zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce reportaż. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 czwartek 21 maj 2009
Miss Polonia Wrocławia 2009
  Zdjęcia: 105
W Teatrze Polskim we Wrocławiu odbyła się finałowa gala wyborów Miss Polonia Ziemi Wrocławskiej 2009. Koronę Miss zdobyła 22 letnia Magdalena Bułat. Pierwszą wicemiss została Ilona Rożniecka a miano drugiej wicemiss przypadło Adriannie Sak.
 sobota 03 grudzień 2005
Sydney Ellis i Czwojda Band
  Zdjęcia: 12
 wtorek 01 listopad 2005
wybuch gazu na sępolnie
  Zdjęcia: 12

reportaż





losowe komentarze
kibice - Górnik Wałbrzych żal
Emil Sajfutdinow fajnie jeździsz i jesteś najlepszym zawodnikiem cała wiara poloni w tobie
Darnel Neslihan ;)
Leigh Adams - Troy Batchelor - Chris Holder O boshe! Troy Batchelor jest najsweetaśniejszy i najprzystojniejszy na całej kuli ziemskiej !!! Ja go kofffam [::*:] ------ Zastrzyk buziakófff dla Troya Batchelora !
Jarosław Hampel - Robert Miśkowiak - Tomasz Gapiński a jak! JAREK zawsze górą!
Milena Wychódzka :)
Bartosz Kurek Ahh... Pragnęłabym go poznać osobiście. Uwielbiem patrzeć na niego i jego grę! Ahh.. <3 <marzy>
Bartosz Kurek ja pare dni temmu znalazłam ten blog również widziałam te foty trzymanie sie za rączkę ja w to nie wierze że to że oni chodzą a tymabrdziej ze ta dziewczyna BK zna go od miesiąca
Bartosz Kurek nie chce pisac na forum bo to dosc dyskretna i prywatna sprawa.9678336
Dominika Kur jesteś boska
kibice - WKS Śląsk Wrocław kto temu w niebieskiej koszulce odwrocony plecami robi loda?? bo dobrze widac ze ktos go za uda trzyma :D hahaha..
Dominika Kur - Sylwia Ciurko tu ładnie nóżki wyszły ;)
Dominika Kur gatki sa zszyte ze spodniczka(jak u tenisistek), wiec nie masz sie czym podniecac pigi
Dagmara Trebenda fajna laska
Katarzyna Skowrońska Dolata Chciałbym być koszulką, którą nosi Kasia.
Andreas Jonsson Hej długo się wisilałeś nad tym tekstem?Może rok?!
Łukasz Kadziewicz - Karol Sramek Uwielbiam tego Świra:):):)
I ten Jogo słodki uśmieszek::*: zakochac sie można:)
...nio i się rozwiódł;p;p;p...
Anna Barańska dzien bez ani to stracony dzien
kibice - Sparta Wrocław Słabe."Najleprzych".hahahahahahhah!!
Ania Pierzchot chyba sie troszke przytyło ..:]
kibice - Odra Opole Oderka :D
Emil Sajfutdinow Ty już hyba nie maż co powiezireć pakantko!!!!!!!!!!!!!
prezentacja Oj stachu mi buśśśke dał ;p ;p ;p ;p
Kasia Heider Milenka też niczego sobie :P
WKS Śląsk Wrocław Wspolnym Rytmem Bija Nasze Serca... ;D Śląsk & Motor ;D
Na Zawsze w Sercach Naszych ;*
Adrian Rymel Dawaj do Opola
Mirosław Kowalik - Piotr Świderski - Adam Pietraszko bardzo bardzo bardzo superowska fotka
01 śląsk mugł wygrać ale tonic ale śląsk wygra mecz
kibice - oprawa - Unia Leszno siema sluchajcie z jakiej firmy braliscie te sreberka my mamy zamiar tez miec podobna oprawe ale szukamy firmy produkujacej:) odpiszcie
Euzebiusz Smolarek - Mariusz Lewandowski - Maciej Żurawski Każde zdjęcie z takiego meczu jest super!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.