zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce piłka nożna (06-07). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Eliminacje EURO 2008
 
 
2 liga
 
 
mecze towarzyskie
 

piłka nożna (06-07)





losowe komentarze
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma GORNIK WAŁBRZYCH !!!!!!!! TO JEST POTEGA slask tez !!!
Sylwia Parys Sylwia jak zwylke jesteś piękna!!!
Bartosz Kurek no spoko, wazne zeby dobrze zagral na mś

a wgł kazdy ma prawo do wyrazania swoich pogladow i bycia ztym kim chce.ja nie wnikam w to jaka Bartek ma dziewczyne.Moze miec, kto mu zabroni. wazne zeby ja kochal(i ona jego) i zeby byli razem szczesliwi.


@Dziewczyna Bk-->jbc to pisz 12150706
mozesz ze mna pogadac.ja nie bd cie nagabywac
Eleonora Dziękiewicz tez jest ladna i sympatyczna sie wydaje ale moja ulubiona siatkarka jest ania baranska a wasza?
kibice - Polonia Bydgoszcz cóż często to co nam sięowo prezentuje , jest obce prawdziwej sportowej rywalizacji , od kąd do sportu wdarli się mafiozi finasowi ..czyli tak zwani moim zdaniem cwaniacy w wiekszości , sport został zniszczony sam w sobie...w kazdej dyscyplinie..zbynek ...konin
Kasia Heider czepiliscie sie dziewczyny ! Zupelnie niepotrzebne komentarze, jakby to nie byla jej pasja to by tego nie robila
Izabela Bełcik - Anna Barańska ania jest przepiękna - jak moja znajoma - kropla w krople
Tomasz Jędrzejak - Damian Baliński - Krzysztof Kasprzak - Hans Andersen andi 1z3pk jędrzejak2z2pk krzysiu3z1pk bali4z0pk
Ryan Sullivan ;* <- dla Ryana
Jarosław Hampel wróc do atlasu bo słabń nic nie pokaze ciekawego
Bartłomiej Jaszka Anita jest jego dziewczyną, na prawdę:) No ale powinna się cieszyć, że on się podoba wszystkim, a jest jej. możemy sobie co najwyżej powzdychać :P [choć wydawało mi się, że ona ma na imię Aneta (Kowalska?) a nie Anita.
Emil Sajfutdinow Emil wspułczuje ci bardzo. Jesteś wpozo ale jak byś mógł coś tym laską napisać to by było super papapapapa.
Eleonora Dziękiewicz - Milena Sadurek pani milena jest w stringach,jest cudowna niech sie rozbierze jak pani barańska bo szkoda ukrywać takie piekno
9999 faza:)
Bartosz Kurek również podziwiam Bartka Kurka mój idol jest bardzo przystojny ogormny talent potęcjał , ale żaden zawodnik nie cieszy się tak ze zdobytego punktu tak jak on ;D, co do rzekomej dziewczyny Barta , która normalna dziewczyna wchodziłaby na takie fora i pisała "on jest mój"haha jeden wielki fałsz tymbardziej że byłam na 2 takich forach na jednym jest jakaś Iza K później Anka ja się interesuje Bartkiem pod względem gry ale czytajac z nim wywiad lubi dziewczyny rude i w swoim wieku ewentualnie troche młodsze no ale nie 7 lat a tymbardziej taka 15 latka bedzie z nim dlatego ze jest sławny i jest rozpoznawalny...co ona może wiedzieć o takim uczuciu lecz to jego życie . 29.08 kończy 22 lata jest powazny jak na swój wiek i strasznie skromnym człowiekiem ...
Maciej Janowski Maciuś wymiata ... Jesteś Mega ... Pozdrawiam :*** "przystojniak junior"
Agnieszka Starzyk A POEZJA TO TYLKO SPOJRZYSZ I JUŻ WIESZ ŻE TO ONA
PIĘKNE OCZY W OCZACH ISKIERKI
BLOND FRYZURKĄ JEST OTULONA
A POEZJA TO CZASEM WIERSZE
I SKRZYDEŁKA MA NA RAMIONKACH
A POEZJA DO CHMUREK SIĘ WZNOSI
CZASEM PO TO BY GRAĆ W SIATECZKĘ
A POETA NAD WYRAZ PROSI
ZROZUMIENIA DLA MNIE TROSZECZKĘ
A POEZJA MA SWOJE IMIĘ
I TALENCIK PODZIWIAĆ PROSZĘ
A POETA CHOĆ NIEUDOLNIE
ZAWSZE WTRĄCI SWOJE TRZY GROSZE
A AGNIESZKO JAK BĘDZIESZ WIELKA
TAKA ZNANA NA CAŁYM ŚWIECIE
MOŻE SOBIE WIERSZYK PRZYPOMNISZ
MOŻE WSPOMNISZ COŚ O POECIE
upadek - Daniel Jeleniewski ale gleba na szczescie nic danielowi sie nie stalo
Harding Nana biedny Harding... do niedzieli to zdejmą mam nadzieję! :)
Karolina Ciaszkiewicz czesc kochanie jak tam swieta i zz tej okazji skladam tobie zdrowych wesolych swiat duza milych chwil spedzonych i mokrego smigusa digusa
Mariusz Wlazły Uwielbiam go On jest poprostu boski,idealny,nic dodać nic ująć
Anna Werblińska ładna jest
Martin Sopko - Bartosz Kurek - Aleksander Januszkiewicz bardzo dobrze grasz i też dobrze wyglądasz
Milena Sadurek - kontuzja to wielka szkoda ale wiecej zdjec wstawcie z kontuzjami np kasi skowronskiej
Bartosz Kurek jest MVP :D Zasłużył sobie :)
Jason Crump To nie jest temat do kłótni i wyzwisk lecz do oceny zdjęcia.Moim zdaniem świetnie wykonane :)
Emil Sajfutdinow Coo tu taka nudaaaaaa ?
kibice - Unia Leszno Ale się podniecacie no i wstrętne macie szaliki
Agnieszka Celej Aga jest swietna w tym ukladzie! zreszta w ogole swietnie tanczy i bardzo jej kibicuje:)
cheerleaders Atlas Wrocław uwielbiam te panienki:D mniam mniam te dwie po prawej skaś znam... tak czy inaczej sliczne a jak pupkami ruszają gdybyscie to widzieli ajj!!a wy co myslicie? pozdrowki dziewczynki:D:D nie moge doczekac sie nastepnego meczu...;]
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.