zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Superpuchar 2007. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 11
data dodania: poniedziałek 15 październik 2007
Galeria zdjęć z tanecznych występów zespołu Cheerleaders Wrocław podczas spotkania rozegranego w Lesznie o Superpuchar koszykówki kobiet, gdzie rywalizowały Wisła Can-Pack Kraków oraz Lotos PKO BP Gdynia.
5945 odsłon
10183 odsłon
11157 odsłon
6496 odsłon
6141 odsłon
8235 odsłon
7784 odsłon
7206 odsłon
9058 odsłon
6447 odsłon
6715 odsłon

Superpuchar 2007





losowe komentarze
cheerleaders Śląsk Wrocław super Dziewczyny : Pozdrawiam was serdecznie i przesylam moc buziakow :** jestescie swietne
Magda Choroszy bo tak patrzy się rozkosznie w stronę pana fotografa... ja już się domyślam dlaczego ta bluzka jest tak odsłonięta :D
Nicki Pedersen - Leigh Adams Dzięki "Stal" za gg.
kibice - GKS Katowice prawie jak KIBICE
Nicki Pedersen - Leigh Adams Co chcesz Spartanin od "Stal" to fajny gość
kibice - flaga - Włókniarz Częstochowa Podniecamy sie bo jest czym!!Ta oprawa dorownuje niektorym oprawom najlepszych ekip ultras w Polsce:)
Dominika Kur Co tam stroje ,ale chlopaki palce lizac.Mogliby czesciej sie pojawiac :))
Emil Sajfutdinow A na kogo liczysz w dzisiejszym meczu: Atlas czy Marmę?
kibice - Śląsk Wrocław Respect
20 a.j fajny brzuszek jest hot
Nicki Pedersen - Leigh Adams Ty Jacko zamknij się dobra!!!!!!
Kasia Heider Sweet girl:):*
Emil Sajfutdinow A TA K.... TO WASZ WTS HEH
Morten Risager jest slicynz mam takie ladne oczka i wogole jest calz pieknz papapapa
Emil Sajfutdinow Co tu tak cicho dziewczyny piszcie o Emilu bo jakoś się tu nudno zrobiło :-(
Artur Boruc Nie ważne w jakiej pozycji ważne jaka wartość człowieka.Mi brakuje słów żeby go opisać poprostu jest super z niego ciacho:-)
Sinan Cem Tanik Jesteś taki przystojny!!!
Ewelina Majcher co za ciało ;)
Mariusz Wlazły mariusz jest super! zaje..... przystojniak
cheerleaders Falubaz Zielona Góra Sexi niebezpieczne suczki :)
Jarosław Hampel jarek i adams pokaza w nastepnym sezonie jak sie jezdzi na motorze
Jason Crump superowa fota:)
dales dzisaj czadu na żużlu trzeba przyznac:D:D:D
pozdro buziole;:*:
Sylwia Łobos - Basia Gołąb ale buty do bani.
Nicki Pedersen - Leigh Adams Adams na emeryture...Ty Jacko Adams nie zostanie mistrzem bo Nicki nim zostanie i kropka
Marta Ziobrowska bardzo ładne zdjęcie
Jurica Pavlić Ślicznie zrób cos zeby czernicki nie wywalil troy z sklady bo on jest super
Na nastepny sezon napewno bedzie lepiej jezdzil a przeciez w tym sezonie mial kontuzje :(
Buśka:)
Krzysztof Słaboń - Wiesław Jaguś nawet Słaboń przed jagusiem buhahaha
Anna Barańska masz najwspanialszy typ urody Aniu !
trzymaj sie bardzo dobrze ! ;)
Policja Niebiescy?
ławki przy hali ludowej zdjecie z pretensjami artystycznymi:)fajne,zreszta jak prawie wszystkie,pozdrawiam:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.