zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Impel Gwardia Wrocław - Enion Energia MKS Dąbrowa Górnicza. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 30
data dodania: poniedziałek 21 grudzień 2009
Kolejne spotkanie ligowe siatkarek Gwardii Wrocław i kolejny raz wszystko decydowało się w tie-breaku. Tym razem Wrocławianki rozstrzygnęły go na swoją korzyść pokonując po raz drugi w tym sezonie MKS Dąbrowę Górniczą 3:2. MVP spotkania wybrana została Bogumiła Barańska zdobywczyni 22 punktów dla Gwardii.
5685 odsłon
8823 odsłon
5714 odsłon
9004 odsłon
9214 odsłon
7715 odsłon
5793 odsłon
9166 odsłon
6350 odsłon
6916 odsłon
5547 odsłon
7064 odsłon
6294 odsłon
7259 odsłon
6423 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Impel Gwardia Wrocław - Enion Energia MKS Dąbrowa Górnicza





losowe komentarze
Ania Pierzchot Dałbym Ci się oprzeć o mnie
krak78@o2.pl
kibice - Stal Rzeszów Od Kołyski Aż Po Grób W Sercu Jeden Tylko Klub !!!!!
Edyta Kamińska pozdrowki eda:)
Bartłomiej Jaszka fajnie że zdoby liśće madal
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin podaj mi nick do igora bloga !! plisss
Bartosz Kurek Kocham go nad życie
xD :):)
Marta Haładyn PAMIĘTAM TĄ FOTKĘ BYŁAM W TEDY NA MECZU:)
Bartosz Kurek ale z niego przystojniak...
Ujarzmić księżyc Niezła fota!
Dominik Tomczyk - Seid Hajrić Jak zwykle zniewalająco!!!
Bartosz Kurek Dżizas Krajst.
Muszę przyznać, że po przeczytaniu niektórych komentarzy po prostu opadła mi szczęka i z hukiem odbiła się od podłogi. Dobra, jak ktoś lubi wyznawać miłość idolowi ze zdjęcia, to proszę bardzo, nie wnikam. Szkoda tylko, że przez takie zachowanie WSZYSTKIE dziewczyny na meczach szufladkuje się jako zakochane fanki, co niestety bywa krzywdzące, amen.
cheerleaders Włókniarz Częstochowa fajne dzięcia naprawde spoko(: buziaczki papapappap
Łukasz Kadziewicz Super bloczki ... specjalnie dla mnie ;) Pozdrawiam
Anna Barańska perfekcja i jaki spokuj na twarzy:)))))
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. O proszę krzykaczka:)
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska oho! To chyba nasze najładniejsze złotka. ale mam wrażenie ze bez Gosi Glinki nasza reprezentacja traci połowe wartości. Fajnie że mamy takie ładne siatkarki.Aha! Ja też oglądam mecze jak ta trójka nie występuje
Agnieszka Trzcińska a czy widzisz tu gruba noge? dlugie podkolanowki nie pogrubiaja lecz wydluzaja noge;)
Przemysław Hajnsz - Damian Laskowski kocham Cie :*
Kasia Heider Kasiu, ile wazysz i ile masz wzrostu ? Super figura ! ;)
Andreas Jonsson Sam się opamiętaj !pomarzyć nie wolno?!zabronione?
Euzebiusz Smolarek - Mariusz Lewandowski - Maciej Żurawski Żuraw to mój idol!
Marcin Liberski bravo marcin pozdrto dla juniorkow..haha i kasi...
Natalia Bamber - Anna Barańska jest najśliczniejsza siatkarka,jest Piekna Kocham Ja!!
Hans Andersen A ja myślałam że Hans Andersen pisał bajki...Buziak dla Troya
Anna Werblińska JAK TAK CZYTAM TE KOMENTARZE TO WYGLĄDA NA TO ŻE KOCHA SIĘ W NIEJ PÓŁ POLSKI (nic dziwnego jest cudna) NO CUŻ JA TEŻ,ALE NIESTETY ONA NIE DLA NAS :-(
Andreas Jonsson Spartanin do kogo lub do czego mialo to sie tyczyc
Maciej Janowski kto to jest
kibice - Odra Opole Jak tam Rolik...?
Edyta Różańska ;((( !!!
Adam Skórnicki Do korolowa:Jesteś padliną, nęndzna larwo!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.