zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Kraków 10.12.2005. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 20
data dodania: poniedziałek 12 grudzień 2005
4700 odsłon
4468 odsłon
4682 odsłon
4231 odsłon
4815 odsłon
4487 odsłon
4275 odsłon
4379 odsłon
4278 odsłon
4493 odsłon
4432 odsłon
4376 odsłon
4972 odsłon
4965 odsłon
4377 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Kraków 10.12.2005





losowe komentarze
Anna Barańska gwiazda
Bartosz Kurek Agula 18 ty się zastanów czy kochasz Kadzia,czy Kurka!!!
ale tym razem cisza nocna mi nie przeszkodziła leżeć na podłodze ze śmiechu!
to się nazywa interesowanie siatkówką?!to się nazywa zainteresowaniem sławą siatkarzy!!!kochacie ich,bo są sławni,mówicie,że są przystojni,bo są sławni,mówicie,że chciałybyście z nimi być,bo są sławni.
a nawiązując do osoby z ksywą "??????"to stwierdzam,że ich poziom jest strasznie niski,więc pewnie i w otaczającym je świecie nie ma nikogo,kto by się nimi zainteresował :P
pozdrowienia dla PRAWDZIWYCH KIBICÓW a nie dla tych lovaśnych,głupich fanek
Dawid Murek nom...dokłanie...widać z kogo brał przyklad Misiek Winiarski
Troy Batchelor TROY JESTEŚ BOSKI JESTEŚ ŁADNY TROY
Katarzyna Skowrońska Dolata Super zdjęcie :) .....
Jesteś moją ulubioną siatkarką
Grasz świetnie :))
Ewelina Majcher śliczny uśmiech
Agnieszka Starzyk jak dla mnie to AIR AGNIESZKA :)
cheerleaders KM Ostrów na uwage zasługuje tylko ta druga w loczkach... reszta żal.......
zespół Queens super macie teledyski podobaja mi sie wszystkie:)
zarombiscie wyszlyscie na tym zbieciu:)
tylko maio zdiec jest o was w gazetach:(
Milena Wychódzka na tym zdjeciu wyszla jak najarana jakas :] ale i tak jest najlepsza
Katarzyna Skowrońska Dolata alesz ona jest piekna
Tomasz Tłuczyński świetnie gra
i zgadzam się z wami dziewczyny!
Katarzyna Skorupa - Katarzyna Gajgał - Anna Barańska Ania jest najlepsza
cheerleaders KM Ostrów Spoko fota brzuszek fajny buzia i obstawiam że dupcia też spoko
Julia Trębacz urody brak i stylu
Ryan Sullivan - Greg Hancock rorostu KLASA
Euzebiusz Smolarek Ebuś to najsłodsze ciasteczko na świecie:* Kissss!!!!Taka słodka Koala!!!!!
Euzebiusz Smolarek Widać mnie jestem
Marcin Leś Uwazacie sie za krytykow?? tak naprawde gowno wiecie o lesiu i zuzlu,talent ma chlopak i to bez watpienia,na dodatek to dopiero poczatek jego kariery tak wiec nie udawajcie wielkich znawcow zuzlu-kieruje to do cwaniakow co udaja wielkich znawcow pozdro dla tych co sa z Lesiem
Ania Trzcińska hehe nie no Ania super wyszłas tu :]
Mateusz Kowalczyk on jest super:*
Andreas Jonsson inne kluby do niczego ahahahahahha a UNIA,Apator,Włókniarz,Gorzów CAŁa e-liga jest dobra tylko kuleje Tarnów i Wrocek ale i tak są lepsi od was:))
Karol Sramek - Mariusz Wlazły Ataki Mariusza jak i on są bąbowe
reprezentacja Polski w piłkę ręczną Polska-pierwsza klasa:) a ten drugi na fotce-czyli nasz trener:) baaardzo przystojny:)
Bartosz Kurek INFO
o to za wiarygodne źródło, że jesteś taki pewny?
Bartosz Kurek Bartuś jest po prostu SUPER!!! Ładny, przystojny, świetnie gra... Po prostu jest THE BEST!!! Szkoda, że tak mało widać go było na boisku... Mam nadzieję, że to się szybko zmieni... Pozdro i całuski dla niego::*:
Euzebiusz Smolarek ja tam kocham ebusia. jest najpiekniejszy na swiecie, love you ebuś
Mariusz Wlazły Zamknij pysk <-- ty co napisalas ze mariusz jest brzydki! Jest on cudny!1 a przedewszystkim zajebiscie gra!! Podz dla wszystkich fanek mariusza i kibicow siatkowki:D
Alicja Kamińska :) :P
kibice - Sparta Wrocław pfff co to ma byc LOL hahahaha i Ty mowisz ze wrocław ma najwieksze najlepsze oprawy hahaha
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.