zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce żużel (sezon 2009). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Ekstraliga
 
Fotorelacje z żużlowych spotkań Ekstraligi z różnych stadionów w Polsce z sezonu 2009. Między innymi zdjęcia kibiców, walka, upadki, czyli sama esencja żużla.
 
Speedway Grand Prix
 

żużel (sezon 2009)





losowe komentarze
Dominika Kur kasuje wszystkie obrażające komentarze a nie żartobliwe i nie ma znaczenia pod jakim zdjęciem
Anna Barańska - Milada Spalova Pani Anno świetny mecz znakomity blok ,chwilami niepewność przy zagrywce ale do niczego doczepić się nie mogę O.K
P.S tylko Mileny mi brakowało ... :(
Anna Barańska Ania jest zajebista :) z wygladu i jak gra w siatke :) byla w nowym saczu na meczu gwiazd :) kocham ja :* :)
kibice - Śląsk Wrocław kibice to beki prohu kture mogą wybuhnąć
Ewelina Majcher Slicznie Ewelinka!!!SUPER!
Emil Sajfutdinow tak ja się wybieram ;-P
cheerleaders Unia Leszno pORACHA,NAWET NIE POTRAFIA POZOWAC,WYGLADAJA,JAKBY NI EWIEDZIALY GDZIE S AI PO CO:)
Dagmara Trebenda śliczna Mikołajka:) lovju
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał aniu jestes cudowna jestesinspiracja do ogladania siatkowki
Anna Barańska Aniu graj tak dalej!!! jesteś piękna urocza i bez Ciebie cała siatkówka jest niczym.. KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE JAK BYM CIĘ NIE ZOBACZYŁ W TELEWIZJI TO NIE MIAŁ BYM SPOKOJNEGO ŻYCIA. MAM TWOJE ZDJĘCIA NA ŚCIANACH
ANIA KOCHAM KOCHAM I JESZCZE RAZ KOCHAM BUZIAKI POWODZENIA ::*:
Agnieszka Celej Jesteś brzydka
Hans Andersen - kwiaty To nasz człowiek!!2 miejsce ale też dobrze!!:):):):):):)
Tomasz Gollob - Leigh Adams - Antonio Lindback - Nicki Pedersen własnie tomasz dawaj mam nadzieje rze uda ci sie i bendziesz wygrywał trzymam za ciebie ciuki i powodzenia papa:*
Euzebiusz Smolarek - Miguel czemu żurawski stoi jak by był przybity do trawy?
Łukasz Kadziewicz Wszystkiego najlepszego staruszku w dniu urodzin :) Buziaczki .....
Chris Holder - Jason Crump JA sie nie rzucam!!!! Mam nadzieje że przegracie z Zieloną Górą!! hehe Świete przymieże Fabulaz,Sparta,Wybrzeże!!!!!
Ewelina Majcher zajebista jest
Emil Saifutdinow bez komentarza....hmmmm nie no jednak walne komente-> żal XD
Sandra Kazanecka ale fajna laska! wow respect
Grzegorz Zengota Wielki talent skromność mądre wypowiedzi walka pasja widac to przy okazji startów "Nie ważne by wygrywać ważne zeby walczyć" wymarzonych sukcesów i jak najmniej konntuzji powodzenia Grzesiu
Paulina Denker super zdjęcie
Marcin Możdżonek - Marcel Gromadowski - Zbigniew Bartman Kurde nie podniecajcie się tak i tak nic ich nie obchodzą wasze zauroczenia...
ludzie wróćcie na ziemie...;p;D
kibice - Unia Leszno Tam Sem Ja
Jarosław Solarz - Arkadiusz Chrobot - Sebastian Dudek kochamy cię graj jeszcze lepiej
Anita Florczak Anitka jest najładniejsza, po prostu BOSKA.
Polonia Bydgoszcz a ja wole Jonssona i Siopka
Marta Walichiewicz plz podaj zrodlo (albo zrodelko:)) :P karmi to jest to :P:P:P
Hans Andersen A ja myślałam że Hans Andersen pisał bajki...Buziak dla Troya
Leigh Adams Adams nasz mistrz pozderko
Magda Choroszy poszło!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.