zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce The Crew Wrocław - Fireballs Wielkopolska (sezon 2007). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: sobota 05 maj 2007
Rozpoczął się kolejny sezon ligowy futbolu amerykańskiego w Polsce. Na Stadionie Miejskim w Oleśnicy drużyna The Crew Wrocław podejmowała zespół Fireballs Wielkopolska. Mecz zakończył się zwycięstwem wrocławian 30:0.
6436 odsłon
6297 odsłon
6452 odsłon
6270 odsłon
6355 odsłon
6288 odsłon
6312 odsłon
6034 odsłon
6030 odsłon
6063 odsłon
6170 odsłon
5972 odsłon
6251 odsłon
6010 odsłon
5970 odsłon

The Crew Wrocław - Fireballs Wielkopolska (sezon 2007)





losowe komentarze
reprezentacja Polski A gdzie Adam kokoszka!!!
Sylwia Babula fajna dupcia :d ehh ::*:
kibice - Sparta Wrocław w koncu kibicowalismy razem z trybuna obak tak dalej
Robert Kościecha a ja nie będe gorsza od gwiazdy i nazwałam sie GWIAZDECZKA , tez Ci życze wszystkiego naj większego
Agnieszka Celej super bluzka EPI w ogulle super się ubrałaś

Paulina Maj super bardzo ładna dziewczyna
Anna Barańska - Milada Spalova ania i kasia skowronska powinny na meczach nosic stringi ;;';)xDD
Bartłomiej Jaszka Nikt nic konkretnego nie wie o tym czy ma dziewczyne a jeżeli tak to kto to jest
Bartosz Kurek eej wy wszystkie dziewczyny kurkaa.;] gdzie wam sie spytał o chodzenie.? po meczu.?;p a moze sie wam nie przyjzał bo takie niskie jestesciee?
Tomasz Jędrzejak widac ze pan Tomasz czuje sie swietnie w tej ekstralidze!!!! oby tak dalej!!!
Nicki Pedersen - Leigh Adams nicki frajerem! po żużlu jezdzi rowerem! nicki frajerem
74 ale pyszne buleczki :D
Nicki Pedersen - Jason Crump Nicki jesteś poprostu super kto się zemną zgadza niech napisze do mnie
Patryk Czarnowski - Paweł Zagumny - Michał Bąkiewicz He he he fajne zdięcie masz
Kasia Heider O!! I na tym zdjęciu ( i na żywo) wygląda 100 razy lepiej niż na tych zdjęciach z AZS'u :D
Asia Kubica srenka a nie milenka!!!asia jest sliczna i sexi wiec stanowi konkurencje.norma w mysleniu
Anita Kasprzak ja ja znam, to bardzo fajna dziewczyna, mila sympatyczna i przede wszystkim bardzo skromna :)
Dariusz Śledź - Mariusz Węgrzyk - Michał Szczepaniak to soą bardzo dobrzy zawodnicy ale z kasprzakiem nie mają sans bo kasprzak da im popalić to napisał łukasz guziak kibic żużlowy od poczatku uni stary kibol ks ssa unia leszno
Eleonora Dziękiewicz PIEKNE ZJAWISKO
Andreas Jonsson Aha
Aleksandra Jagieło Nawet jest cizia - mizia z Oli że ,,, mniam
Basia Gołąb A Basia to nie jest gwiazda ? ;)
Anna Barańska no tak pani aniu,nic do ujecia''piękny kwiatek''
Justyna Wrzask JESTEM JEJ FANEM! I WIELKIM WIELBICIELEM! MA PIĘKNE CIAŁO I TALENT!
Joanna Mirek - Katarzyna Skowrońska Dolata moja idolka ;)
05 kargule przebrzydłe! wracać na ukrainę!
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin Spotkamy się na meczu Jadaru z Jastrzebskim Węglem - bliźniaczki z Radomia :)
Anna Barańska jestem naprwade pod wrazeniem Serca jakie te dziewczyny posiadaja i jestem pewien ze w Maju kupia dla siebie kobitki bilety do Pekinu ;););) ....Trzymajmy Kciuki za nasze kochane ZŁOTKA!!! ... PEKIN JEST NASZ!!! ;-)))
Mariola Zenik Niegdyś jedna z najlepszych libero na Świecie więc warto jej było płacić bajońskie pobory w klubie a nnawet większe bo bez dwóch zdań na nie zapracowała w chwili obecne się nie wypowiem bo szczerze juz dawno nie widziałem tej Pani w akcji sadzę że trzyma formę i ma przebłyski ale muszę sam to uwidzieć
Jest to bardzo Piękna Kobieta a imponuje mi tym że pochodzac z małego miasteczka swoją ciężką pracą wybiła się sam szczyt .
Marta Walichiewicz tajemnica :)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.