, łącznie z Waszym Atlasem do glazury nie tylko dla Pazury buhahahahah !! ]
Polonia forever!!
Anna Werblińska piękna Kobieta, aż brak mi słów ;-)
Edyta Federowicz zgadzam się z grazia.40 w 100%
Edyta Federowicz wszystko jest "do zrobienia".
20 Jesteś niekultularnym człowiekiem tacy to nie kibicują tylko przychodza na stadion tylko po to aby zrobić zadyme i pochuliganic.Żal mi cie dziecko naprawde i nie wymyślaj jakiś bzdetnych powiedzonek które wymyślają pseudokibice i tylko napinac sie na forum potrafią.

Pozdrowienia dla normalnych i PRAWDZIWYCH kibiców żużla z całej Polski.
Łukasz Kadziewicz Hmmm ... jaka ja byłam zła po tej przegranej. Jednak rozumiem, że jesteście ludźmi a nie maszynami ;) Trzymam kciuki za kolejne mecze ;) Lepiej, że porażka przytrafiła się teraz nie miałaby się przytrafić po wyjściu z grupy. Pozdrawiam ...
05 ładne zdięcia
Michał Szczepaniak - Hans Andersen ulżyło Tobie ?
kibice - Falubaz Zielona Góra W Zielonej są najlepsi kibice,żużlowcy powinni brać z nich przykład.Brawo Falubazersi
Fredrik Lindgren Ejjj Wy to na serio jestescie typowymi desperatkami.... ;;
Fred jest juz dawno zajety przez Moja przyjaciolkie...
pewne info pozdro ps nie jarac sie tak bo i tak nic wam to nie da on ma jedna jedyna i w dodtaku swoja.
Anna Werblińska - Joanna Kaczor - Agnieszka Bednarek Jesteś śliczna Agnieszko Bednarek zawsze będe za tobą i kochał ciebie będe
Tomasz Gapiński - Jarosław Hampel skoro umieja lepiej to czemu tak nie robi?
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.