zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce różne imprezy. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 wtorek 26 styczeń 2010
Pojedynek Gigantów
  Zdjęcia: 36
Obszerna galeria zdjęć z występów artystycznych grupy "Cheerleaders Wrocław" podczas spotkania reprezentacji Polskich koszykarzy a zagranicznymi gwiazdami Polskiej Ligi Koszykówki.
 poniedziałek 02 marzec 2009
Kadra PZKosz - Gwiazdy PLK
  Zdjęcia: 23
Galeria zdjęć z występu zespołu Cheerleaders Wrocław podczas pokazowego spotkania kadry PZKosz z wybranymi zagranicznymi gwiazdami ligi.

różne imprezy





losowe komentarze
Edyta Federowicz Pozdrowienia dla najsympatyczniejszej cheerleaderki, o najpiekniejsyzm usmiechu...
Jonas Davidsson KS KSO KS UNIA LESZNO
Anna Barańska Ania musicie wygrac z Rosja ale jesli sie to wam nie uda to i tak jestesmy z toba i innymi siatkarkami prawda?????
Sinan Cem Tanik Kochany Sini. Jak zwykle piękne zdjęcie. Tomato przyznam racje mógłby grać dożywotnio w AZS-ie. Boski jesteś!!!!
Emil Sajfutdinow ej pchła ty jesteś niereformowany! odczep się od tej Polonii wrzuć na luz i tak Wrocław spadnie hehe a awansuje Bydgoszcz. KOCHAM SPEEDWAY-pozdro dla Ciebie! i dzięki
19 Tarnowscy kibice the best
Andreas Jonsson Ale sie pooodniecasz!!!!! A jeśli o Gollobów chodzi to są cieniasami!!!! hahahaha!!!! WTS Górą!!!
Anna Barańska Jest śliczna mam plakatow na caly dom w jej zdjeciach ::
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Hihi nie muszę ;-) Ale Tobie się przyda ;))
Tomasz Jędrzejak Ogór do domu!!!!!!!Nie zastąpisz Świdra!!!!!!!
Agnieszka Celej Naprawde piękne DZIEWCZYN!!!
Marcin Leś heh jaka łajza???pogłupieliście...buhaha ciekawe jak wy byście startowali oooooo lolllll już sobie to wyobrażam jak macie pełne gacie...nara
Rafał Okoniewski - Tomasz Jędrzejak stoisz Tomek ..
Bartosz Kurek Mi wszystko jedno czy ma, czy nie ! A wiem od pewnej osoby, która Go zna! A czy mówi prawdę to już inna sprawa...
radość zawodników Gwardii Piotruś,ale ty masz SEXY pupcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesteś SUPER!!!!!!!!! Poprostu SZALONY!!!!!!!!!
Ewelina Majcher Oj! az strach patrzeć, gdzie ty dziewczyno masz lustro?!
Alicja Kamińska i tobie
02 SZKODA wygraliśmy i to zasłuzenie!!!
cheerleaders Gwardia Wrocław ale wy ludzie jesteście dziwni i zazdrosni... Tak trzymać dziewczyny!!!
Anna Podolec ania jestes boska trzym isę i przed siebie dobrze grasz
Anita Kasprzak realy realy realy hot
Krzysztof Buczkowski Noo i co polonia przegrała i to u siebie haha
kibice - Falubaz Zielona Góra ooo Madzi Ostro Kibicuje naszemu Ukochanemu Falubazowi :):) Hej hej Falubaz :):)
a Madzi Buźka:*
:)
Mariusz Wlazły Mój skarb jaki on cudowny prawda:*
Euzebiusz Smolarek heeey wszystkim! widzę że zdania są podzielone wiecie ja w sumie też uwielbiam Ebiego jest naprawdę świetny i woda sodowa wcale nie uderzyła mu do głowy ;) ale respekt dla laski która napisała że jest girl Ebiego;), olk@ pomarzyć ludzka rzecz hihi :P pozdro dla wszystkich fanów i fanek Ebiego no i oczywiście dla ciebie Ebi (choć pewnie tego nie przeczytasz :( ehh )buuuzi :* heeey
cheerleaders KM Ostrów hmmm wajna niunia =]
Magda Choroszy a ona dalej nie rzucila batonikow....
cheerleaders a ja mam nagrany wasz występ, jak chcecie zeby wam wyslac to piszcie:

michal.karolak@o2.pl
Emil Sajfutdinow Mi się tez humor popraiwa jak czytam twoje beznadziejne komentarze....
Jarosław Hampel - Tomasz Gollob Jarek: Spójrz sie w ten aparat. to pójdzie na caly świat.
Tomek: Nie i ch.j xD
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.