zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Impel Gwardia Wrocław - Enion Energia MKS Dąbrowa Górnicza. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: poniedziałek 21 grudzień 2009
Kolejne spotkanie ligowe siatkarek Gwardii Wrocław i kolejny raz wszystko decydowało się w tie-breaku. Tym razem Wrocławianki rozstrzygnęły go na swoją korzyść pokonując po raz drugi w tym sezonie MKS Dąbrowę Górniczą 3:2. MVP spotkania wybrana została Bogumiła Barańska zdobywczyni 22 punktów dla Gwardii.
7285 odsłon
11028 odsłon
7322 odsłon
11930 odsłon
12109 odsłon
9770 odsłon
7128 odsłon
11408 odsłon
8301 odsłon
8800 odsłon
7096 odsłon
8824 odsłon
7714 odsłon
9405 odsłon
7899 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Impel Gwardia Wrocław - Enion Energia MKS Dąbrowa Górnicza





losowe komentarze
Agnieszka Trzcińska Agus sliczne zdjecie!!!!!!!!:) Pozdrowionka
Grzegorz Zengota Jesteś najlepszy od wszystkich to ty nasz ujaszek dominiki i paulinki :):):):)<słodziuch>
Szymon Wydra Szymon jesteś SUPER! ,twoje piosenki oszałamiające,a z ciebie to niezły przystojniaczek.,Jestem twoja najwiekszą fanką szaleje za tobą! ! !
Chris Holder przecież to Robert Kubica :)
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał ale bym ją.. ech, no wiecie..
Małgorzata Dudkiewicz kim jestes?
Kasia Heider zaopiekuj sie mną....
Monika Niedek pieknie śpiewa
Dominika Łuszcz śliczna najładniejsza z wszystkich
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Ania jest sliczna ;*
Ania Pierzchot Ania !! Bardzo fajne zdiecie !! Wygladasz swietnie !!!
Ewelina Majcher ależ ty masz brzuszek...mmmmm :*
Bartosz Kurek żałosne 'Zibi to, zibi tamto'. komentujemy zdjęcie BARTKA KURKA jakbyście nie zauważyły wiec po co te teksty o Bartmanie? Z drugiej strony ladnie sie usmialam czytajac ze bartman ma szanse byc najlepszym na swiecie i ze siwetnie gra. Do tego jest 'taaaaki przystojny'.
Sory, ale to Bartosz Kurek zasluguje na uznanie ZA GRE, nie mowie o wygladzie bo nie za to sie siatkarza ocenia. Bartek w krotkim czasie nauczyl sie wiele, a i tak jeszcze sie nauczy. Jest o wiele lepszym zawodnikiem niz Bartman ktory moim zdaniem dlugo sie nie utrzyma na tym poziomie na ktorym jest teraz - wylansowano go w czestochowie, bo fakt byl tam gwiazda. W reprezentacji sprawuje sie okropnie, zwlaszcza ta koncowka 3 seta z Francuzami - porazka.
To Bartek zasluguje na slowa uznania i pochwaly. Z niego bedzie pozytek na przyszlosc :) Oby tak dalej.
Tomasz Gapiński rybno!@!!!!!!!!!!
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek MILENA.THE BEST
Emil Sajfutdinow Ja też nie wiem szkoda ;-(
Nicki Pedersen - Leigh Adams Nicki Pedersen mistrzem świata po raz drugi, oraz mistrzem polski z marmą po raz pierwszy
Małgorzata Glinka Mogentale jestes wielka baba
Wiesław Jaguś gdzie ty temu motorkowi zagladasz?
Niels Kristian Iversen No nie ma przystojniejszego od niego ;p
Martyna Koc - Ewelina Kobryń FAJNY DWUTAKT
Alicja Kamińska hehe bo robi to bez wysiłku :)
moja Aleczka ::*:
Anna Werblińska Aniu jestes miom idealem siatkarskim!:P na dodatek słiczna!:*
Niels Kristian Iversen ale wole puka ale kazdy ma swoje zdanie
Dagmara Trebenda czesc aniele boszka jesztes
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek bardzo lubię oglądać Milenę Rosner!! jest Zajebista
Bartłomiej Jaszka Ppoprostu kocham cie i nic tego nie zmnieni
26 Tigers, to chyba logiczne że jak strzeliliście bramke to nas zagłuszaliscie.. nas było 630 osób a was w młynie z 4000 tys. Do 84 min nie mieliscie nic do gadania w kwestii dopingu. Ale jesteście na dobrej drodze. Powodzenia

NIGDY NIE SPADNIE, NASZ GÓRNIK NIGDY NIE SPADNIE. !
Bartosz Kurek No dokładnie dajcie sobie spokój dziewczyne...
ja w nim widze coś więcej niż cudny uśmiech ja wnim widze czdowego siatkarza
i bedę kiedyś taka sama jak on..;))))
Sławomir Dąbrowski jesteś super, dzięki za to że nauczyłeś mnie świecy w wślizgu JESTEŚ SUPER
FAN Z OPOLA
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.