zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Polska - Argentyna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 28
data dodania: poniedziałek 02 czerwiec 2008
W 3 dniu rozgrywanego we Wrocławiu turnieju Biało-Czerwoni pokonali Argentynę 28:26. Tym samym reprezentacja Polski w piłkę ręczną zapewniła sobie awans na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.
21784 odsłon
16019 odsłon
11130 odsłon
8929 odsłon
10618 odsłon
11907 odsłon
7513 odsłon
14116 odsłon
11586 odsłon
13813 odsłon
9354 odsłon
11023 odsłon
7694 odsłon
10897 odsłon
12004 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Polska - Argentyna





losowe komentarze
Mariola Wojtowicz tak ale nie zbyt dobra z niej libero zart
kibice - Unia Leszno Unie sie tylko kocha a reszta niech wypierdala kto obrazi Unie ma morde obita rowna oh yeah UNIA LESZNO!
Dominika Łuszcz Jednak weszliscie na ta strone i ogladneliscie to zdjecie czyli przykulo wasza uwage dlatego nie pierdolcie ze wam sie nie podoba. Jedyne pechowe zdjecie a wy juz pojezdzacie dziewczyne. ogladnijcie reszte a wtedy pogadamy. Co ma wogole na celu pisanie obrazliwych komentarzy??? Jesli wam sie nie podoba to spierdalajcie i nic nie pisze. Przykro jest czytac zle opinie osobie wiec zachowajcie sie jak prawdziwi faceci i zachowajcie to dla siebie a zostawcie miejsce dla milych opini!! KOCHAMY CIE !!!!!!! bedziesz wiedziala kto to napisal:):):)::*: OLEJ ICH!! :P
Jason Crump - Andreas Jonsson Cramp wyprzedza i jest!!!!! BRAWO
Emil Sajfutdinow No i po co mam sie dziwić mnie to zwisa,wisi i powiewa czy wejdziecie do e-ligi
Emil Sajfutdinow Ale musze przyznać że prezes wts-u zachowała sie ładnie ze swojej strony wpusiciła kilkunastu osób z Leszna na sektory dla gospodarzy bo zabrakło biletów i miejsca dla nas.
Katarzyna Skowrońska Dolata jesteś boska
Emil Sajfutdinow zapytam sie wojka czy mnie nie zapozna z nim wkoncu Piotrek (PePe) go zna
reprezentacja Polski gdzie boruc i ebi
Olga Pantelejewa - Edyta Koryzna - Gabriela Toma a jaki ładny faul Gabi !! hehe
Oliver Stević Piękny wsad!
Patryk Czarnowski - Paweł Zagumny - Michał Bąkiewicz Michal jest super! Jest naj.., naj..,naj
Chris Holder mysle ze te wypadaek mu sie nic nie stalo
Magdalena Rzeźnik Pani MADZIA JEST EXTRA!!!!
upadek - Andrej Karpow - Cyprian Szymko jezdziec bez glowy;)
09 ach...to musialo boleć
Eleonora Dziękiewicz Przepiękna kobieta i fantastyczna siatkarka
Anna Barańska Dzieki za dostarczone emocje,mam nadzieje ze da Pani z siebie więcej w Mistrzostwach i w meczach o większa stawkę niż turniej w Turynie,Pozdrawiam i życze zdrowia
Natalia Bamber jest fajna
Bartłomiej Jaszka ależ on jet boski szkoda że nie mieszka w ostrwie ale mam nadzieje że kiedyś przyjaedzie do ostrowa i spotka sie z kibcami bartuś kocham cie
BKS Aluprof Bielsko-Biała Barańska najlepsza kocham ja fajna ma dupeczke
Paulina Maj nie gra bo jest kiepska
Janne Heikkinen chyba kIva jätkä, mily facet.
Bartłomiej Jaszka Zgadzam się jest Bossskii, ale czy wolny to nie wiwadomo jak widze...
Bartosz Kurek "No jest zajety prze zemnie! A wy małe gówniarki sie nie nim nie ekstytujcie bo to mój chłopak" Tak jasne jesli to twoj chłopak to wstaw jakies zdjecie z nim najlepiej jak sie całujecie i z najwczesniejsza data bo kurde ja moge Ci zaraz napisac ze jestem laska Bakiewicza. Ciekawe ile ty masz lat? i sie nie lansuj ze jestes jego laska bo raczej polowa dziewczyn ci nie wierzy;/ Zal mi Ciebie dziewczyno: Pozdrawiam. Bartek swietnie grasz masz wiele sukcesow przed soba. Życze Ci wszystkiego Najlepszego :*
Andreas Jonsson masz racje aj ma zajebi..tyleczek
kibice - Polonia Bydgoszcz No zobaczymy, zobaczymy!!!! Już nie moge się doczekać!!!! JAK będziecie w 1 lidze!!! hahahaha
radość siatkarek Wisły Niech się cieszą. I tak "Wrocław górą!" :-))
Justyna Wrzask To tak wygląda Twoja siostra Alu… Prawie, prawie tak urocza jak Ty :)
Bartosz Kurek Jeden błąd ...
Wnioskuje ,że imię masz śmieszne.....
nie masz odwagi się nim podpisywac .... wiem ,że się doczepisz ,ale mój komputer nie pobi (c) ...
Wiem że musisz byc sama tak pisząc:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.