zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Śląsk Wrocław - Legia Warszawa. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 40
data dodania: sobota 21 sierpień 2010
W trzeciej kolejce spotkań piłkarskiej Ekstraklasy Śląsk Wrocław uległ Legii Warszawa 0:1. Jedyną bramkę w spotkaniu zdobył ładnym strzałem Maciej Rybus.
3283 odsłon
1983 odsłon
1667 odsłon
1726 odsłon
3836 odsłon
1466 odsłon
1794 odsłon
1384 odsłon
1192 odsłon
1275 odsłon
1170 odsłon
1513 odsłon
1239 odsłon
1054 odsłon
1227 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
23
ostatnia stronanastepna strona

Śląsk Wrocław - Legia Warszawa





losowe komentarze
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Mariola i Ania z tuch "złotek" co tu są to są najładniejsze
Alicja Kamińska no i tak sie skacze;)
cheerleaders KM Ostrów Czy ktoś zna tę prześliczną kobietę po lewo? (w białym)
Cudowna, zjawiskowa, mój ideał...
Jeśli ktoś ją zna... Proszę dać mi znać;>
Dominika Łuszcz Nie powiem, ładna
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał zgadzam się w 100% uwielbiam ją. ! Jest najlepsza, najpiękniejsza.
Karol Bielecki - Damian Wleklak - Marcin Lijewski - Bartosz Jurecki ooo tak...Marcin Lijewski jest..boski...strasznie przystojny i seksi ;)
Andreas Jonsson Tera to MY wygramy!! Chba w snach jesteście mistrzem!!! PS:Wasi kibice są chamami i durniami!!! To udowodnili właśnie w czoraj!! Dawać kase za zniszczenie ogrodzenia spalimy wasz szalik mędy cioty z torunia hahaha dobrze ze jaguś sie wypierniczył i ten miedzinski hahahahahahahaha!!!!
Dagmara Trebenda - Ewelina Majcher aniołkiiiiiiiii:*
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata Jedno oko na Maroko drugie na Kaukaz.. :D
Bartłomiej Jaszka Tylko ehhh i ahhh tak słodki jest...mmm....
kibice - Stal Rzeszów Stal Rzeszów Najlepszy Klub Na Świecie!!!OD Njmłodszych Lat Wpajana Ta Sama Wiara-Stal Rzesziow Kochana!!!
Matej Ferjan wal sie emila z lublina!
Rafał Trojanowski moj e,mail piotr-breda@wp.pl
Sandra Kazanecka - Kasia Heider mmm piękności
Paulina Maj O kurcze. Dzisiaj oglądałem mecz Polska - Tajlandia i jak zobaczyłem Paulinę to aż mnie wmurowało. Ona jest PIĘKNA! No i naprawdę dobrze gra ;)
06 Szukam dziewczyny wyjście do kina i prosze o kontakt pod numer 515.307.130.
Eleonora Dziękiewicz jest pani z mego rocznika.bardzo ladna gra,bardzo slowianska uroda.zycze wszystkiego dobrego.szkoda,ze pani nie jest z czestochowy.tylko zalowac.
Emil Sajfutdinow Tak z Rosji a co?? A poza tym on nie ma czasu na dziewczyny, bo zajmuje sie jazda i zuzlem... :P
Sandra Kazanecka Zarówno Sandra jak i Ania to bardzo piekne kobiety i niczego im nie brakuje. Pozdrawiam obydwie Panie!
Joonas Kylmaekorpi dobrze że rzuciłeś ten gorzów
kibice - Stal Rzeszów Stal Rzeszów - Jedyna Duma Miasta Rzeszowa!!!Pozdrówki Kibice Radomiaka Radom,Igloopolu Dębica i Widzewka!!!!!!Stal Rzeszów Fanatics!!!
Sylwia Babula ... zajebistego i z fantyazją to ma fryzjera
13 KMO jest najlepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nazawsz w moim sercu jeden klub KMO
Katarzyna Skowrońska Dolata Super dupcia
Patryk Czarnowski - Paweł Zagumny - Michał Bąkiewicz Patryk najlepszy ze wszystkich ;DDD
kibice - Stal Rzeszów ale po co sie klocic z resoviakami jak to matoly tumany itp. ;D
wiadomo ze tylko STAL RZESZOOOOOOOOW. !!!
;*
Kasia Heider ojjj nie powiedziałabym. Po pierwsze uwazam że taniec "nowych" dziewczyn ze śląska jest sto razy bardziej profesjonalny od "starych" choreografie są znacznie bardziej skomplikowane i efektowniejsze. I znacznie bardziej tańcem odbiega np. Iwonka, ktora ma zero wyrazu czy moim zdaniem Sandra ktorej ruchy są bardzo porywcze. A kasia tańczy naprawde super i wyrobila się.
60 spadła kropka z czoła?
cheerleaders Night of the Jumps i wcale nie jest gruba.
Agnieszka Szott Mam internet w telefonie. I pakiet ustawiony wiec przeglądam stronki :-P a gg nie mam i nie bede sobie aplikować w telefonie dla jednej osoby. Pozdro. Gdyby ktos byl chętny niech da normalne namiary.
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.