zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce siatkówka (08-09). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
PlusLiga Kobiet
 

siatkówka (08-09)





losowe komentarze
cheerleaders - Turów Zgorzelec bardzo bardzo bardzo sliczna Pani :)
Polska - drużyna Brakuje krzynowka !!
Nicki Pedersen - Leigh Adams Stal jeszcze nic nie wiadomo kto zostanie mistrzem. Kazdy jest za swoim ulubionym zawodnikiem oczywiscie. Adams chociaz nie da rady ale w moich oczach i sercu tak bedzie mistrzem. Mam nadzieje ze objedzie Pedersena tak jak tu na fotce
Bartosz Kurek nom zgadzam się z wami cudowny jak gra mmm miodzio a ten uśmiech a jaki przystojny zazdroszcze jego dziewczynie
Andreas Jonsson My nie lubimy Apatora,Stali Gorzów,Unii Leszno.
flaga -  kibice - Włókniarz Częstochowa i tak trzymać vipy
Alicja Kamińska nie wiem jakos w ogole mi sie nie podoba
Lukas Dryml - Leigh Adams ojeju każdy może się pomylić nawet ty napisałeś imieni zamiast imienia.Specjalnie dla ciebie porawiona komcia:LEIGH ZOSTAN MISTRZEM SWIATA 2007
Emil Sajfutdinow Przystojny to on jest, ale teksty o miłości???
Niels Kristian Iversen Uh.. jaki on śliczny ;p
Asia Kubica bardzo sztuczna
WKS Śląsk Wrocław nasze Serca biją za Śląsk !!!!
Marcin Ciesielski - Aleksander Januszkiewicz - Mariusz Wlazły - Piotr Marciniak Mariusz to super siatkasz;p jego atak jest najlepszy:))
Ania Trzcińska spłukała to jajo z włosów ;)
Basia Gołąb lepiej sie patrzy na dorosle kobiety ktore cos soba reprezentuja niz na male podlotki!
kibice - Włókniarz Częstochowa fajny z niej kibic
Emil Sajfutdinow no qrwa wiem ze emil nie ma laski a ty sweet nic o nim nie wiesz. Nie chwale sie bo mi na nim nie zalezy już!!! :P
flaga - Stal Ostrów Wlkp. phhh zazdroscimu, ciekawe czego?! mamy lepsza :P lepiej zajmijcie sie budowa pozadnej hali a nie wydawaniem kasy na badziewne fagi :P CPWCŚ
cheerleaders Unia Tarnów NASZE UNIA TARNÓW TO FAJNE DZIEWCZYNY
Basia Gołąb a tam zaraz nie lubi.. jak sie jest gwiazdeczka to mozna kaprysic a i tak jest sie lubianym i nawet jak dziewczyny troszke "kaprysily" to nie bylo tego widac na ich wystepach...i sporo ludzi je lubialo !!!
Bartłomiej Jaszka dziwczynki musze was po smnucic Bartus żeni się w lipcu z anetą kowalską
Troy Batchelor Troy , dzisiaj cię w parkingu wyczaiłyśmy i niestety nas nie słyszałeś.. Na MEMORIALE ci nie odpuszczęę. ! ;D Kocham cięę. ;p hahahahh . ^
Jesteśś naj słodziakuuu ;p
Agnieszka Starzyk A TATUSIU CÓRECZKA JEST PIĘKNA BARDZO ZDOLNA I DO TEGO WDZIĘCZNA
A TATUSIU CÓRECZKA MA TALENT I NIKT NIE MA WĄTPLIWOŚCI WCALE
A TATUSIU ONA MA FIGURKĘ BARDZOZGRABNĄ I KSZTAŁTNĄ WCALE
A TATUSIU W TYM CAŁYM OPISIE JEST JEDNO ALE
A TATUSIU JAK MIEĆ CURKĘ PRZEZ U ZWYKŁE JA NIE WIEM WCALE
A TATUSIU TO NIE JEST KRYTYKA
TO PRZEZ MIŁOŚĆ TAK SIĘ TATUŚ SIĘ ZAPOMNIAŁ
I PRZEPRASZAM ŻE WIERSZYK JEST SKROMNY
JESZCZE WIELE ZALET BYM WSPOMNIAŁ*****
Joanna Kaczor Grejcie Dziołchy
Michał Jurecki Michał jesteś najlepszy!!! i oczywiscie taki przystojny!!! hmmmm :)))
Marta Krauze - Anna Kadrońska - Paulina Misiek Pani Ania pracuje w mojej szkole i nawet mnie uczy.Jest naprawdę świetna!
kibice - Śląsk Wrocław Lalalala Hej Stalowka:D Bo najlepsza w Polsce jest Stal Stalówka Mks :D
Andrzej Kowalczyk Andrzej wszegmogacy<lol2>:D Prosisz o pomoc?
Grzegorz Zengota Hmm...ty zawsze jesteś Sliczny .Słodkie zdjątko:)Jak zwykle ładny :)
kibice - Odra Opole pozdrowienia od żaboli \G/
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.