zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce reportaż. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 czwartek 21 maj 2009
Miss Polonia Wrocławia 2009
  Zdjęcia: 105
W Teatrze Polskim we Wrocławiu odbyła się finałowa gala wyborów Miss Polonia Ziemi Wrocławskiej 2009. Koronę Miss zdobyła 22 letnia Magdalena Bułat. Pierwszą wicemiss została Ilona Rożniecka a miano drugiej wicemiss przypadło Adriannie Sak.
 sobota 03 grudzień 2005
Sydney Ellis i Czwojda Band
  Zdjęcia: 12
 wtorek 01 listopad 2005
wybuch gazu na sępolnie
  Zdjęcia: 12

reportaż





losowe komentarze
reprezentacja Polski Polska jest dobra kapitalnie dysponowana i ma Boruca Smolarka gdzie jest Boruc i Ebi
Kasia Heider marek ty to chyba gejem jesteś!!! Te dołeczki w policzkach mmmmmmmm......
kibice - GKS Katowice hmmm a dzisiaj "czuby" przyjechaly z wrocławia.... i 2:0 po dupsku dostały.. co za pech.... TAK SIE BAWI!!! TAK WIE BAWI GKS!!
Włókniarz Częstochowa - kibice gkm & ckm wymiatają
kibice - Sparta Wrocław laba do
Anna Werblińska - Joanna Kaczor - Agnieszka Bednarek Dla mnie liczą się te co grają SUPER LASECZKI
36 Zegar odmierza czas, motocyklista rozpędza się do 50 km/h, w myślach żegna się z rodziną, szybuje na wysokość 3. piętra i wykonuje ewolucje zapierające dech w piersiach... <--- Tak ślicznie opisała to wydarzenie redaktorka portalu wp.pl Całkowicie sie pod tym podpisuje. Ich wyczyny są rewelacyjne, wymagają skupienia, opanowania a z tego co wiemy każdy przed wielką publicznością ma nawet lekką nutkę tremy. Dla mnie są świetni oni, ale jak by dobry fotograf tak tego nie ujął to nie miała bym co podziwiać.. ;) PzD.. ;*
kibice - Śląsk Wrocław dobżi kolesie są oby tak dalej
Monika tam na poczatku ma byc skąd :)
Bogumiła Barańska - Joanna Kaczor - Dorota Pykosz świetny blok i super fota.
Zbigniew Bartman Uśmiechnij się do fanek :)
07 super gleba pedersena
Bartłomiej Jaszka a czy można gdzies w internecie zobaczyczz tą rozmowe żon naszych szczypiornistów w Dzień Dobry TVN ????
Jeśli tak to podajcie link ;]]

Jaszke koffam ;
Eleonora Dziękiewicz super
Adrian Miedziński - Piotr Świderski super sprawa zdjecia są bardzo fajne powiem szczerze że na wet nie wiedziałem że nasi żużlowcy są do tego zdolni kibic z Zielonej Góry
Kasia Heider figra figura ale z twarza cos nie tak.. ?
Bartosz Kurek nooo
prawdziwe fanki sa the best, a nie te wymuskane lalunie,które nie wiedza co to siatkówka i patrza na wyglad ;d
a wgl pelno jest chlopakow wokol nas i moze jakis przystojniak zwroci na nas uwage,nie..?
Ewelina Majcher ada gdzie ty masz oczy ? a wogóle co ona ma na tej głowie?!!! to jakaś totalna porazka
Andreas Jonsson A czy ja w ogóle mówiłam , że go kochasz?! Przeczytaj jeszcze raz dokładniej mój poprzedni wpis.Pozdrowienia dla wszystkich fanów AJ i czarnego sportu
Anna Werblińska Piękne oczy ma Ania :* oraz usta :*
Bartosz Kurek Bartuś jest śliczny. dobrze gra w siate....ale trzebabyło dużo czasu żeby zabłysnął....ja też próbuje coś grać i wiem ile potrzeba na to wysiłku i uparcia.....
postawił cały swój czas na jedną kartę i oto jest....myślę że będzie najlepszy...bo widać ze w grę wkłada całego siebie.....a tak a propos : ma dziewczynę czy nie...to co?? wy zaamierzacie tam do niego pojechać i co???? "hej. no może byśmy razem chodzili. co?" mi te on si bardyo podoba ale wiem e to s dwa odmienne światy...poza tzy on spotyka nacodzień miliony swoich fanek.....ale i tak kocham jego grę....chciałabym choć w 50% grać jak on....STAR OF VOLLEYBALLL...
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin jest jej zdjecie na blogu igora...widzialm ich pare razy..i ja na meczach.Bardzo fajna dziewczyna.Wiec lepiej zachowjcie dla siebie te komentarze bo to jest zalosne!!!
kibice - Polska widzicie tam jest FLAGA IŁAWY !! ja tam bylem wywiesilem ;d pozdro REPREZENTACJA POLSKI
Chris Holder przecież to Robert Kubica :)
Bartłomiej Jaszka boski... a te oczy! słodki... :*
kibice - Lech Poznań Najlepsi chyba w zbieraniu ziemniakow ... LECH ZDECHŁ !!
Andreas Jonsson - Emil Sajfutdinow fajna fociaaaaaaaaaa... xD słodka minka Emilka pozdro ;*
Krzysztof Lijewski Zgadzam sie w 100% z Karolą , jeśli go "kochasz" , to chociaż tego nie wypisuj na forum ...
heh ;]
Jesteś jego fanką ?
Świetnie xDD
Nie ma to jak mieć taka fankę , ale trochę przesadzasz ...
Raczej nie możesz sie tak nazywać.. typu "Lijewska;("....
Poszukaj sobie chłopaka i przestań o tym myśleć ...
;
Eleonora Dziękiewicz i Katarzyna Skowrońska na trybunach spoko laski
Paweł Hlib Paweł Hlib---mistrz polski 2008
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.