zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce inne miasta. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 6
data dodania: wtorek 07 czerwiec 2005
4575 odsłon
4239 odsłon
4562 odsłon
4624 odsłon
4698 odsłon
4573 odsłon

inne miasta





losowe komentarze
Ula Dziekan W Uli zawsze wszyscy się kochali:)
Damian Baliński Damian jesteś super!Zawsze trzymam za ciebie kciuki;-)buziale
oprawa - kibice - Falubaz Zielona Góra Noo jest nie złe BRAWO dla kibiców ZIELONEJ!!!
Kasia Heider czepiliscie sie dziewczyny ! Zupelnie niepotrzebne komentarze, jakby to nie byla jej pasja to by tego nie robila
Andreas Jonsson aj jest super niezly z niego przystojniaczek gdybym mieszkala w bydgoszczy to bym chodzila na kazdy mecz z jego u udzialem no i zachodzila bym do parkingu na malą pogawendke z nim bo bardzo dobrze umiem angielski
Jarosław Hampel - upadek pociaglo sie:)
Krzysztof Buczkowski A kto Twoim zdaniem jest najlepszym juniorem ? Własciwie parą najlepszych juniorów ?
reprezentacja Polski 3 trzy lata temu był ten skład
Nicki Pedersen - Leigh Adams Szkoda że Marma przegrała,i to tak wysokao chyba na koniec będą na 4 miejscu.
Rune Holta szypko wracaj do zdrowia rune
Emil Sajfutdinow Tzn podoba sie jej ale przejechała sie na czYms !
Ale ma klapkii na oczach ;/
Emil Sajfutdinow PS:Ten mecz jest w polsacie sport.Pozdro
Bartosz Kurek Tak mam na imię Anka, oto zdjęcia jego ze mną i nie mam 15 lat tylko 22 tak jak on ;]
Janusz Kołodziej - Krzysztof Cegielski dwie gwiazdy i przyjaciele.janusz dzieki za pozostanie w tarnowie,krzysiu jestes takze wspolautorem sukcesow janusza i za to wielkie dzieki
Scott Nicholls on jest taki śliczniutki ::*:*: szkoda że nie jeździ w Ostrowie...
Bartosz Kurek No jest zajęty prze zemnie! A wy małe gówniarki sie nim nie ekstytujcie bo to mój chłopak
Anna Barańska aniu jesteś wspaniała nie wyobrażam sobie reprezentacji bez ciebie
Julia Trębacz moj brat pracuje z zespolem queens................lyso wam co???????? mam ich autografy
9980 ZAKOCHANY :*
kibice - Lech Poznań najlepsi kibice w polsce.
09 Ej miałyśmy być anonimowe Karola! A Tobie to tu retuszy narobili i w ogole taki fotomontaz, ze masakra jak nigdy "cud, miod i orzeszki" ;P
Kasia Hałat Dużo bym dał żeby Ją poznać.....
Rafał Fleger dla mnie jesteś najlepszy i żeby nie było więcej wypadków ;p
Emil Sajfutdinow Nikt nie pisze to ja napiszę ;-) przewaga jest czarnego ale jest też odrobina złotego i srebrnego no i oczywiście jest niebieski no i wybrani sponsorzy Emila. Jak chcesz zobaczyć jak ona wygląda to wejdź na stronę Emila ;-) [P]ozdawiam
Lena Dziękiewicz Uwielbiam jąą .. mam autogrfay drużynyy xDD ;p
Bartłomiej Jaszka Miom zdajniem ta dziewczyna z która jest na zdjęciu na naszej-klasie to jest jego dziewczyny,bo skoro wrzucił zdjęcie z nią to msi coś dla niego znaczyć. taki fajny facet
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek wszystkie są piękne ale najpiekniejsza i tak jest Ania !!!!
Ania Pierzchot fajna dupcia
08 tez sie widze
Bartłomiej Jaszka boski on jest ciacho :*
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.