zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Lech Poznań. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 7
data dodania: wtorek 04 marzec 2008
Dziewczyny Lecha tańczą przed i w przerwie spotkań piłkarskiego Lecha Poznań rozgrywanych w Poznaniu na stadionie przy ulicy Bułgarskiej.
3906 odsłon
3577 odsłon
3293 odsłon
2849 odsłon
2779 odsłon
4385 odsłon
7796 odsłon

Lech Poznań





losowe komentarze
Agata łaaaa....ślicznie;p
Atlas Wrocław Atlas górą.Atlas wygrał i zakosił bonusa. BRAWO !!!!!
Sylwia Babula Sliczne zdjęcie Sylwia, pozdrawiam
Jarsław Hampel - Piotr Świderski - Zbigniew Czerwiński JAREK HAMPEL oczywiscie najlepsza postawa:)
Ania Trzcińska a gdyby twoja stara nie nie malowała sie w Paincie to może ty nie byłbyś taki pier...niety:/
Kasia Heider wszystko spoko i ten usmiech, ale nie powiem, ze troszke Twoj taniec odbiega od pozostalych dziewczyn.Cwicz dalej. Pozdro
Emil Sajfutdinow Dzięki za radę Miłosz, wykorzystam ją. co do wyników na koniec tego sezonu-zgadzam się z Tobą na 100%!!!
Hans Andersen rewelacja!!!
reprezentantki Polski Nasze siatkarki są najładniejsze i świetnie grają. Powinny jechać na Olimpiadę
Małgorzata Glinka Mogentale Hej fajna z ciebie siadkarka lubie jak ty grasz
Joanna Mirek Micho!? Pogięło Cię, sam wyglądasz jak wiedżma! I co miło Ci????:/ Ona jest spox:) Zgadzam się z Kubą.
Basia Gołąb Baśka Ty masz chyba już tak z trzy dychy na karku... Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść... Mała podpowiedz- teraz!
pobieranie krwi w ramach akcji charytatywnej dla Agaty Mróz Agato Byłaś wielka...
Basia Dymalska ciekawe ile ma latek??
Katarzyna Gajgał - Milena Sadurek - Katarzyna Skowrońska Dolata - Mariola Zenik Namiętnie palić tytoń ,rozkoszowac się aromatem świezo poalnej kawy o poranku.
pic zimne piwo i podziwiać gorące rozpalone Kobiety
Takie jak nasze Siatkareczki .
Anna Barańska - Milada Spalova najpiekniejszy tyleczek polskiej siatkowki
Seid Hajrić - Bartosz Diduszko Seid jest super!!!!!!!! a skacze jak by latał :)
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. Dominika ;]
Magda Choroszy doskonale wybrany obiekt (czytaj najpiękniejszy na parkiecie)
Martin Sopko - Mariusz Wlazły Ludzie... czy wy sie słyszycie. .. Mariusz jest bardzo dobrym zawodnikiem... gdymy nie jego kontuzje mogłby byc najlepszym siatakrzem na swiecie... i powiedzmy otworcie ze tak nie jest... gra na swoim wysokim poziomie i z tego powinnismy sie cieszyc... choiciaz mogłby byc jednym z siatkarzy.. ktorego mozemy postawic obok Giby.. Naprawde szanuje go jako zawodnika ale tzreba tez ich zrozumiec ze to nie sa maszyny.. do zdobywania punktow lecz zwykli ludzie tak jak my. i nie powinnismy od nich zawiele wymagac ..*:
Sandra Kazanecka ależ piękne zdjęcie moje ulubione :-)
Sylwia Ciurko Widocznie nie widziałeś poprzedniego zespołu cheerleaders ze Śląska. One to dopiero fantastycznie tańczyły. DZIEWCZYNY!!! WRACAJCIE!!!
Paweł Hlib - Karol Ząbik łądna fotka
Emil Sajfutdinow Ciekawe czy są zamieszczone w necie zdjęcia Emila bez koszulki :-)
Milena Sadurek - kontuzja to wielka szkoda ale wiecej zdjec wstawcie z kontuzjami np kasi skowronskiej
Winiary Kalisz i trener Igor Prielożny Stroje fajne, ciekawe czy one tak same czy z przymusu
Anna Podolec Ania Podolec jest mooją idolką . Najlepsza siatkarka Polska , tylko szkoda ze ma teraz ogromną kontzuje i jest wyłączona na sezon ;(
Tomasz Jędrzejak ogór nie patrz na te poprzednie jesteś super
cheerleaders KM Ostrów ŚLICZNE DZIEWOJE ZWŁASZCZA JEDNA ;)-K I N I A-(;
Maciej Janowski Raczej przez strój:))
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.