zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce sesja plenerowa. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 105
data dodania: środa 01 wrzesień 2010
Zdjęcia ślubne z sesji plenerowych.
Wykonuję usługi fotografii ślubnej na terenie całej Polski.
Szczegóły oferty można zobaczyć na stronie www.fotograf-wroclaw.com
Kontakt e-mail: redakcja@sebafoto.com, numer gg: 2330683.
Fotograf: Sebastian Stankiewicz.
2347 odsłon
2197 odsłon
1911 odsłon
2069 odsłon
2143 odsłon
2434 odsłon
2076 odsłon
1977 odsłon
1949 odsłon
1848 odsłon
1855 odsłon
1936 odsłon
2002 odsłon
1884 odsłon
2041 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
ostatnia stronanastepna strona

sesja plenerowa





losowe komentarze
Agata bardzo orginalne zdjecie ma w sobie glebie . Kazda dziewczyna by chciala miec takie swoje zdjecie w swojej kolekcji tysiaca zdjec .
kibice - Sparta Wrocław - Wybrzeże Gdańsk
Niech jeszcze wyzej wejdzie baran jeden z drugim.
Jak mozna byc takim glupim i myslec ze go nie widac?
Agnieszka Szott Mila dziewczyna. Sympatyczna.
06 Sorry pedersen zachaczył o Crumpa
Anna Barańska Cudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowna jest <3
kibice - Śląsk Wrocław Buziaki dla Słodkiego Śmieszka Marcina:*
Anna Barańska Piekno i nie zwylke umiejetnosci w jednym ciele. Najpiekniejsza siatkkarka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008r. Anno zycze Ci samych sukcesow w sporcie, ktory jest dla Ciebie zarowna praca jak i pasja. Wszystkiego najlepszego i powodzenia.
Winiary Kalisz i trener Igor Prielożny Lena Lena Lena !!!!!!!
Euzebiusz Smolarek - Guillaume Gillet smolarek zapraszam sie www.wesolyslazak.nazwa.pl
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek tak zgadzam sie Ania jest boska sliczna i mysle ze dzis wygraja dziewczyny pokazcie na co was stac trzymac kciolki:)
Bartosz Kurek Do dziewczyny Bartka:
Tutaj to jeszcze nic wejdź sobie na stronę podaną przez Lole tam dopiero cię obrażają jak masz słaba psychikę to lepiej nie wchodź..Kumpela Bartka pisała że Ty i Bartek brechtacie się jak to czytacie brechtajcie się dalej...
kibice - Śląsk Wrocław Twierdza Wroclaw!!!Trzej krolowie wielkich miast,TAKEJ SILY JAK MY NIE MA NIKT!!!
Alicja Kamińska mozna wiedziec kim sa ci mili ludzie?;p
Lena Dziękiewicz Piękna jest<śliczne piersi,tyleczek i buzia
Mujo Tuljković - Paweł Kikowski wtedy kikowski grał w polpaku świecie
Mariusz Wlazły ALE CIACHO
Katarzyna Skowrońska Dolata super zdjęcie,twoje fotki są niedopokonania=fanka
Mujo Tuljković - Paweł Kikowski Mujo już gra u nas ;)
Dagmara Trebenda jesteś najlepsza :) nie kumam o co chodzi z czepianiem się waszego wyglądu?! wyglądasz rewelacyjnie i super sie poruszasz :) może niektórzy powinni sobie sprawić dobre okulary mecze bo zwracają uwagę na totalne pierdoły zamiast zachwycać się tańcem w waszym wykonaniu!
Mariusz Wlazły Nie dość,że jest przystojny to jeszcze świetnie gra!!! To chyba ideał!!!
Marcel Gromadowski MARCEL w akcji to co lubie najbardziej :)super atakujący:):):)
Emil Sajfutdinow Unia jest silną ekipą. ULTRASI SĄ SUPER!!! tROCHĘ SZKODA, ŻE PRZEGRALIŚMY W GORZOWIE, ALE WIADOMO, ŻE U SIEBIE WYGRAMY. GOLLOB JEST PIEKIELNIE SZYBKI!!! NIESTETY NIE JEŻDŻE NA WYJAZDY, BO NIE MIESZKAM W LESZNIE, ALE CHĘTNIE JEŻDŻE NA MECZE NA SMOCZYKU.
Bartosz Kurek Ach....
Bartu$ mój kochany :* Jesteś super:*
Koch Cię Bardzo
Milena Sadurek Ymmmmmmm Jaka słodka ...
Anna Barańska chłopaki szanuje to co piszecie:) Ania jest bardzo ładna dziewczyną , ale słowa ze mogłabybyć waszą żona to juz pzresada:P co wy zenicie sie z twarzą czy z całą dziewczyną? bez pzresady chłopaki, najpierw ja poznajcie a pozniej bierzcie sie na jakiekolwiek rozważania
cheerleaders KM Ostrów Żółta!!! You are a very beautiful !! ::*:
Morten Risager on jest boooski!!!!;D
Izabela Bełcik - Milena Sadurek Zajebista !
 cheerleaders Śląsk Wrocław Dobrze, że dodałem, że z Polonii. Bo by się ludziska pogubiły w tych galeriach ;)
Krzysztof Lijewski Krzysiek gra totalnie profesjonalnie i do tego jest łaaaadny... Lubieeee <3.
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.