zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce siatkówka (09-10). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Mistrzostwa Europy Kobiet
 
Rozgrywane w Polsce w czterech miastach (Łodzi, Wrocławiu, Katowicach i Bydgoszczy) Mistrzostwa Europy Kobiet w Siatkówce. Osłabione brakiem Katarzyna Skowrońskiej, Katarzyny Skorupy i Małgorzaty Glinki Polski nieuważane za faworytki na pewno powalczą o jak najlepszy wynik.
 
Liga Światowa
 
 
Liga Siatkówki Kobiet
 

siatkówka (09-10)





losowe komentarze
Łukasz Kadziewicz zazdroszcze jego żonie
Bartłomiej Jaszka a czy można gdzies w internecie zobaczyczz tą rozmowe żon naszych szczypiornistów w Dzień Dobry TVN ????
Jeśli tak to podajcie link ;]]

Jaszke koffam ;
Damian Baliński - Robert Miśkowiak - Krzysztof Kasprzak do fanka i innych dzieci neostrady - żal mi was :-)
ps: krzychu nie słodź sam sobie :D
Iwona Lewandowska Iwonka tak dalej:)
Jesteś the best kochana...Ivan i Delfin górą, a z Wami Kwiatek
Michał Szczepaniak - Hans Andersen WTS - wrocławskie towarzystwo sprzedawczyków xD ^^
Nicki Pedersen - Leigh Adams Leigh Adams jeszcze nigdy go nie widziałem w takiej formie. Gdy by nie on to Unia mogła by pomarzyć o mistrzostwie
Ryszard Czarnecki - Tomasz Gapiński - Andrzej Rusko gapa, gdzie to było?
Miah Davis - Dominik Tomczyk Miah na każdym zdjęciu wygląda prześlicznie!!!!
Hans Andersen - Tomasz Jędrzejak Podwójne zwycięstwo na korzyść ATLASA!!!!! BRAWO tak trzymać
Paweł Woicki super dobry siatkarz
Anna Barańska - Milena Sadurek jak Marzenka - j love you
Winiary Kalisz i trener Igor Prielożny fajne spodenki fajne kbice raczej zwracaja uwage na ich gre a nie na spodenki ale teraz widac która lubi jeść pączki a która jest na diecie heh
radość zawodników Skry OBY TAK DALEJ!!!!!!!!!!!!!!!111
Bartosz Kurek Ja pierdykam !!! ;/
Nie moge obczaic tego jak wy na siebie wrzucacie z powodu Bartka jedne piszą że go kohają spoko niech go kochają a zaraz drugie piszą ze ale wy to jestescie szmaty jak wgl moglyscie tak tapisac dajcie mu spokoj itd. !!!!!!
Skoro wgl wchodzicie na te stronke to nie z powodu jak gra tylko dlatego ze wam sie podoba ityle bo po co byscie wchodziły na tą strone ??? dąze do tego ze co wam da to ze sobie na siebie powrzucacie jedynie to ze sie bedziecie podniecac o ja to tej dogadalam i tej ;) Moim zdaniem komentarze są po to zeby wyrazic to co sie zawsze chiało powiedziec np jemu ale sie nie ma takiej mozliwosci heh ;) a czy wy tez lubicie jak:
sobie bije brawo jak przyjmie trudną zagrywke lub atak albo jak sie wkurzy kiedy zepsuje coś ;D lub te jego miny i wgl fajny jest heh ;)
Albo widziałyscie ze na kazdym innym meczu ma inne buty zawsze !! ;)
Andreas Jonsson Co bomba??!!?!?!?! Do boju ATLAS!!! FOREVER WTS!!!!
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Jakie laski :))
Tylko tutaj jeszcze brakuje Sadurek, Maj, Bednarek, Zenik,Jagieło :))

Bardzo bardzo lubię siatke :))
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Wg mnie najładniejsza jest Lena (ma to coś, na taką kobietę chce wyrosnąć każda nastolatka), zaraz za nią idealna Kasia. Ani za piękność nie uważam, może ze względu na to że nie cierpię blondynek (sama jestem blondynką ;]) ale talentu i mistrzowskiej gry żadnej nie można odmówić. Lena: wracaj do reprezentacji...
Agata Sliczne są te foty:)))
Poprostu rewelka:*
kibice - Unia Leszno Lik ma racje wstrętne maja szaliki i nic ci do tego
Troy Batchelor Troy czemu czernicki cie wyrzucil z skolu na przyszlyy sezon z tego ze nie umiesz jezdzic niektorym tez sie tak zdarza
Masz wrocic i koniec!!!!11
Buśka :)
Michał Jurecki przystojniaczke;d
Alicja Kamińska uuu Ala, bardzo ładnie:) śliczne włoski
03 serdeczne pozdro dla Pana policjanta od Pani w białym topiku ;) fajnie ze znalazłam sie na tym zdjatku ;)
Agata Kostrzewa - Ania Trzcińska - Ania Pierzchot Jeśli ktoś wyraźa swoją opinię to od razu musi być złośliwy??? Niestety patrząc obiektywnie to do super nóżek im daleko.
Basia Gołąb moim zdaniem jedyna zaletą tej dziewczyny to ładny wyglad, olbrzymia fotogeniczność i to chyba tyle. Ponad to wydaje mi sie ze juz wszystkim sie znudzila jej '' uroda '' i tu jest jedyny problem w kwesti '' Basia time out '' . A co do wieku to ta panna ma chyba z 27 lat a Cheeleaders to mlode laski a nie baby ledwo przed 30-stka :) pozdro !
Bartosz Janeczek - Damian Domonik Stare dzieje ale fotka super-wyskok Damiana imponujacy
kibice - Sparta Wrocław Ty jesteś pedałem!!!!!!!!
Dominika Kur - Kasia Heider Zdjęcie Kasi jest też w gazetce echo miasta. Świetna jest.
Ania Trzcińska UUUUUUUUUUUffffffffffff!!!! lepiej nie mówić
Eleonora Dziękiewicz - Anna Woźniakowska Lena WE stringabh a wozniakowska hmm?
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.