zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Lietuvos - Turów. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 17
data dodania: czwartek 23 wrzesień 2010
Zdjęcia zespołu Cheerleaders Wrocław, który swoimi występami cieszył oko kibiców zgromadzonych w hali Orbita, podczas pierwszej edycji turnieju u Puchar Śląska.
90313 odsłon
92071 odsłon
91496 odsłon
90833 odsłon
60693 odsłon
56578 odsłon
56412 odsłon
56227 odsłon
54714 odsłon
54242 odsłon
52036 odsłon
53597 odsłon
52231 odsłon
54546 odsłon
51022 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Lietuvos - Turów





losowe komentarze
Mariusz Wlazły gościu jeżeli nie kochasz mariusza nie należysz do grona kibiców. paola
13 BRAWO DLA KIBOLI Z POLKOWIC!!! FORZA ORZEŁEK!!!
Grażyna Witkoś a co to za Mosiara?
Bartosz Kurek Bartek Kurek jest świetnym zawodnikiem,szkoda tylko ,że tak rzadko możemy go podziwiać na 'boisku' Ligi Światowej,ale i tak świetnie się spisuje .Jest młody, utalentowany i bardzo przystojny!!! Pozdrawiam go i przesyłam całuski::*:
Jurica Pavlić HEJ HEJ UNIA MISTRZ!!! Jurica lubie Cę ale zdobywaj punkty proszę!!!
13 i er gode
anika i er gode
bubek i to mi sie podoba ale motor ma zamało koników
Basia Gołąb Hm...
Dominika Kur piersi pierwsza klasa :)
kibice - Znicz Pruszków co was tak mało______________-----
Klaudia Kubacka o boże co za dziecko
Agnieszka Bednarek - Milagros Cabral de la Cruz - Katarzyna Skorupa Kasia lepszy :P
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin no cóż,zależy,o którą laskę chodzi... ma ok 19cm długości...
a nie, pewnie madzia-ada miała na myśli tę białą laskę, która zazwyczaj używana jest w komplecie z psem przewodnikiem... Czy wyście są nienormalni?! za naukę byście się wzięły, a nie za podniecanie się znanymi ludźmi. gdyby yudin nie był siatkarzem, to akurat by się wam podobał... po prostu tępota i głupota... żal mi was...
Morten Risager Morten jest ok wogóle cała rodzinka super miałem z nimi do czynienia razem przez trzy miesiące mieszkaliśmy pod jednym dachem pozdrawiam wszystkich!
kibice - Polonia Bydgoszcz Buheheh nie masz co napisać !
Ohhh jestes taki wspaniały Mmmm ;] Buhehee
Fredrik Lindgren - Paweł Miesiąc - Lars Hansen Paweł Miesiąc Paweł! ;-)
Paulina Maj Majka, jesteś świetna, fajnie się zaprezentowałaś w tych dwóch meczach-powinnaś być pierwsza libero reprezentacji, ale przebić się bez obstawy w PZPS !!!!
Basia Gołąb Cudna pupcia, cudne cycusie - CUDNA BASIA
Nicolai Klindt - Jason Crump Pozdrowienia dla całej dróżyny WTS!!!!!
Anna Barańska co za uroda
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek tak zgadzam sie Ania jest najpiekniejsza
Nicki Pedersen lovam lovam go i tyle... -jest the best !
Agata ehem... fajne...^^
jaa tez chcem taak:):):)
pozdro
05 git trik
Paulina Denker dooobra, koniec zjazdów ;) hehe. Przecież są i tak najładniejsze z szysctkich cheer's z DBE :D hiehje
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Ania jest cudowna:-)
Robert Kościecha dam Ci swój numer - chcesz !!!!!!!! :)
Joonas Kylmaekorpi zawodnik godny nasladowania
Aleksandar Dimitrovski - Steve Thomas - Glen Elliott Hi all!

Great work guys. Good work, All the best!
Justyna Żurowska nice
piękne kwiaty piekne! te kolory- malo spotykane tak tak wyrazne i tak zywe.
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.