zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna (06-07). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Eliminacje EURO 2008
 
 
2 liga
 
 
mecze towarzyskie
 

piłka nożna (06-07)





losowe komentarze
Julia Trębacz :)) :)) :))
Jason Crump jestem kibicem staru gniezno ale i tak oglądam mecze atlasu
Artur Boruc Co tu komentować fajny towar z niego ale po co się tak zachwycać jego urodą ważne jest to jak gra a gra super. I przede wszystkim sława mu nie namieszała w głowie. Kadra ma z niego dużo pożytku i chwała mu za to że gra dla nas. A na zdjęciu fajnie wyszedł zresztą jak na każdym. Jemu nic nie brakuje
Kamil Zieliński siemka... fajna fotka:D:D:D to imie i nazwisko dziwnie mi coś mówi... a zresztą NIEWAŻNE:P:P... no szczerze mówiąc to dużo komentarzy to tu nie masz:P ale postanowiłem zsilić to małe grono:) pozdro:*
Eleonora Dziękiewicz w końcu fotka na której wyszła idealnie. Tym razem Sebastian się popisał. Jak dla mnie ta dziewczyna zbudowana jest idealne. Jeśli charakter też ma tak wspaniały to tylko pozazdrościć chłopakowi
cheerleaders Śląsk Wrocław a tej to az balony wyszlu fuj
cheerleaders Włókniarz Częstochowa tylko 'żółta' ładna!! i 'niebieska'...
Basia Gołąb o boże........
kibice - Widzew Łódź Wstrętna!!!!!!!!!!!!!! Pozdro dla kibiców WTS-u!!!!!!
cheerleaders Unia Tarnów panowie dziewczyna z parasolem stoi bo pada deszcz czyli ma mokre wlosy poewnie....nie mowcie,ze zaniedbana bo ślicznna naturalna dziewczyna jest:)
Anna Barańska Bossko : ))
Basia Gołąb Sam zejdz ze sceny pajacu
Andreas Jonsson i jego team Słabeusza zrub sobie i wychowaj już ci to mówiła nie dotarło????Nie dotarło grzecznie jak do ciebie mówiłam to powiem po chamsku: Odpierdol się od Jonssona i skończ tą pierdoloną gadkę bo zaczynasz powoli wkurzać ludzi.Rozumiemy się czy jeszcze kurwa nie dotarło????!!!Kurwa jebana mać!!!!!
kibice - Polonia Bydgoszcz a Wy do drugiej ! buauhahaha
Emil Sajfutdinow Emil jak zawsze Ślicznie;
Ooo...widzę,że Pchła z Wrocławia się wreszcie uspokoiła..
PozdrO dla prawdziwych fanów..;D
Andreas Jonsson Nie, nie jestem z Wrocka jestem z Gdańska,masz fajnego bloga POZdro dla wszystkich fanek czarnego sportu
Emil Sajfutdinow Pozdro dla KOCHAM SPEEDWAY! Jesteś super! tak trzymaj!
Basia Gołąb ale i tak MARTA RULEZ FOREVER
Troy Batchelor - Jurica Pavlić Troy jest cudownyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!
cheerleaders Unia Tarnów to jest Justyna, a nie Sara :)
Troy Batchelor - Jurica Pavlić ten bez czapeczki jest calkiem calkiem kto to?
cheerleaders Stal Gorzów ale laska
widok na Most Grunwaldzki To zdjęcie jest urzekająco piękne......!!!!!
Agnieszka Trzcińska siedmiomilowe buty
Morten Risager on jest boooski!!!!;D
12 kocham cie milenka ;*
Małgorzata Glinka Mogentale Bardzo panią podziwiam, żeby tak się z panią spotkać na żywo
Sylwia Łobos jaka brzydula
Marcel Gromadowski - Marcin Możdżonek marcin nie rośnij wiencej bo będziesz miał 3 metry
kibice - Jastrzębski Węgiel wawa rzadzi
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.