zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Lech Poznań. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 7
data dodania: wtorek 04 marzec 2008
Dziewczyny Lecha tańczą przed i w przerwie spotkań piłkarskiego Lecha Poznań rozgrywanych w Poznaniu na stadionie przy ulicy Bułgarskiej.
4269 odsłon
3884 odsłon
3529 odsłon
3084 odsłon
3011 odsłon
4769 odsłon
8225 odsłon

Lech Poznań





losowe komentarze
Anna Barańska oj Aniu żebym chocłowie była taką siatkarką jak ty....
Jarosław Hampel JAREK JESTES swietny
Agnieszka Celej Aga, jestes najlepsza:)))))) powaga!
Ania Trzcińska nieprawda!!!!!i prosze nie pisac pod tym samym "nickiem"!!!!
Alan Marcinkowski Ejj wiecie co?! podniecacie sie takim Alankiem a zobaczcie sobie na Rune Holtę...!!! widziałyście Go kiedyś na żywo?!?! jak nie to żałujcie bo ja już tą przyjemność miałam...superr z niego ciacho i wcale nie wygląda na swój wiek...
Agnieszka Szott Odezwie sie ktos na GG ? :-DDDD
Niels Kristian Iversen Zakochałam się.!!
fanklub Macieja Janowskiego - kibice - Sparta Wrocław świetna fota
Nicki Pedersen - Leigh Adams CHCIAŁBYM POROZMAWIAĆ Z FAJNYMI LUDŹMI TAKIMI JAK ZDZISEK UNIA LESZNO to **
Anna Barańska super laska
Grzegorz Walasek - Piotr Protasiewicz och co za piekne zdiecie ;0 Kapitan + zawodnik Greg zawsze fajnie wychodzi na fotkach ale pepe nawet terz wyszet :PP
Emil Sajfutdinow skład chyba raczej nie za mocny.. niestety ;/
Dagmara Trebenda Chłopcy ale stroje to macje prze burackie. totalna wiocha!!! szkoda ze nie adonis albo adibas. łeh łeh łeh
kibice BKS Bielsko-Biała powiedzieli co wiedzieli :D żal.pl to Ci co wcześniej komentowali tą fotę
park szczytnicki ssssssssuuuuuuuuuuuupppppppppeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):)
Asia Kubica Asia:)
Emil Sajfutdinow prosze mnie nie obrazac
Basia Gołąb prawdziwi mężczyźni, prawdziwe kobiety :)
luzzzzz.....
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. spoko
Katarzyna Skorupa jest Pani moją faworytką, bardzo dobrze Pani gra oglądam każdy mecz w którym pani gra
Dorota Świeniewicz stara ale jara
cheerleaders KM Ostrów dla nich tylko bym chodził na mecze B-)
Lukas Dryml w koncu mamy kogoś dobrego a nie jakaies karlssony które nie umieją jeżdzić
Asia Michalak sedxi
Bartosz Kurek do oli A kiedy wracasz z wakacji????
Karolina Ciaszkiewicz - Katarzyna Gajgał - Paulina Maj KASIU! WTOBIE JAK W PAULINCE DRZEMIE LWICA! WIDZIAŁEM PAULINKĘ KTÓRA TAK SAMO JAK TY OZNAJMIAŁA ZWYCIĘSTWO. TAK CZYNIĄ TYLKO PRAWDZIWE LWICE
Bartosz Jurecki jest boski!!!!!!!!!!!!!!!
Piotr Marcinak - Daniel Lewis Fajnie grasz... a jesze lepiej przytulasz buzka =*
Atlas Wrocław Fajne foto ale możecie pokazywać częściej Nicolai!!!!!
Guillaume Gillet - Euzebiusz Smolarek Smolarek graj tek dalej zycze ci tego
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.