zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Maccabi - Prokom. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 24
data dodania: czwartek 23 wrzesień 2010
Zdjęcia zespołu Cheerleaders Wrocław, który swoimi występami cieszył oko kibiców zgromadzonych w hali Orbita, podczas pierwszej edycji turnieju u Puchar Śląska.
23995 odsłon
23620 odsłon
24887 odsłon
23618 odsłon
16423 odsłon
14270 odsłon
13996 odsłon
14839 odsłon
14048 odsłon
11983 odsłon
12720 odsłon
11940 odsłon
10977 odsłon
11318 odsłon
10577 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Maccabi - Prokom





losowe komentarze
Nicki Pedersen - Leigh Adams No rządzimy Unia Unia rządzi też:))
05 Ja kojarze kolezanke , mamy współne zdjecie , w klubie KMS Stąporków, byłaś Ty i jeszcze 3 koleżanki z tabą
a fotka była z panem sedzią
13 tak powinno byc na kazdym meczu!
Dominika Łuszcz niezbyt sie nadaje
Bartosz Kurek Te wszystkie dziewczyny, które piszą coś w stylu " Kocham Cię " są dziwne. Jestem ciekawa czy jak byście nie wiedziały, że Bartek gra w siatkę i spotkały go na ulicy czy byście w ogóle zwróciły na niego uwagę...!!!! Bo obawiam się, że nie... :(
Marta Walichiewicz Seba dla czego nie ma zdjec z meczu azs-jelenia??
Dominika Łuszcz słodka, ale chyba młodsza jest prawda?
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin eeeeeej on jest mój :P Słoadziak nie?:P
10 spartanin sam sie kuraj winiarz mial chyba podobny wypadek i musial sie uczyc wszystkiego od nowa czyli np. jesc pisac..itd
grupa Cheerleaders Wrocław Dziewczyny wracajcie do Śląska!!!
Dagmara Trebenda nie przesadzaj, Dagmara jest fajna ;-)
Bartosz Kurek i love you very much... ich liebe dich..... kocham cię!!!!!!!!!!!
Krzysztof Ignaczak - Maciej Dobrowolski Masz racje Dori Mariusz jest słodziutki:D...!!!
Emil Sajfutdinow Hanulka to ty dałaś Emilowi tą maskotkę ? może nam powiesz jaką mu dałaś bo ja i na pewno inne dziewczyny tez są ciekawe :-) ;-) Emil szybkiego powrotu do zdrowia
Sławomir Dąbrowski Beautiful :)
Janusz Kołodziej ślicznie jak zawsze:)
Emil Sajfutdinow Nie wiem czy był, bo jak przyszłam to się okazało,że był na 15 a ja byłam o 18 ;/ Jak tak ci zależy na tej dzielnicy to napisz do Emila ( przez jego strone internetową :)
kibice - Śląsk Wrocław Smieszny ten slask ;/ WZL!!!
Wrocław z góry Skądbyło robione te zdjęcie?
Bartosz Kurek ta laska Bartka niby 15 latka no wedlug mnie co taka dziewczyna moze wiedziec co to miłosc ona moze byc z nim jedynie dla sławy ,,, którra znas go nie kocha?? no własnie ale Bartkowi życzę jak najlepiej szczęścia w zyciu i świeetlanej kariery ,pozdrawiam
Iwona Lewandowska Oh cos troche szpagat jej nie wyszedl hahaha . . .
szpagat powinien byc bardziej rozciagniety co napisala nizej kolezanka. : PP
no i stopy powinnym byc obciagniete. .
normalnie porazka nooo ;/
Grzegorz Zengota - Piotr Protasiewicz - Filip Sitera Super Fotka
Adam Kajoch kocham cie
cheerleaders KM Ostrów Ma ktos kolezanki gg albo fotke?>:D
Atlas Wrocław i działacze wszyscy jesteście porąbani....samo zycie pokaże gdzie kto wyladuje i jak to sie zakończy, a wasze dyrdymolenie zda sie psu na bude.
cheerleaders KM Ostrów spokojnie panowie ona ma 15 lat xD
Agnieszka Trzcińska fan? o co ci chodzi? wyrazilem swoj komentarz i tyle!
Eleonora Dziękiewicz Kocham Cie _ Chciałbym z Tobą spedzić noc ;) Porsze o kontakt 605 837 260 ;)
cheerleaders KM Ostrów ładna laska
Sylwia Ciurko Bardzo fajnie ze już jest:) uwazaj na nozke!! Buźka
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.