zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Kadra PZKosz - Gwiazdy PLK. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 23
data dodania: poniedziałek 02 marzec 2009
Galeria zdjęć z występu zespołu Cheerleaders Wrocław podczas pokazowego spotkania kadry PZKosz z wybranymi zagranicznymi gwiazdami ligi.
7911 odsłon
9167 odsłon
9792 odsłon
8407 odsłon
9050 odsłon
7887 odsłon
10213 odsłon
8129 odsłon
9221 odsłon
12139 odsłon
4983 odsłon
8679 odsłon
7655 odsłon
7450 odsłon
7292 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Kadra PZKosz - Gwiazdy PLK





losowe komentarze
Niels Kristian Iversen dziewczyny macie racje on jest taki przystojny:)
najprzystojniejszy z żużlowców
Jason Crump należy ci się ta nagroda w 100%
Edyta Federowicz super jest to, ze ciebie zachwycac wcale nie musi :P buziak dla Edytki :*
Emil Sajfutdinow A ja go poznałam osobicie przez zwyczajny przypadek=) I nawet mam z nim zdjecie hehe
Eleonora Dziękiewicz - Anna Barańska - Milena Sadurek A najładniejsza z nich wszystkich to Ania Barańska. Również na boisku jest fantastyczna. Aby tak dalej.
kibice - Lech Poznań kolejorz mistrzem na zawsze !!!
Marcin Ciesielski - Aleksander Januszkiewicz - Mariusz Wlazły - Piotr Marciniak Mariusz to super koleś!!!!!!!!!!
Eleonora Dziękiewicz jest fantastyczna ! Przepiekna !
Agata Kobiete ktora widzimy na zdjeciu nie powinnismy od razu nazywac modelka. Jest to osoba, ktora zdecydowala sie wziasc udzial w takowej sesji fotograficznej i moim zdaniem wypadla dobrze. Patrzac po komentarzach w wielu przypadkach gore wziely raczej kompleksy anizeli czysta obiektywnosc. Pozy w jakie ustawiaja sie osoby fotografowane czesto sa inicjatywa samych fotografow. 'Agata' raczej zbytnio sie wyprostowala niz wciagnela brzuch. Jest bardzo szczupła osoba i sadze ze nie potrzebowala wciagac czegoolwiek :)
<blabla> czy jestes zawodowym modelem/modelka? Chcialabym zobaczyc twoje zachowanie przed obiektywem :-)
Na strone trafilam przypadkowo jednak pragne pogratulowac Pani Agacie sesji , ktora z pewnoscia jest bardzo udana :) Pozdrawiam rowniez fotograla ktory takze sprawdzil sie w swojej roli, a takze wszystkich wyszukajac wad w innych ludziach.
kibice - Apator Toruń ELANA W TORUNIU apator w bydgoszcze
kibice - Sparta Wrocław hahaha byłam tam...ale chciałabym pamiętac początek meczu :P Pozdro... Nicolai jest słodziutki :)
Piotr Gruszka - Krzysztof Ignaczak a ty eRCa jak naprawde masz na imię?
Alicja Kamińska napewno świetna, nic do niej nie mam. wyrazam swoje zdanie a wydaje mi sie ze wybiarajac dwie najlepsze cheers pewnie załapałaby sie Alicja ale nie Dominika. Innych dziewczyn taniec bardziej MNIE sie podoba i tyle ;)
kibice - WKS Śląsk Wrocław zawsze bende stał za slaskiem
Maciej Krupnik - Daniel Pliński Ohhhhh...Danielku Jaki Skok:):):)
cheerleaders RKM Rybnik ładna to za mało powiedziane... stanowczo za mało :D
Troy Batchelor - Jurica Pavlić te komentarzesą ochydne jurica to super facet pozdro dla gorican
Sylwia Łobos widać ci troszke cycka
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Wasze barwy są do kitu lepsze są barwy WTS-u,Rzeszowa itp itd.Pozdro dla Wrocka i Rzeszowa!!!!!
Dominika Łuszcz chcial bym ciebie poznac zaprosic na kawe ale to nie mozliwe
kibice - Wrocław Pozdrowienia dla całej ekipy sklepu ''KROKUS'', Krojo jedzesz do Rybnika.
Michał Jurecki kocham, kocham, kocham za grę i za wszystko
Magda Choroszy monstrualne babsko?? ja piernicze, jak mozna zawsze szukac dziury w calym, zawsze marudzic i znalezc cos na 'nie'? to sztuka drodzy Panowie i drogie Panie, nie miec rozmiaru 36 i wygladac dobrze, a momentami wrecz bardzo dobrze.
Dorota Świeniewicz ooo Pani Dorotka.
a gdzie Julek?
:p
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska one sa boskie poprostu na boisku wymiataja szkoda tylko ze Kasia nie gra narazie ja tez bardzo kocham siatkowke i tez bym chciala byc taka jak one:)ale chyba tak nie bd:((nie mam pojecia co robic
Ronnie Jamroży - Karol Ząbik - Adrian Miedziński Byli tak blisko qwygranej ,no trudno się mówi.Zdjęcia są super.
Edyta Kamińska mega
kibice - Sparta Wrocław Przestancie trzymac z pedalami bo sami nimi bedziecie
Małgorzata Glinka Mogentale Myślę Małgosiu, że złoty medal w Pekinie powinien trafić do Ciebie. Mało tego- powinnaś zostać najlepszą siatkarką tego turnieju. Życzę Ci tego z całego serca. P.S JESTEŚ KOJĄ IDOLKĄ. na DZIECKO NA PEWNO ZNAJDZIESZ CZAS
Mariusz Wlazły Mariusz jestes super,świetnie grasz i jesteś bardzo przystojny!!!!!!!!!!!!
Szkoda że jesteś żonaty:-) Jesteś slodki jak cukierek!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.