zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Śląsk Wrocław - Legia Warszawa. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 40
data dodania: sobota 21 sierpień 2010
W trzeciej kolejce spotkań piłkarskiej Ekstraklasy Śląsk Wrocław uległ Legii Warszawa 0:1. Jedyną bramkę w spotkaniu zdobył ładnym strzałem Maciej Rybus.
3745 odsłon
2522 odsłon
2122 odsłon
2275 odsłon
4284 odsłon
1904 odsłon
2273 odsłon
1829 odsłon
1696 odsłon
1732 odsłon
1672 odsłon
1936 odsłon
1760 odsłon
1470 odsłon
1724 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
23
ostatnia stronanastepna strona

Śląsk Wrocław - Legia Warszawa





losowe komentarze
Anna Werblińska najlepsza! :*
Mateusz Szczepaniak zna ktos ptaszka ze szkolki jak tak to piszcie pliska papa
Katarzyna Skowrońska Dolata kocham cię bardzo podabasz mi się
Morten Risager jest sliczny moja przyjaciolka sie w nim zabujala;p
Katarzyna Skorupa No proszę Kasiu a pamiętam jak razem zaczynałysmy tą "Przygodę" ;-)
Marcin Leś mam tak samo na nazwisko .;DD jak MArcin .<3 x33
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Ania jest Najlepsza! ;]]

Troy Batchelor - Chris Holder - Robert Kasprzak Pięknie troy dzisiaj musicie mieć złoto.Zrób wszytstko dla unii
Bartosz Kurek Ja tam nie wiem czy on ma laske widocznie tak
kibice - Sparta Wrocław Powiem prosto z mostu jestes niewychowanym szczeniakiem z takiej wiochy jaka jest leszno i tyle i ja sie nie dziwie że u was tyle osób chodzi na żuzel bo u was tylko żużel jest dobry i wmiare kosz kobiet wienc sorry ale u nas we Wrocławiu jest wiele dobrych dyscyplin i sam jesteś popier........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paweł Miesiąc jestes super jezdzisz niezle trzymam kciulki papapapapapcccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo;lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll]
Ewelina Majcher Bardzo dobre zdjecia pod wzgledem technicznym - a i modelka calkiem sobie;-)))).........tylko jak dla mnie, to tutaj mamy do czynienia z jakims rodzajem tanca, bo z prawdziwym cheerleading to te zdjecia ( te kinkretnie tutaj pokazane )nie maja nic wspolnego. Rasowy cheerleading, to nic innego jak uproszczona forma gimnastyki akrobatycznej - a ja na tych zdjeciach nie widzialem nawet jednej figury - ze o dynamizmie nie wspomne. Proponuje zmienic tytul na POLSKIE CHEERLEADERS
cheerleaders KM Ostrów wcale nie jest taka ladna SA LADNIEJSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Sparta Wrocław Zapomniałes koleś Zielona jest wpozo POZDRO
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska ŁUKASZ1989 piekny komentarz ;pp zgadzam sie z Toba xDD


Pozdro for all
Mariusz Wlazły ja tobie proponuje oprawić je w ramkę i zawiesić lub powklejać do zeszytu A4 i podpisać tak samo zrobiłam z siatkarkami.
kibice - Śląsk Wrocław slask i motor eooooooo
Bartosz Kurek Nie mam bladego pojęcia, czemu w ogóle temat "dziewczyny Bartka K." ciągle jest tutaj tematem przewodnim. Ludzie, to robi się nudne. Siatkówka to sport, a nie wybieranie siatkarza, którego się "kocha" i oddaje czci jego zdjęciom. Oceniajmy GRĘ Kurka, a nie jego ŻYCIE PRYWATNE. W ogóle ktokolwiek rozumie pojęcie "życie prywatne"? Sądząc po samej plotce, NIE.
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk haha
Dagmara Trebenda ja bym chciał żeby taki Mikołaj przyszedł do mnie, już by go nie wypuścił!
Atlas Wrocław buhehehhee WTS mistrzem jest ? <lol2>
1 lIgaa dla Wrocka na na na na ;]
Ehh jak to pieknie brzmi !
I najbardzije mnie w was wkurza to ze my sie nie wstydzilismy tego ze spadlismy i zawsze bylismy jestesmy i bedziemy z naszym klben a wyy Buhhehe co jeszcze nie wierzycie ze spadniecie mMm baraze z Lotosem Oj ;/
no no no ;] Buhhehee ! a teraz bedzie wasze gadanie : Udało wam sie wejsc do 1 ligi [bo co jest wam łyso i nie chcecie nam racjii przyznac ze mamy dobry skład] moze nie jest on dobry na E-lige ale na 1 lige wystarcza w zupełności !
Dagmara Trebenda daga ty strasznie na fotkach wychodzisz... jakbys chciala kogos zabic!
cheerleaders RKM Rybnik O NOŁ NOŁ NOŁ! INO NIE ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Bartosz Kurek koCHAM cIĘ bARTUŚ;**
Kasia Bartczak Misiek, widac ze jestes wielkim fanem, bo chyba codziennie ogladasz zdjecia Kasi:) z tego co wiem, to Kasia tanczy taniec wspolczesny. zostaw mi maila to cos Ci wysle:)
13 Zdjęcie na którym jest wszystko , co być powinno.
Bartłomiej Jaszka jest bardzo przystojny a tak właściwe ma coś w sobie a tym czym są jego niesamowite OCZY które przyciągają jak magnez. Jak ma dziewczynę czy żonę to na pewno musi być wyjątkowa jeśli ją wybrał:) A czy jest młoda czy stara to co to za różnica chłopak zajęty i już:)
Katarzyna Skorupa ;*
Anna Barańska Witam :) bardzo ładna foteczka :) Jesli bedzie miala Pani kiedys czas to zapraszam na gg 5739192 :) pozdrawiam
cheerleaders KS Toruń Siemka to moja kolezanka fajnie wyszlas hehee
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.