zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Polska - Argentyna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 28
data dodania: poniedziałek 02 czerwiec 2008
W 3 dniu rozgrywanego we Wrocławiu turnieju Biało-Czerwoni pokonali Argentynę 28:26. Tym samym reprezentacja Polski w piłkę ręczną zapewniła sobie awans na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.
20473 odsłon
14749 odsłon
9648 odsłon
7588 odsłon
9400 odsłon
10280 odsłon
6616 odsłon
12085 odsłon
10387 odsłon
12623 odsłon
8110 odsłon
9610 odsłon
6602 odsłon
9149 odsłon
10314 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Polska - Argentyna





losowe komentarze
Nicki Pedersen - Leigh Adams Zdzisek to Ty se kup brjsbola bo to twoja drużyna przegrywa a nie moja. Leigh Adams żądzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ninko Batsain slicznie!;)
Emil Sajfutdinow hoho ;d pOcissk ;d beznadzijne no no ;d
A tak w sumie to nie powinnysmy sie klucic ;/
wkoncu jestesmy za jednym klubem ;P
Sylwia Babula Sliczne zdjęcie Sylwia, pozdrawiam
Emil Sajfutdinow To ze Emil ma laske w Rosji to było wiadomo juz dawno.Wspułczuje jej bo jak bym była nią to bym cos zrobiła.Poprostu asz sie niechce tego czytać dziewczyny opanujcie sie troche.Znajćcie kogos innego a nie tylko na tego Emila co to zwykły chłopak tylko ze jezdzi w zuzlu:):(
cheerleaders KM Ostrów bleeeeeee
Milena Sadurek milenka jest kochana i taka sexi flexi hello wymiata a nie jakaś bełcik czy skorupa albo śliwa czy godos ale jeszcze bardzo lubie plute marte plute super dziewczyna :)) dzięki pozdrawiam pa
Agata Slicznie ;))))
Dawid Murek Naprawdę lubię Dawida!Jest świetnym graczem i człowiekiem!Pozdro dla Ciebie Dawid i liczę, że dalej będziesz zasilać nasze polskie siatkarskie szeregi:D:)
Ime Oduok - Sani Ibrahim Jedno m,uszeprzyznac..jest baaardzo wysoki:)
Katarzyna Skorupa Kaska jest silna i da rade, to mądra dziewczyna jest :D
Katarzyna Gajgał - Natalia Bamber - Paulina Maj - Milena Sadurek KASIEŃKO MINKA CUDNA. PLECKI PAULINKI ŚLICZNE.. MILENKA ZNATALKĄ UROCZE
Emil Sajfutdinow Ja nie mam ale może też będę miała a macie gdzieś zamieszczone to zdjęcie ?
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. Pozdrawiamy kolezanke ;)) ;*
Winiary Kalisz i trener Igor Prielożny i tak najpiekniejsza jest Eleonora :* i ta jej pupcia mmm..:*
Jason Crump cieszę się że stoisz na podium gratulacje.......fajne ujęcie
Lee Richardson - Leigh Adams Lee ma fajne dołeczki jak się usmiecha wogule jest super Leigh zreszta tez jest super
Jason Crump To najlepszy żużlowiec na świecie !! trzymam za ciebie kciuki !!
Agnieszka Trzcińska booooosko:*8
Ania Trzcińska Ogladając takie fotki warto zadać sobie pytanie czy to dziewczyny sa przerywnikiem w meczu czy może ..... przerywają te wspaniałe występy;) Pozdrowienia dla Ani :)
Bartosz Kurek INFO a od kogo to niby wiesz? xD
Krzysztof Buczkowski Napewno NIE!!!!
Agnieszka Celej Szaleństwo :-) Nowe stroje :-) ;-P
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Fakt jest taki ze Kasia z Ania wymiatają :) ale Milena jest zajebistą siatkarką,zresztą jak każda nasza reprezentantka...aaa szmatą to jest ten ktos pode mna...!!!!
Bartłomiej Jaszka Paulina dlaczego piszesz, ze nie mamy u niego szans? Moze wcale nie ma dziewczyny tylko ktoś to sobie wymyślił na tym forum.
Tomasz Jędrzejak on jest super tylko szkoda że jeździ dla WTS-u a nie KMO
Marta Kralka NO cud malina xDD bardzo ładna dziewczyna zapewne zaje..cie tanczy no nic dodac nic ujac jesli masz chec odezwij sie 7187419 xDD
cheerleaders - Wisła Kraków wie mzoe gdzie dziewczyny trenuja i czy mozna do nich dolaczyc?? Sama bylam cheerleaderka od 6roku zycia czyi juz14lat:) posze od dopowiedz droda mailowa sokar89@interia.pl
cheerleaders Stal Ostrów Wlkp. Dominika ;]
Asia Kubica asiu podaj mi swoje gg :* moj mail to tomotwist@op.pl odezwij sie
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.