zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce sesja plenerowa. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 105
data dodania: środa 01 wrzesień 2010
Zdjęcia ślubne z sesji plenerowych.
Wykonuję usługi fotografii ślubnej na terenie całej Polski.
Szczegóły oferty można zobaczyć na stronie www.fotograf-wroclaw.com
Kontakt e-mail: redakcja@sebafoto.com, numer gg: 2330683.
Fotograf: Sebastian Stankiewicz.
2134 odsłon
2002 odsłon
1713 odsłon
1860 odsłon
1946 odsłon
2222 odsłon
1860 odsłon
1781 odsłon
1735 odsłon
1634 odsłon
1635 odsłon
1727 odsłon
1793 odsłon
1676 odsłon
1838 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
ostatnia stronanastepna strona

sesja plenerowa





losowe komentarze
kibice - Górnik Wałbrzych juz sie napinacie cioty z turowa? ciekawe jak wyglada u was klub kibica... do nas przyjechali same stare dziadki i babcie w kapeluszach ze złomem na łapach bo nawet klaskac nie potrafia... jestescie zalosni a wasze bebny zamiast pomagac to was zagluszaja. to tego te zalosne przyspiewki turow lec go, bo chyba dlatego ze nie macie polakow w druzynie, nawet trener z buszu australijskiego ktory wyglada jak cygan w kradzionym garniturze. robicie na hali NBA a tak naprawde jestescie ciotami. pozdro
kibice - Unia Leszno świnia w szaliku Uni wpuszczona na stadion,ale był polew:)
Bartosz Kurek a skąd Wy macie takie info? narzeczona? wspólne fotki...
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma tylko tylko i tylko w 100% Wks Wks Wks Wks!!!!!!
Michał Ruciak michał jest genialny
Kasia Hałat Fajna ta Kasia, masz namiary?;)
kibice - Falubaz Zielona Góra Jeszcze nigdy nie widzialem tak brzydkich ludzi a przepraszam przeciez to kibice Zielonej Gory
Hans Andersen - Scott Nicholls - Kenneth Bjerre - Rafał Dobrucki dobra foto - trudno zlapac wszystkich zawodnikow w wejsciu w pierwszy łuk, a tu się udalo
Aleksander Januszkiewicz - Łukasz Kadziewicz heja mam na imię zuzia mam 16 lat,siatką interesuję sie od9 lat Nasi siatkarze są jak jadowite węze które atakują tak nage że przeciwnik nie ma szans ,Nasi siatkarze są superrr a łuki jest boskim marzeniem każedj kobiety.
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Chyba tobie raczej!!!!!!!!!!!!! WTS MISTRZEM JEST!!!!!!!!!!
Iwona Lewandowska fajna ta 'nowa' ;P
Urszula Żelezna pisze tu bo ksiaga gosci nie dziala... Seba, Byles na meczu Mos Azs??
Janne Heikkinen Naszym zdaniem Janne prywatnie jest bardzo niemiłym i niesympatycznym człowiekiem. Nie ma szacunku dla drugiej osoby.
Wiesław Jaguś kozak jestes rycerzu oby tak dfalej a bedziesz mistrzem
cheerleaders Śląsk Wrocław najelepsze sa dziewczyny 4 w srodku ktore stoja najbliej ozdoby tej ekipy choc reszta tez fajna ogolnie spoko babki ma ten slask wroclaw az chce sie popatrzec an nie
Kevin Woelbert w 5 sezoni opszejdz do gorzowa
Katarzyna Skorupa - Katarzyna Gajgał - Anna Barańska Ale, która Kasia, bo jak dla mnie to tylko Skorupa :))
Euzebiusz Smolarek ebi wszystkich na boisku gromi malo kto go okiwa nawet bierze ronaldinho na jeden zwud ale ja mam 10 lat i mnie na pewno nie okiwa pa
Bartosz Kurek ~hiehie
debilu, gdybyś się trochę znał/a na siatkówce wiedziałbyś/abyś, że nakolanniki nie mogą uciskać. żal mi cie.. wam tylko w głowie "ciacha, ciacha".. ŻAŁOSNE!!
15 Nie ma to jak 20 osobowy młyn
Bartłomiej Jaszka to jest mega odjazdowe ciacho naprawde zajebisty kocham go mam go na tapecie na telefonie
Agata zgadzam się.. modelka do kitu . xD
a Ty jeszcze w robieniu zdjęćzostań bo robisz to dobrze
Szymon Wydra super fotka:***
Małgorzata Dudkiewicz kurr... tego to sie nie spodziewalem:/
Sylwia Ciurko POPIERAM!!! stroje sa do dupy, naprawde:/! jakieś jak skafandry czy nie wiem co, słysze podczas meczu wiele takich komantarzy. wiec to nie tylko moje zdanie! sa okropne. :/
Krzysztof Hołowczyc po prostu wspaniały facet :)
Łukasz Kadziewicz wygląda jak dziewczynka ładniej mu w krótkich włosach a zresztą ładnemu we wszystkim ładnie hehe buziaki dla kadziego :****
Nicki Pedersen - flaga nicki jest bomba SUPER KC N.P
Nicki Pedersen - Leigh Adams Nicki Pedersen mistrzem świata po raz drugi, oraz mistrzem polski z marmą po raz pierwszy
Anna Woźniakowska z edi tworzylyscie super duet
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.