zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Lech Poznań. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 7
data dodania: wtorek 04 marzec 2008
Dziewczyny Lecha tańczą przed i w przerwie spotkań piłkarskiego Lecha Poznań rozgrywanych w Poznaniu na stadionie przy ulicy Bułgarskiej.
4774 odsłon
4444 odsłon
4113 odsłon
3470 odsłon
3457 odsłon
5293 odsłon
8940 odsłon

Lech Poznań





losowe komentarze
Emil Sajfutdinow JA TEZ ZA TOBA BARDZO TESKNIE !!! DZIEKI ZA FONA ALE BYLAM U JUSTYNY !!!!! POZDRAWIAMY BUZIACZKI :)))) KC:P
Emil Sajfutdinow Gdzie on ma tą rękę?
Tyłek boli?;> xD
A jaki uśmiechnięty przy tym jest ;-)
To chyba go nie boli ;-D
Więc czego Ty tam szukasz Emilek hę?
p.s Kuruj tam tą Twoją rękę :-*
Ania Pierzchot Pewnie w sobie
Sylwia Babula noo spoko zgięcie
Fredrik Lindgren JESTES MISTRZEM SWIATA FREDRIK ZAJEBISCIE JEZDZISZ
Atlas Wrocław Jedziemy do waszych bliskich sąsiadów czyli do....Torunia...
A potem mamy mecz z Gorzowem u siebie:)
W Toruniu będzie ciężko baa będzie bardzo i to bardzo ciężko...Ale ja sie wybieram z bratem i kilkoma kumplami:)
stara willa zdjęcie oddaje niesamowity klimat tego miejsca, dom duchów? :D
Tomasz Gapiński - Hans Andersen prawdziwa drużyna!!!
Bartosz Kurek no too dzisiaj zaczynamy walkee ;D dacie rady chłopacy, musisice :* <33
cheerleaders Speedway Grand Prix 5:1 dla gości
Lukas Dryml - Leigh Adams Lukas Dryml jezdzi tera w ostrowie i to jest pocieszające!!!
Marcin Możdżonek ludzie bez dramatow. zamyslony i tyle.
Anna Barańska - Milena Sadurek ładne nogi
Ewelina Majcher sama jestes fu !
Paulina Maj nic sie nie stało głowa do góry masz silny charakter dasz czadu
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin ohhhh pawelek chyba sie w tobie zakochalam:P jestes taki sliczny:))) i najlepszy siatkarz:)))
Jakub Błaszczkowski - Toni Kallio Uwaga zaraz się przewrucą.
Anna Barańska - Milena Sadurek Gdyby przyznawano medale za urodę w danej dyscyplinie,rzecz oczywista "nasze dziewczyny" już teraz byłyby złotymi medalistkami IO,ale bez obawy sportowo też go zdobędziemy!!!!
Emil Sajfutdinow Emil jest bardzooo ładny itd. ale jak można mówić że się mogoś kocha skoro się go nie zna ? Można być dobrą fanką tak jak ja :D:D
Dorota Pykosz Szkoda że Dorota nie gra w reprezentacji bo to dobra siatkarka i urodą też pasuje
Basia Gołąb Ja się im nie dziwię. Co miały zrobić jak je Śląsk wywalił?? Niech teraz żałuje...
Marta Haładyn PIEKNA ROZGRZEWKA
Stal Rzeszów tylko stal jets najleprza ;)]
Mariola Zenik Inne kraje tylko moga nam pozazdroscic takiej libero!
Andreas Jonsson On jest wstrętnyyyyyy!!!!
Karol Sramek - Mariusz Wlazły no dobra, może troche przegięłam z tymi komentarzami ja nie jestem fanką tylko kibicem, najbardziej interesuję się żeńską siatkówką a szczególnie reprezentacjami narodowymi. jeżeli chcesz mnie sprawdzić to zadaj mi poprostu jakieś pytanie związane z jakąś reprezentacką narodową np. reprezentacją dominikany. jeżeli tak jak piszesz nie interesujesz się żeńską siatkówką wpisz sopie do wyszukiwarki google np. siatkarki z dominikany. jest tam troche informacji i poprostu zadaj mi jakieś trudni pytanie. na 100 procent odpowiem, bez patrzenia w neta. i wtedy eRCa się przekonasz że jestem prawdziwym kibicem siatkówki a nie fanką mariusza wlazłego.
Marta Ziobrowska Niech będzie, że zdjęcia są złej jakości, chociaż warto wziąć pod uwagę, że nikt lepszych by nie zrobił ;-)

pozdro
cheerleaders Night of the Jumps żeczywiście, wyglądacie fajnie, ale nigdy nie ubierajcie takich rajstop do waszej figury - to bardzo pogrubia! i do tego jeszcze czarne grube podkolanowki i krotkie spodenki - okropienstwo!!!
Michał Jurecki O jejku ale się nim jaracie .xpp. Spoko gra, jest przystojny i tyle! ;). Ja oczywiście wole nożną ale po nożnej jest ręczna ;p. Każdy grasz z naszej reprezentacji ręcznej jest cool włącznie z trenerem ;d. I nie dawajcie komentarzy typu: " o jejku on jest boski zakochałam się w nim" WTF? To jest żałosne... a Michał jest the best i to trzeba mu przyznać ;).;p
Jarosław Hampel brak danych wlasciwie to koszykowki szukalamlecz trafilam tutaj ciekawa stronka
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.