zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce reportaż. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 czwartek 21 maj 2009
Miss Polonia Wrocławia 2009
  Zdjęcia: 105
W Teatrze Polskim we Wrocławiu odbyła się finałowa gala wyborów Miss Polonia Ziemi Wrocławskiej 2009. Koronę Miss zdobyła 22 letnia Magdalena Bułat. Pierwszą wicemiss została Ilona Rożniecka a miano drugiej wicemiss przypadło Adriannie Sak.
 sobota 03 grudzień 2005
Sydney Ellis i Czwojda Band
  Zdjęcia: 12
 wtorek 01 listopad 2005
wybuch gazu na sępolnie
  Zdjęcia: 12

reportaż





losowe komentarze
Ninko Batsain Pani Anna po prostu robi ratcje skladu, wprowadza nowe dziewczyny, ktore byc moze za pare sezonow beda liderkami jak Daga, Domi, Sywia, Paula czy Aga. Zreszta kazdy ma okazje sie sprawdzic- to nie jest jakas zamknieta grupa gdzie wstep ma tylko stala ekipa. ja sie bardzo ciesze, ze sa nowe twarze, i nawet jesli z poczatku zjada te dziewczyny trema, to ja wole taki zespol niz obrazone na caly swiat damulki, ktore na meczu tylko sie lansuja (jak bylo to za kadencji poprzednich lasek).
Grzegorz Rempała szkoda ze Pan Grzesiek juz nie jezdzi. BYl naprawde widowiskowym riderem
Bartosz Kurek gdyby miał tą laskę paparazzi wkońcu wychwycili tą jego "laske" a jak narazie nic nie ma ,
Asia Kubica bardzo sztuczna
Ewelina Majcher Aluszka bedzie w poniedziałek tanczyc.
cheerleaders Unia Tarnów normalnie jesteś 8 cudem swiata:* :>
Sylwia Ciurko popieram!!!!!!!!!
Nikolay Ivanov - Łukasz Kadziewicz Kadzio masz fajny nowy fryz... Powodzenia 25 maja;)
Radosław Hyży - Petr Bohacik Hmm zdjecie fajne edukacyjne pokazujące hmm atak/obrone w piłce koszykowej mężczyzn[czy aby napewno mężczyzn?;o]
Joanna Kaczor ale laska :P chciałabym taką xD
Basia Gołąb identyczne zdjęcie jak z The Crew.
Justyna Wrzask NA TYM ZDJĘCIU NIE WIDAĆ JEJ ATRYBUTÓW! ALE I TAK JEST PIĘKNA I WSPANIALE SIĘ RUSZA! POZDRAWIAM!
Tomasz Tłuczyński Tomek jesteś najlepszy;)
Jason Crump - upadek - Sebastian Alden jason szybko, szybko inie upadaj .
Anna Barańska piękna-piękna-piękna.................
Eleonora Dziękiewicz piekna z taka kobieta mogl bym sobie zycie ukladac
Jason Crump - Andreas Jonsson hihihihi ^^
Kasia Heider Jezu jestes piekna!!
Jason Crump A gdzie kiedy robione to zdjęcie ?? I wogóle jak do tego doszło ??
WKS Śląsk Wrocław zawsze i wszędzie śląsk wrocław najlepszy będzie zawsze iwszędzie najlepszy bedzie
kibice - Polonia Bydgoszcz MNIE to nie kręci!!!!! ATLAS WROCŁAW!!!!!!!!!!!!
Piotr Świderski - Jarosław Hampel Jarcio nie wyginaj sie tak:))
kibice - Skra Bełchatów NIE MA LEPSZYCH KIBICOW OD WAS ..... JESTESCIE SUPER:)
Marcij Lijewski - Grzegorz Tkaczyk noo mmm ;)
Ricardo - Euzebiusz Smolarek - Ricardo Rocha - gol yes ebi werry gut
Emil Sajfutdinow Masarna Avesta
Mateusz Szostek Dobry zawodnik z niezłym charakterkiem. Miałam okazję dobrze go poznać. Pozdro dla niego
kibice - Mostostal Kędzierzyn-Koźle witam. pilnie szukam zdjęć cheerleaderek z wczorajszych meczy siatkówki. Cy możesz mi pomóc w ich znalezieniu?
Marcin Jędrzejewski Ty gośc ty też
Troy Batchelor - Jurica Pavlić jurica ??? Chciałaś powiedzieć Troy !!!!!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.