zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Polska - Argentyna. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 28
data dodania: poniedziałek 02 czerwiec 2008
W 3 dniu rozgrywanego we Wrocławiu turnieju Biało-Czerwoni pokonali Argentynę 28:26. Tym samym reprezentacja Polski w piłkę ręczną zapewniła sobie awans na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.
25512 odsłon
18654 odsłon
14359 odsłon
11706 odsłon
13049 odsłon
15491 odsłon
9610 odsłon
18869 odsłon
14331 odsłon
16231 odsłon
12050 odsłon
13769 odsłon
9851 odsłon
13719 odsłon
15236 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Polska - Argentyna





losowe komentarze
Julia Trębacz ona jest super
08 jak ja go nienawidze to juz masakra. ^^
Jurica Pavlić fotka mozna skopiowac tylko trzeba wiedziec jak ... heheh chcesz ??
Andreas Jonsson 1)IVERSEN
2)Jonsson
3)Ułamek
cheerleaders Unia Leszno :)
cheerleaders komu przyjdziecie kibicowac do orbity jesli slask zagra z gornikiem? sprzedawczyki i zdrajczynie. gdzie zawieje tam jestescie, tylko zeby sypneli kasą. w slasku nie ma miejsca na takie 'kibicowanie'
Mariusz Wlazły uwazam ze jestes najnajnaj
Michał Jurecki ciachooooo..:* tak jak jego braciszek ;p
kibice - Falubaz Zielona Góra ale glupie flagi
cheerleaders KM Ostrów Daga to ładna dziewczyna :)
WKS Śląsk Wrocław CZY WYGRYWASZ CZY NIE JA I TAK KOCHAM CIE W MOIM SERCU TO SLASK NAJWSPANIALSZYM KLUBEM JEST HEJ SLASK



Bartosz Kurek Bartuś to bardzo przystojny chłopak. jest o 25 dni młodszy od mojego brata. Życzę mu żeby zrobił wielką karierę w sporcie. Marzę o spotkaniu go chociaż na ulicy (na żywo) i o jego autografie. ............kocham go.
Dawid Stachyra tak a wczesniej fikał na torze koziołki,jak prawdziwy lubelski wojownik..:)może niedługo trener Stachyra powie,że Dawid to jego największy sukces sportowy:)Dawid rulezz...
Emil Sajfutdinow Do Pchła z Wrocławia: Polonia Bydgoszcz jest najlepsza .! I jeszcze się zdziwisz ale wejdziemy do ekstraligi ;) Pozdro dla Gonza jego kolegi i wszystkich Polonistów ;)
03 super
Bielik nad Odrą zdjecia b. ladne , ale czy mozna by dac podpisy pod zdjeciami co kogo one przedstawiaja /zwlaszcza pod zdjeciami sport przedstawiajacymi/.Dziekuje.
Chris Holder - Rafał Okoniewski - Jason Crump - Andreas Jonsson Ty za to masz pełną ^^ pustakuu ;]
Jarosław Solarz - Arkadiusz Chrobot - Sebastian Dudek kochamy cię graj jeszcze lepiej
Emil Sajfutdinow Co nagle wszystkie zamilkły ?
kibice - Odra Opole tylko nasi kibice odry poloni i zagłębia są najlepsi pozdrawia was fanklub odry. czyli tarnów opolski jesteśmy z wami...... tylko odra opole hooligans
Anna Barańska kasia jest the best
cheerleaders Stal Gorzów ale opalona
Eleonora Dziękiewicz aniu prosze napisz do mnie na ten numer;515612667 błagam.
Lena Dziękiewicz szukam ale nie moge znalezc takiej kobiety jak lena juz chyba nie ma boskich kobiet
07 dziewczyny z Górnika Zabrze to dopiero piramidy wyrąbane w kosmos robią!!! ni to co inni.
Andreas Jonsson Wie ktoś może jak ma na imię menadżer Andreansa Jonssona i czy jest on wolny czy zajęty z góry dzięki i [P]ozdrawiam
Morten Risager ZENGI!!!!! masz całkowitą rację... madzia jesli myslisz ze ktos tutaj w to uwierzy to jestes naprawde głupia
Michał Jurecki ale on boski kc :
Joanna Mirek zdjęcie ok tak wygląda bdobra siatkarka a micho to osioł
Ula Dziekan Fajna mała...:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.