zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce The Crew Wrocław - Fireballs Wielkopolska (sezon 2007). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: sobota 05 maj 2007
Rozpoczął się kolejny sezon ligowy futbolu amerykańskiego w Polsce. Na Stadionie Miejskim w Oleśnicy drużyna The Crew Wrocław podejmowała zespół Fireballs Wielkopolska. Mecz zakończył się zwycięstwem wrocławian 30:0.
9144 odsłon
8930 odsłon
8964 odsłon
9195 odsłon
8808 odsłon
8870 odsłon
8948 odsłon
8506 odsłon
8612 odsłon
8497 odsłon
8557 odsłon
8623 odsłon
8631 odsłon
8536 odsłon
8653 odsłon

The Crew Wrocław - Fireballs Wielkopolska (sezon 2007)





losowe komentarze
cheerleaders Unia Tarnów prosil bym o wiecej zdjec taj dziewczyny w szpagacie z kolczykiem w pepku jest cudowna ::*:*:
Jan Borysewicz - Lady Pank Gosiu 7 kochana mógł mieć sześć żon, ale amfibia może nosić jego zdjęcie w portfelu..... niech każdy martwi się o swoje zdrowie....
Cukierki Odra Brzeg - BBV Lipsk Agnieszka Pietraszek po raz drugi !!!
kibice - Falubaz Zielona Góra jeaaah już nie moge doczekac sie przyszłego sezonu!! FALUBAZ!!
Dusan Bocevski - Radosław Hyży - Gatis Jahovics masz bardzo sexsi tyłeczek złotko
Jarosław Hampel Ale ciacho :P mniam...
Aleksandar Dimitrovski mwaaaaaaaaaaahhhhh
kibice - Stal Rzeszów Chcociaz jestem z BDG nic
do was nie mam ;]
i 3mam za was kciukiii ;]
i za Tarnów ;[[[
Katarzyna Gajgał Świetnie gra , lubie patrzeć na mecze z nią ! :) ogólnie lubie siatkówke to mój ulubiony sport
Basia Gołąb - Magda Choroszy dla nich warto przychodzić nawet na takie mecze
Dominika Kur wow Domi, ekstra fryzurka!:)
Emil Sajfutdinow Słodko wyglądasz ;*
Szkoda że masz dziewczynę ;)
kibice - Włókniarz Częstochowa Nie bójsie mówie prawde
Niels Kristian Iversen niels jest boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!szkoda ze nie jezdzi w lotosie
kibice - Śląsk Wrocław Respect
Andreas Jonsson do MoniŚ_Gda ja jestem z Cudownej Bydzi a Ty z Wrocka?
Magda Choroszy fajna kobietka
Nicki Pedersen - Leigh Adams leszno i wrocław schowali dupsko bo boją się nas i w myślach twierdzą ,że Nicki jednak najlepszy. Nicki IMŚ 2008
Emil Sajfutdinow zapytam sie wojka czy mnie nie zapozna z nim wkoncu Piotrek (PePe) go zna
Lukas Dryml Tylko że Karlssony jeżdżą w Ekstralidze
Złoci medaliści Drużynowych Mistrzostw Polski - Atlas Wrocław Unia FOREveR
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin jakie chłopaki sa sliczne;p
Basia Gołąb Mogły tak nie zadzierać nosa, to pewnie nadal były by na Śląsku. A tak to muszą tańczyć dla innych.
Maciej Janowski Maciek wymiatasz!!!
Dominika Łuszcz A sie klucicie bez sensu......
Michał Szczepaniak - Hans Andersen PS: Mój brachol jest głupi i nie wie co to jest prawdziwy żużel!!!! Pozdro dla Kibiców WTS-u!!!!!
Chris Holder xxx~~ Fakt x]
Bardzo dobry zawodnik. PozdRo dla fanatyków speedway'a z Torunia :]
Anna Werblińska - Joanna Kaczor - Agnieszka Bednarek Aga Bednarek jest najpiękniejsza!
Troy Batchelor Extra focia Troy ;))))))
reprezentacja Polski a gdzie ebi ???
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.