zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Gwardia - Stal. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 15
data dodania: poniedziałek 22 luty 2010
Zdjęcia z występów zespołu "Cheerleaders Wrocław" podczas spotkania ligowego Polskiej Ligi Siatkówki Kobiet rozegranego pomiędzy Impel Gwardią Wrocław i Stalą Mielec.
20071 odsłon
17518 odsłon
20071 odsłon
18590 odsłon
9312 odsłon
5206 odsłon
6070 odsłon
5672 odsłon
5325 odsłon
5582 odsłon
4342 odsłon
4829 odsłon
4394 odsłon
5450 odsłon
5469 odsłon

Gwardia - Stal





losowe komentarze
Krzysztof Buczkowski Teraz juzz ma ;ppp
ale wczesniej nie miał ;p
Simon Stead simon jesteś super przyślij mi swoje zdjęcie
Nicolai Klindt Pozdrowienia Nicolai!!!!! buziaki od fanek!!!!!
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata ekstra fotka
Aleksander Januszkiewicz - Marcel Gromadowski jestes naprawde dobry;)
ale jak jeszcze popracujesz bedziesz nie do zatrzymania;)

pozdrowienia i usciski;*
Ewelina Majcher Aluszka bedzie w poniedziałek tanczyc.
Anna Werblińska Fajnie pani grała chwilami troszeczkę nerwowo ale ogólnie było OK
kibice - Śląsk Wrocław dużo was hahahaha
Katarzyna Skowrońska Dolata jesteś najlepsza teraz chodze do klubu siatkarskiego w sanoku chciałabym twój autograf
Bartłomiej Jaszka ładny to mało powiedziane.... On jest boski:)
Eleonora Dziękiewicz - Izabela Żebrowska Ładne zdjęcie
Edyta Kamińska krytykować można filmy, przedstawiania teatralne i itp.
urody sie nie krytykuje
Karol Sramek - Mariusz Wlazły Mariusz jesteś najlepszym i najładniejszym zawodnikiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata kasia suppperrrrr
Troy Batchelor Troy<3
Karol Sramek - Paweł Papke moim skromnym zdaniem najlepszy!!!!!
kibice - Śląsk Wrocław czy muszę się zalogować
Michael Ansley - Jacek Krzykała - Dean Oliver bardo lubie michaela ansleya i wogole uwielbiam kosza ale niestety nie mam jesienia waronkow do granie ale lipa:( ale fotki spoko i kszykarze tez cool!!!:)
Rafał Dobrucki - Tomasz Jędrzejak klasyka gatunku, śietnie
Karol Sramek - Mariusz Wlazły eRCa ja nie jestem sztuczną fanką a ty tak.
Paulina Maj ludziska MARIOLA ZENIK JEST NAJLEPSZA!! a nie jakas Sawicka chociaz tez dobra ale nie dorównuje Marioli;)))
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska wszyscy je lubią bo są ładne...i co z tego(?)...chodzi przede wszystkim o grę a nie wygląd...wyjdzie jakaś piękna a będzie do dupy...wyjdzie brzydka i zostanie siatkarką meczu...ale i tak ta piękna będzie chwalona!to wkurzające...bez obrazy ale tego trio mam już dość...wszędzie tylko Kasia i jej uroda...Kasia piękna...bla bla bla!
Monika Piesek jest piekny bo moj....:D:D.....oczka tez ma sliczne:*
Martin Sopko - Mariusz Wlazły Kocham cie Mariuszku!!!!
Martin Sopko - Mariusz Wlazły on jest najlepszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katarzyna Skowrońska Dolata kocham cie kasiu,twój robert
Łukasz Kadziewicz Kadziu is the best !!!
Kto się ze mną zgadza ???
Bartosz Kurek A ja pozdrawiam Bartka jako kolege z pierwszej klasy liceum :) Szkoda, ze odszedl z naszej klasy, no ale kariera - rzecz swieta :D
Hans Andersen dzięki HANS za autograf
Mariola Wojtowicz superowa fotka
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.