zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce siatkówka (09-10). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Mistrzostwa Europy Kobiet
 
Rozgrywane w Polsce w czterech miastach (Łodzi, Wrocławiu, Katowicach i Bydgoszczy) Mistrzostwa Europy Kobiet w Siatkówce. Osłabione brakiem Katarzyna Skowrońskiej, Katarzyny Skorupy i Małgorzaty Glinki Polski nieuważane za faworytki na pewno powalczą o jak najlepszy wynik.
 
Liga Światowa
 
 
Liga Siatkówki Kobiet
 

siatkówka (09-10)





losowe komentarze
Magda Choroszy Seba dlaczego niekorzystne wypowiedzi o p.Basi sa wymazywane a pozytywne zostawiane????To niesprawiedliwe!!!!Czyz nie mam racji?Ja np.uwazam,ze ona jest po prostu przereklamowana !!!Nie uzywam zadnych wulgaryzmow-poprostu ona nie potrafi tanczyc....(((((((.
Jacek Gollob kleju sie nawąchałeś że Ci tak twarz wygięło?? Pozdro
Justyna Wrzask JESTEM JEJ FANEM! I WIELKIM WIELBICIELEM! MA PIĘKNE CIAŁO I TALENT!
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk Za LECHIE za BKS pujdziemy az po zycia kres
Emil Sajfutdinow Jeszcze się obudzisz koleżanko ^^
Bartosz Kurek A mam skromne pytanie!:}
Po co wam to wszystkooo!!!!!!!!!!!!?????????????/
Edyta Federowicz Ta laska tu nie pasuje !!! Obniza srednia tego zespolu! Te teksty to jakies jaja ....
cheerleaders KS Toruń zolta jestes piekna!!!!!!!!!!!!!
Anna Barańska - Milena Sadurek NIE NO ANIA PIEKNA JESTES POZAZDROSCIC URODY I TALENTU DO GRY W SIATKE ;-)POZDRAWIAM
Andreas Jonsson Dzięki!!!!! Tommy Knudsen!!!!!!
Dominika Kur - Kasia Heider kasia sama daje sobie mile komenty ;d pzdr
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska fajnie we trujke wyglądacie dziewczyny
cheerleaders KM Ostrów Ja nie chce miec przez ciebie klopotów
Bartosz Kurek Ja juz całkiem zmieniłam zdanie o Bartoszu :) tak jest przystoiny ale tez dobrym zawodnikiem :) oby tak dalej za kilka lat jak Bedzie Taki sqad jak teraz i będzie grac w nim P.kurek :D Polska w siatkówce będzie nie do pokonania:) Pozdro dla nich:*
Marek Cieślak Cieslak ty nadajesz sie do kopania dolow w torze a nie jako trener tylko torunczycy pokazuja klase a ty ich tak nienawidzisz bo jestes burakiem do lopaty WPUSZCZASZ DO KADRY gosci bez formy bo nie lubisz TORUNIA zastanow sie komu robisz na zlosc
Ania Trzcińska Jesteś w błędzie. Zobacz sobie archiwa to zobaczysz ,że np.Łoboz miała często niepochlebne komentarze itp.Tak było. Nowe dziewczyny otrzymują również negatywne komentarze,ale bierze się to z tego,że "stare"nie mogą przeboleć i cały czas po nich "jadą".Niestety "nowe"są ładniejsze i się lepiej prezentują.
Sylwia Ciurko Sylwia, jesteś boska. super ze wrociłas , bo naprawde masz super pozytywna energie. Ale Seba, gdzie są jakieś zdjecia Paulinki?:(
03 to jest piękno w polskim wydaniu !!!
Bartłomiej Jaszka - Sławomir Szmal - Karol Bielecki bartek jest fajny
Kasia Bartczak Kasia nadal tańczy z dziewczynami ze starego składu :)
Milena Rosner a ty to jesteś na pewno paskudny(a) zzz
Mateusz Szostek pozdrowienia dla fanów Mateusza Szostka....tez bym chciała być jego fanką ale jakoś nie moze <lol2>
Edyta Federowicz jestes sliczna
Panorama Racławicka co toaz cacko szkoda że niema zdj.od środka kurka wodna
Nicki Pedersen - Leigh Adams Jacko czego żeś tak mówił że Leigh Adams będzie mistrzem w roku 2007?I co gówno ci zrobił
Chris Holder - Rafał Okoniewski - Jason Crump - Andreas Jonsson Ale dno. Tylko w Bydgoszczy może być taka taśma... Żal.pl
Bartosz Kurek Do Kumpeli Bartka
A co 15 letnia osoba moze wiedziec o poukładanym zyciu wez nie sraj zalem bo mnie rozwalasz:P no to jak sie brechataja to powodzenia zeby sie tylko nie zakrztusili:D wiesz ile na innych stronkach jest takich rzeczy i tyle kumpeli Bartka i jego dziewczyn. jestes taka odwazna to pokaz zdjecie a osoby ktore tam sa w tle moze wymazac. a czym mu mogla zaimponowac 15-latka?? no czym powiedz swoimi lalkami:D no nie wiem bo po jej komentarzach stwierdzam ze poukladana tez nie jest. p.s. zapraszam do odzwiedzenia innych stron to tez sie posmiejecie:D p.s. wiesz nic mnie nie ruszylo bo sie nie ruchalam dzisiaj:Di nie ruszyło nas to że Bartek ma dziewczyne ale to że pierdzielisz jak potłuczona...i szkoda nam ciebie .i wogole po jakiego wypisujesz o tym przekonywaniu srasz sie z jakimis zdjeciami a nawet nie chcesz wstawic:P pozdrawiam i brechtajta sie tam dalej z bartkiem:P
Karolina Ciaszkiewicz karolinko podbij to
Bartosz Janeczek - Mariusz Wlazły eRCa sztuszna fanko a raczej antyfanko mariusz brzydzę się tobą gdy by wszyscy zawodnicy wiglądali tak jak ty to nie byli by to siatkarze lecz brudasy.
15 seba masz moze wiecej fotek z tego meczu?? msg plz!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.