zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Gwardia - Stal. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: poniedziałek 22 luty 2010
Zdjęcia z występów zespołu "Cheerleaders Wrocław" podczas spotkania ligowego Polskiej Ligi Siatkówki Kobiet rozegranego pomiędzy Impel Gwardią Wrocław i Stalą Mielec.
36785 odsłon
33129 odsłon
37291 odsłon
35290 odsłon
22138 odsłon
16077 odsłon
15270 odsłon
13187 odsłon
12086 odsłon
11888 odsłon
9729 odsłon
9745 odsłon
8995 odsłon
10398 odsłon
9948 odsłon

Gwardia - Stal





losowe komentarze
Mariusz Wlazły Mariusz jest ideałem mężczyzny, nie ważne kto jak o nim myśli. A jeśli nawet patrzał na te chirliderki to zazdrościsz bo na ciebie wcale nie spojrzał!!!!!!!!!
Agnieszka Bednarek - Milagros Cabral de la Cruz - Katarzyna Skorupa fajny tyłeczek ma Agnieszka, super by wyglądała w samych stringach :D
cheerleaders Gwardia Wrocław lepiej robić coś niż nic.........
Anna Barańska Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny !!!!
a nasze siatkarki (dream team) są najpiękniejszą drużyną na świecie !
kibice - Stal Rzeszów Pozdrowionka dla Stali Rzeszowa od Radomiaczka
Łukasz Kadziewicz Łukasz jestes poprostu BOSKI, WSPANIAŁY,NAJLEPSZY, NAJWIĘKSZY, poprostu NAJ NAJ NAJ.
Dominika Kur - Marta Ziobrowska - Basia Gołąb - Kasia Bartczak - Magda Choroszy dluzszych nie macie
Bartosz Kurek Dzielicie się na dwie grupy - Te, które wyznają miłość siatkarzowi i Te, które starają się wybić tym pierwszym wszystko z głowy własnymi komentarzami a obydwie strony nigdy nie zyskają celu...
Dominika Łuszcz A sie klucicie bez sensu......
Ania Pierzchot chowaj biust :)
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek tak zgadzam sie Ania jest boska sliczna i mysle ze dzis wygraja dziewczyny pokazcie na co was stac trzymac kciolki:)
Emil Sajfutdinow ale to już chyba nie nasza sprawa czy im jest dobrze czy nie wszystko ma plusy i minusy ale w tym związku widzę więcej minusów (dla tej dziewczyny)
Piotr Paluch wujas
Zbigniew Suchecki - Michał Szczepaniak - Grzegorz Walasek - Rafał Okoniewski chyba cie bija
Karolina Ciaszkiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata Gość jak masz tak żartować, to lepiej nie żartuj. Kasia POZDRO :)
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski No i dobrze ze niechcesz Mnie komentować!!!!! A z ta lalunią to byly jajca hehe!! Ja nie jestem kenem!!! Swięte przymierze Fabulaz Sparta Wybrzerze!!!!!!!!
Leigh Adams Leigh Adams jest suuuuuuperrrr bez Niego unia nie mialaby mistrza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Adams gora Kasprzak kanalami. Juz lepiej od kasprzaka jezdza Adam Kajoch i Jurica Pawlic. KOCHAM CIE LEIGH.
kibice - Stal Rzeszów Aaa bo ja w 1 kolejności myślałem ze go chcecie spalić a jak nie no to wporzo jesteście szacuneczek xd
Emilia Tłumak Cóż za piękne wybicie piłki:D
Marcin Możdżonek - Marcel Gromadowski - Zbigniew Bartman jasne , ze sie usmiecha!!! nawet widać czasem na meczu...;))
Maciej Janowski mmmm . ;**********

<333
07 może, być ale wole CHEERLEADERS MAXI SŁUPSK (mistrzynie polski) tak wogule to czumu ich u nie ma :/ ujdzie
Chris Holder - Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Emil rządzi ;) ... !!!
Mateusz Szczepaniak no no super wyglądasz :):):)
Karol Ząbik biedny Karol
Małgorzata Dudkiewicz nie czytam gazet, prasa klamie :-)
połamene drzewo JESZCZE PARE LAT A TYLKO TAKIE WIDOKI ZOSTANA Z NASZYCH PIEKNYCH LASOW
Emil Sajfutdinow Tak jak już pisałam: z takim skladem nie mamy czego szukac w e-lidze.
Co do Łopaty: moim zdaniem powinien dostac szansę i startować chociażby w biegu junorskim, ale może trener boi się, że znowu kogoś wsadzi w bandę... I pomimo, że lubię Emila, moim zdaniem Łopata powinien więcej jeździć w meczach Polonistów. No to na tyle...
Edyta Krysiewicz fjne
cheerleaders Unia Tarnów prosil bym o wiecej zdjec taj dziewczyny w szpagacie z kolczykiem w pepku jest cudowna ::*:*:
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.