zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce siatkówka (08-09). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
PlusLiga Kobiet
 

siatkówka (08-09)





losowe komentarze
Troy Batchelor Hallo!Ich bin Kara.Ich libe dich Troy !!!!!!!!!!!!!!!!
Marta Haładyn - Magdalena Żochowska ile emocji gratuluje ujecia
Edyta Różańska [*]
szampan - Tomasz Gollob Gollob jest jlepszy od Balińskiego
Emil Sajfutdinow tak też to słyszałam ;-(
Andreas Jonsson Sam jesteś wstrętny wyraziłem swój komentarz i tyle a pozatym....Ja sie Ciebie nie boje bo,mam w dupie dwa naboje hahaha!!!!!!!
Łukasz Kadziewicz Kadziu nie odchodz od nas!!!w Rosji jest zimno i wogole...;)
Bartosz Kurek Bartek , jesteś jednym z moich ulubionych zawodników i tak wogóle wszystkiego najlepszego z okazji urodzin;) Pozdrowienia dla Ciebie i twoich kolegów:)
Słówko do was dziewczyny: nie zaniżajcie poziomu tej strony wyznając miłość komuś kto was najprawdopodobniej wogóle nie zna! Powaliły mnie co niektóre komentarze! Ogarnijcie się trochę!
Kasia Heider dziewczyny są niesamowite jak zawsze pelne energi i wdzieku tylko one umilaja mecze bo koszykarze nie bardzo choc to niby dla nich sie chodzi na mecze. co prawda ktos kto robi choreografie niezbyt sie popisal w tym sezonie ale dziewczyny sa bez zarzutu
Łukasz Grzegorzewski tak trzymaj :)
Tomasz Jędrzejak Ogór sucha Ruskiego Hip-Hopu ;p
Relaksuje się w taki sposób przed Meczem ;p
kibice - Odra Opole ODRA ZAWSZE Z NAMI!!!
kibice - Górnik Wałbrzych worki na twojego starego

Paweł Siezieniewski - Igor Yudin 13403351:)
kibice - Falubaz Zielona Góra Doping narawde dobry. Szkoda ze bez ciekawszj oprawy.
cheerleaders Night of the Jumps hej jesteś za gruba do chelleders podpis kamila zalewska :P
kibice - Lech Poznań lech lech kolejorz
Mika Vayrynen - Euzebiusz Smolarek nie podskakuj e biemu
Emil Sajfutdinow nono !!!! a co co Ci chodzi z tym juz niedlugo!!!??
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska I Bóg stworzył kobiety, dziękujmy wszechmogącemu za nie bo jest za co dziękować. Trzy najładniejsze siatkarki globu normalnie 8,9,10 cud świata
01 Super ze ciemnoskora osoba była na meczu Śląska, i to w szaliku :). Byłem świadkiem gdy ten zawodnik wchodził na stadion i zaczepił go "kibic" Naszej Druzyny i czepiał się go ze ma szalik i kazał mu go sciagnać, dobrze ze szybko go zabrali i udał sie na stadion. Moze sie kiedys doczekamy tolerancji na Naszym stadionie. Pozdr.
Ania Trzcińska Chcialam tylko napisac,ze te dziewczyny musza sie mocno wymalowac.poniewaz tancza na parkiecie dla szerokiego grona ludzi!!!Mocny makijaz jest wymagany na pokazach mody itd.Ten kto to krytykuje "gosc"...To chyba z Koziej Wulki pochodzi!!!!Aniu pozdrawiam.Powodzenia.P.s. gratuluje urody i wdzieku!!!
Katarzyna Skorupa Kasia nie może odejść :(( Moja Kasia ! :*
Anna Barańska musze się z panami kolegami zgodzic dziewczyna marzenie z taka bym sie nie nudził do końca życia;)
Emil Sajfutdinow PRZeciez Emil byl z LAska w bydgoszczy!! ale jesgo LASka jest z Rosji..i co PIErd* farmazony:/... nawet zjecie jej bylo w jakies gazecie..i zreszta widzialm ich razem..kuu..:/
wielka znawczyni!!
(P)OZdro!..
Polska - kibice - szaliki Widac ze to Polscy kibice lepszych niema na całym świecie
Sylwia Łobos Hi Sylwia.Czy kazdy z odwiedzajacych stronke nie dochodzi do jej konca?
Dlaczego nie zrobia Tobie choc malego wpisu?
Czy naprawde mysla ze jestes taki sobie Lobus(z) ;-)?
Przeciez Tobie tez cos sie nalezy.
Dlatego w imieniu wlasnym i tych którzy juz nie mieli ochote na wpis ,
dziekuje za trud i prace wlozona w to,
co tak cudnie potrafisz ... tzn tanczyc usmiechac sie i oczywiscie byc normalna kobieta.
Nicki Pedersen Jest najlepszy na świecie
Jan Staechmann - Niels Kristian Iversen Mój najlepszy,najukochańszy i najprzystojniejszy żużlowiec
Sandra Kazanecka To zależy od gustu..i z przykrością muszę Cię poinformować,że niczego nie możesz mi zabronić..a tym bardziej tego,że mam własne zdanie..:P Pozdrawiam P.S Wrzuć na luz, przecież do żadnej nic nie mam- moim zdaniem wszystkie są naprawdę dobre:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.