zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Impel Gwardia Wrocław - Enion Energia MKS Dąbrowa Górnicza. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: poniedziałek 21 grudzień 2009
Kolejne spotkanie ligowe siatkarek Gwardii Wrocław i kolejny raz wszystko decydowało się w tie-breaku. Tym razem Wrocławianki rozstrzygnęły go na swoją korzyść pokonując po raz drugi w tym sezonie MKS Dąbrowę Górniczą 3:2. MVP spotkania wybrana została Bogumiła Barańska zdobywczyni 22 punktów dla Gwardii.
5881 odsłon
9063 odsłon
5898 odsłon
9330 odsłon
9516 odsłon
7946 odsłon
5947 odsłon
9431 odsłon
6583 odsłon
7140 odsłon
5750 odsłon
7280 odsłon
6470 odsłon
7521 odsłon
6599 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Impel Gwardia Wrocław - Enion Energia MKS Dąbrowa Górnicza





losowe komentarze
Zbigniew Bartman Świetne zdjęcie. Plus za to, że jest takie wyraźne i ostre.
Jason Crump - Hans Andersen no ciekawe hans czy tarnowski szampan jestlepszy....? PEWNIE TRNOW POSTAWIL ZA PRZEGRANA:)
Alicja Kamińska hehe bo robi to bez wysiłku :)
moja Aleczka ::*:
Andrej Urlep Labirynt Fauna?
Zbigniew Bartman Zibi jest przystojny trzeba mu to przyznać, z drugiej strony inteligencja ma rację trzeba zauważyć że Zibi to aszlachetny człowiek i wspanialy siatkarz, który przez to że jest w pewnym stopniu znany pomaga innym. Trzeba dziekować mu za to
Winiary Kalisz i trener Igor Prielożny sexi dupcie
Zbigniew Bartman Świetne zdjęcie on jest po prostu cudowny :*
Sylwia Ciurko Wy SiE cHybA NiE ZnAcIe LuDzIe!!Te DzIeWcZyNy MaJą ŚwIeTnE SrOjE!!MoŻe NiE Za FaJnIe TaŃcZą, AlE To Da SiĘ NaPrAwIć.WeJdŹcIe SoBiE Na StRoNkĘ:www.youtube.com i WpIsZcIe "cheerleaders" NoI pOoGlĄdAjCiE SoBiE FiLmIkI To MoŻe WyMyŚlIcIe CoŚ NoWeGo!!PoZdRóFfkA;)::*:
Maciej Janowski no bo w końcy mistrz Polski to wymiata
Nicki Pedersen - Leigh Adams Nicki jest najlepszy jest najlepszym żużlowcem świata
Mariusz Wlazły Jesteś super fajna fota pozdrawiam,**
Kamil Chanas - Bobby Dixon - Dominik Tomczyk grasz zajebiście ale masz wrodzonom dusze i nawet jesteś ładn i spoko
Karol Sramek - Mariusz Wlazły Mariusz jest boski. Jesli ktos ma fajne zdjecia Mariuszka to daj znac nr.11853497
Emil Sajfutdinow polonia bydgoszcz wygrywa
Marta Haładyn - Anna Barańska marta haładyn to moja kuzynka pochodzi z grodkowa dlatego dobrze gra
Agata brzydki sweter ale Pani ładana:)
Emil Sajfutdinow no na pewno..zeby zwiedzic Okolice..:pi przy okazji pojechac na meczyk..=)
woda z fontanny Piknie. 0
Marzę o podobnym efekcie.
Bartosz Kurek bardzo ładnie wyszedłeś na tym zdjęciu:) jesteś najlepszym zawodnikiem.

Sylwia Łobos Sprawiało,ale ty lub twoje koleżanki juz się postarały aby nie było na co patrzeć.
Jarosław Hampel hhmm..noo...dobryy jest..
Polska - drużyna macie coś do polski bo to dla mnie najlepsza drużyna
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin zawsze wygracie i to sie liczy jesteście super gratulacje kocham was!!!!!!!!!
Morten Risager risargerek jest poprostu boski ::*: kocham go jestem jego najlepsza fanka :):) najladniejszy jest na swiecie pzdro i buziaczki dal risargerka ::*:
Łukasz Kadziewicz jest pięknym i świetnym środkowym
Katarzyna Skowrońska Dolata cudo ehhh
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin cudo chlopak:*a moze tak porwac ta jego Magde??:)bo tak niby ma na imie na blogu pisze;Dahhhhh moja milosc ...

Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek jesteś fajna mariola
02 hehe Komar na zdjeciu.
po drugie -> malo fotek :)
03 Widać z wiochy pochodzisz
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.