zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce KM Ostrów. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 24
data dodania: wtorek 22 kwiecień 2008
Zdjęcia dziewczyn tańczących oraz podprowadzających zawodników na start podczas spotkań żużlowych rozgrywanych w Ostrowie Wielkopolskim.
7372 odsłon
6236 odsłon
6361 odsłon
7610 odsłon
8561 odsłon
9388 odsłon
15925 odsłon
8455 odsłon
7704 odsłon
17149 odsłon
8904 odsłon
7267 odsłon
8200 odsłon
9565 odsłon
13587 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

KM Ostrów





losowe komentarze
022 jak to jest katarzyna gajgał to ja jestem katarzyną skowrońską :p
kibice - Polska SLABO PANOWIE SLABO A TAK MALO CZASU
Katarzyna Kenig - Karolina Majewska cześć nazywasz sie tak smo jak ja
Anna Werblińska jesteś ładna
Anna Barańska zdecydowanie naśliczniejsza polska siatkarka...mmmmm.......ANIU wróc do kadry bez Ciebie ostanio tym sierotkom nie idzie pilizzzzzz
Kasia Heider Czemu Domi nie tańczyła na tym meczu??? Zrezygnowała? Może została wyrzycona? A może ma jakąś kontuzję? Mam nadzieję, że zobaczę ją na następnym meczu, bo to jedyna dziewczyna która burzy stereotyp o głupich cheerleaderkach, które nie potrafia tańczyć. Ma super technikę i wyraz.
17 Motory już w bandzie ugrzęzły. W czerwonym kasku gość przy bandzie i koła niego motor leży. A w niebieskim kasku zziummmm na dupie w te motory walnie albo sie zatrzyma, zależy z jakiej prędkości.
05 idziesz dryml i king
Agata Bosskie
reprezentacja Polski siatkarek uwielbiam dziewczyny z mojego klubu bks żadzi baranska sawicka skorupa gajgał
Emil Sajfutdinow Dobra..widze ze kazdy wie lepiej..:/ ale niewazne..było mineło=)
Teraz byle do przodu^^
Zobaczymy co pokaza na Łotwie.. bo przewaga toru u nich to duuży pluus:p
ale mam nadzieje ze jako liderzy tabeli dadza RADE!!
(P)OZdrO!!
Panorama Racławicka powierdzam w 100%
Eleonora Dziękiewicz jest bardzo ładna..zgadzam się CIACHO!!!
Katarzyna Gajgał - Natalia Bamber Super
Grzegorz Zengota Jaki on jest ochdny i chamski.
02 I tak bywa
Mariusz Wlazły Zamknij pysk <-- ty co napisalas ze mariusz jest brzydki! Jest on cudny!1 a przedewszystkim zajebiscie gra!! Podz dla wszystkich fanek mariusza i kibicow siatkowki:D
Emil Sajfutdinow JustynaBDG zgadzam sie z Tobą !
<lol2> a nasz JacUś Gollob xDD !
HehE byliscie wczoraj na meczU ?
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał DO KASI !!! TY JESTEŚ TROCHĘ W KRATECZKĘ KIEDY PATRZĘ PRZEZ SIATECZKĘ
W JEDNEJ KRATCE CZUBEK NOSKA PODZIELONA TWARZ I RĄCZKA
W KRATKĘ JESTEŚ AŻ DO BRZUSZKA
WIDAĆ JESZCZE CAŁE NÓŻKI
CAŁE NÓŻKI DO KOLANEK CHOĆ ZDJĘCIE BARDZO UDANE !!!
cheerleaders Śląsk Wrocław Dziewczyny, dajecie radę! Widać, że wkładacie serce :-) Pozdrowienia z Singapuru i miłych Świąt!
Basia Dymalska Nie wiecie czy ona jest wolna? ;)
Agata fajne buty ;]]
Kasia Heider No przepraszam bardzo, ale Kasia błyszczy na zdjęciach, a 'na żywo' już jakos nie bardzo. Serca w tańcu nie widzę.................
Paweł Hlib a sorki
Hlib jest niezly nie tylko na torze ale też na twarzy
Anna Podolec dziwna ta fota
Magda Choroszy Tak to jest jak się nie ma własnego pomysłu tylko się podpatruje u innych.Niestety zgapisć też trzeba umieć,co się okazuje dla niektórych za trudne.
Monika Niedek nie ni\o nie szczegolnie z tymi zebami-otworz oczy!
kibice - Górnik Wałbrzych juz sie napinacie cioty z turowa? ciekawe jak wyglada u was klub kibica... do nas przyjechali same stare dziadki i babcie w kapeluszach ze złomem na łapach bo nawet klaskac nie potrafia... jestescie zalosni a wasze bebny zamiast pomagac to was zagluszaja. to tego te zalosne przyspiewki turow lec go, bo chyba dlatego ze nie macie polakow w druzynie, nawet trener z buszu australijskiego ktory wyglada jak cygan w kradzionym garniturze. robicie na hali NBA a tak naprawde jestescie ciotami. pozdro
Helena Horka - Katarzyna Skowrońska Dolata - Yuliya Shelukhina 2 na 1 nie macie szans z Kasią!!!!!!!!
Kamil Chanas - Marcin Stefański - Maciej Szlachtowicz - Radosław Hyży CUDOWNE zdjecie poprostu ;*pozdro
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.