zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Wisła Kraków. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: czwartek 03 maj 2007
7510 odsłon
7216 odsłon
5007 odsłon
5804 odsłon
4618 odsłon
6024 odsłon
5077 odsłon
5948 odsłon
11110 odsłon
8342 odsłon
6971 odsłon
6368 odsłon

Wisła Kraków





losowe komentarze
Dagmara Trebenda - Ewelina Majcher kapitalnie to wyszlo ;) faktycznie blond aniolki;)
Emilia Tłumak to moja ciocia
Mateusz Kowalczyk Zebys w krosnie tak dobrze jezdzil ;P
kibice - Włókniarz Częstochowa najlepsi jestesmy gkm ckm bks
Bogumiła Barańska Ona jak i jej Siostra to szczyt Moich marzeń:)!!! ::*:
Anita Kasprzak ja też tak mam na nazwisko
jestem Kasprzak D . . . . . . A
Alicja Kamińska napewno świetna, nic do niej nie mam. wyrazam swoje zdanie a wydaje mi sie ze wybiarajac dwie najlepsze cheers pewnie załapałaby sie Alicja ale nie Dominika. Innych dziewczyn taniec bardziej MNIE sie podoba i tyle ;)
10 TO WYGLADA JAK BY TAM TRAFIł JAKIS PIORUN!!!
Bartosz Kurek dziewczynki, wy jesteście chore...to nie jest miłość ;] tych komentarzy nawet nie da się czytać, heh Bartosz jest przystojny, ale w siatkówce chodzi o grę a nie wygląd ;) niedługo wam przejdzie, ale szczerze współczuje ;) a pisanie, że on jest wasz i bierzecie z nim ślub jest po prostu rozwalające :D
cheerleaders Unia Leszno Laski nie złe ale w Gnieznie sa lepsze :D
Kto wygra w tym sezonioe?? LESZNO!!!
Kto spadnie?? Ta jena stal gorzów!!!
Kto Awnsuje do l Ligi?? START GNIEZNO!!! MOJA MILOSC :*
97 jaki power w oczach!
Katarzyna Skowrońska Dolata Jest prześliczna prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paulina Pawlak - Ivana Puzar ma e mira je puzar
Ninko Batsain dziewczyny, zdradzcie w koncu jak nazywa sie wasza sliczna kolezanka
kibice - WKS Śląsk Wrocław zawsze i wszędzie Śląsk najlepszy będzie . !
Agnieszka Bilińska anioł nie dziewczyna
Emil Sajfutdinow :D :D :D
reprezentacja Polski siatkarek Super mecze:) dzieki za brązowy medal . Normalnie Polska jest dumna z Was:) nie dość ze Najlepsze Moim zdaniem to i Najladniejsze... Pozdrawiam was ....i trzymam kciuki :)....... PS: Ania Barańska .. mmmmm .. :)
03 dziad andersen spszedal nam nisztsza polski
Martin Sopko - Mariusz Wlazły JESTEŚ NAJLEPSZY!!!
Bartosz Kurek Do dziewczyny Bartka:
Tutaj to jeszcze nic wejdź sobie na stronę podaną przez Lole tam dopiero cię obrażają jak masz słaba psychikę to lepiej nie wchodź..Kumpela Bartka pisała że Ty i Bartek brechtacie się jak to czytacie brechtajcie się dalej...
Basia Gołąb identyczne zdjęcie jak z The Crew.
Rafał Okoniewski - Tomasz Jędrzejak Tomek jest Lepszy od tego gostka!!!! TOMEK GÓRĄ!!!!
Nicki Pedersen - Leigh Adams Sorrki za błędy w hymnie. STAL JEST WIELKA!!!!!!!!!!!
kibice - Górnik Wałbrzych worki na twojego starego

kibice - Śląsk Wrocław Pozdrowienia z Gdańska :) :)
Niels Kristian Iversen Nie zasłaniaj twoich oczek pod tymi okularkami są takie piekne!!!
kibice - Lech Poznań pozdro dla kolejorza
Mariola Zenik Najlepsza!!!!
Manon Flier ladna jest bardzo podoba mi sie :*
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.