zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Puchar Śląska. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 czwartek 23 wrzesień 2010
Lietuvos Rytas Vilnius - PGE Turów Zgorzelec
  Zdjęcia: 12
Trzecie miejsce w turnieju o Puchar Śląska przypadło zespołowi Lietuvos Rytas, który to pokonał Turów Zgorzelec 82:69.
 czwartek 23 wrzesień 2010
Maccabi Tel Aviv - Asseco Prokom Gdynia
  Zdjęcia: 15
W finale turnieju o Puchar Śląska Maccabi Tel Aviv dość pewnie pokonało Mistrza Polski Asseco Prokom Gdynię 83:65. MVP turnieju wybrany został zawodnik Maccabi David Bluthenthal a najlepszym strzelcem okazał się Torey Thomas z Turowa Zgorzelec.
 czwartek 23 wrzesień 2010
Maccabi Tel Aviv - PGE Turów Zgorzelec
  Zdjęcia: 9
W drugim spotkaniu półfinałowym turnieju o Puchar Śląska Maccabi Tel Aviv pokonało Turów Zgorzelec 75:69. Decydująca okazała się ostatnia kwarta spotkania wysoko wygrana przez zespół z Izraela.
 czwartek 23 wrzesień 2010
Lietuvos Rytas Vilnius - Asseco Prokom Gdynia
  Zdjęcia: 17
Zdjęcia ze spotkania Lietuvos Rytas Vilnius - Asseco Prokom Gdynia w ramach pierwszej edycji turnieju o Puchar Śląska. Mecz zakończył się zwycięstwem zespołu z Gdyni 77:74, który tym samym awansował do finału turnieju.

Puchar Śląska





losowe komentarze
Ania Pierzchot Super fotyy Ania :]
Sylwia Parys wielka mi dama, matka na Poznanskie3j kiedys stałą a córka za nie wiadomo co sie uwaz, dama z zielonki a dokładnie z Kilińskiego
Damian Baliński - Robert Miśkowiak - Krzysztof Kasprzak dali nie na wali kasprzak tez nie bo benzie mieska w klonówcu
Radosław Hyży - Seid Hajrić Nie udawaj HAJRIĆ,HYŻY nic CI nie zrobił
cheerleaders Night of the Jumps kabaretki pogrubiaja nogi i tak samo podkolanowki skaracaja sylwetke, blad projektanta ;p dziewczyny sa bardzo ladne i na pewno nie grube
Edyta Kamińska eee.......to jak Ona sie usmiecha to od razu czlowiekowi ''chce sie zyc'' :P
Waldemar Szuba - Czesław Malicki ale fajnie ;D to mój tata :)))
ej. Przemek : jak to byś go nie poznał? przeciez mój tata aż tak bardzo sie nie zmienił :))
Katarzyna Skowrońska Dolata KASIA MEGA SUPER HI HI POZDROWIENIA
kibice - Włókniarz Częstochowa Mooooniczka zajebista duuupa ^^ koooochamy cie!!! ckm !!! <LOL2>
kibice - Śląsk Wrocław Było pieknie wręcz cudownie
Fredrik Lindgren sliczny jestes :))
Tobias Kroner hmmm...sliczny i zdolny :P

miooodzio :))
Emil Sajfutdinow Moja SPARTA nie przegrała z beniaminkiem ty cwoku tylko z CKM w sparingu a twoja polonia spadła i co i zasłuzyła sobie......
kibice - Wrocław Wierni kibice zawsze i wszedzie pujdą !! i ja chodze zawsze i wszedzie !
Michał Jurecki ja tez Go kocham!!:):) jest boski cudowny po prostu mniam mniam mniam:D
Milena Sadurek TA WIE JAK SIE GRA
kibice - Falubaz Zielona Góra FfAaLlUuBbAaZz... :* :)
Krzysztof Buczkowski Dziwne,że do Buczka tak mało lasek leci..:P Ładnie tu wyszedł, a oprócz tego jest dobrym zawdonikiem..:P
MKS MOS Wrocław jak sie dostać? rocznik 94
Bartosz Kurek Bartek Kurek jest świetnym zawodnikiem,szkoda tylko ,że tak rzadko możemy go podziwiać na 'boisku' Ligi Światowej,ale i tak świetnie się spisuje .Jest młody, utalentowany i bardzo przystojny!!! Pozdrawiam go i przesyłam całuski::*:
Marcin Flieger - Robert Skibniewski proszę o przyjęcie do koszykówki zgrywam na wuefie codzienie i tesz kiedyśgywałem w podstawówce a teraz grywam w zawodówce bardzbym był wdzięczny
Emil Sajfutdinow Ta jasne!!!!Sama jesteś wstrętna!!!!!
Dagmara Trebenda uwielbiam te Twoje nadgarstki;) zresztą całą Cię uwielbiam
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał oj aniu widzisz ile masz fanowi ja sie do nich dolanczam bo jestes swietna i niepowtarzalna hi hi pozdrowienia i buziole dla fanow
Anna Woźniakowska Jk nuczyć się tak serwować, ,acie jakieś stronki gdzie się tego można nuaczyć tak z wyskoku??? Super ;* pozdowienia ;
Hans Andersen - Scott Nicholls - Kenneth Bjerre - Rafał Dobrucki dobra foto - trudno zlapac wszystkich zawodnikow w wejsciu w pierwszy łuk, a tu się udalo
kibice - Stal Rzeszów niech żyją kibice Stali !!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAPRZÓD ARMIO NAPRZÓD GNAJ !!! :)
Emil Sajfutdinow Ej wy naprawde macie obsesję na punkcie Emila? Bo tak sie wczuwacie żee ...
Tak ja wiem że każda z was, która ma foto z Emilem jest odrazu jego koleżanką.
Ale nie musicie tego tu wygłaszac. Bo tutaj sie takich rzeczy nie mówi.
Tylko komentuje foto.
PZDr!
20 buahahahahaha
Michał Jurecki Michaś jesteś przepiękny ! A ty Atka jesteś jebnięta jak Adrian ! <haha>
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.