zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Wisła Kraków. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: czwartek 03 maj 2007
8934 odsłon
8439 odsłon
5507 odsłon
6294 odsłon
5083 odsłon
6512 odsłon
5465 odsłon
6436 odsłon
11698 odsłon
8869 odsłon
7957 odsłon
6962 odsłon

Wisła Kraków





losowe komentarze
KS Jastrzębski Węgiel kocham igora yudina i wszystkich uwielbia jak sie śmieja !<lol>
Sandra Kazanecka - Kasia Heider a po co im to :/
Bartosz Kurek Najprzystojniejszy mężczyzna pod słońcem, Najlepszy gracz pod słońcem!
Sandra Kazanecka ale mam zajefajną siostrzyczkę,oprócz tego że podrafi tańczyć o jest taka boska
Euzebiusz Smolarek - Mariusz Lewandowski - Maciej Żurawski dla mnie to najleprzymi piłkarzami świata jest kaka c. ronaldo david villa a ronaldinho osłabiał cienias już z niego
Mariusz Wlazły mariusz jest super! zaje..... przystojniak
fanclub Macieja Janowskiego ja urodzilam sie tego samego miesiaca i dnia i roku
Sylwia Parys Sylwia i Julia wlacznie z Monika to sa naj naj wspanialsze dziewczyny na swiecie poniewaz ladnie spiewaja i niech ktos tu nie mowi ze Sylwia Parys to jest Bogini swiata bo to jest nie prawda tylko to jest falsz
Sylwia Babula nie baw się...po prostu ...KOCHAJ!!!
14 kylmakorpi 33333
Agnieszka Starzyk JA NIE WIEM GOŚCIU O CO CHODZI DO MNIE SIĘ MÓWI ZWYKLE WIERSZEM
JA WYOBRAŻNIĄ ŚWIAT MALUJĘ JA WYOBRAŻNIĄ ŚWIAT MLUJĘ
I ZAWSZE PISZĘ CO NAJSZCZERSZE NAJCZĘŚCIEJ BYWAM Z GŁOWĄ
W CHMURACH NAWET CZASAMI NIEŻLE SKŁADAM
NAWET CZASAMI MNIE SIĘ UDA
I NIE DLA SŁAWY WIERSZEM GADAM
LUBIĘ PODZIWIAĆ TO CO PIĘKNE TO CO PRAWDZIWE I Z POLOTEM
JEŚLI POTRAFISZ PISAĆ WIERSZEM NAJLEPIEJ ODPISZ DO MNIE POTEM
JA MAM POMYSŁÓW CZASEM WIELE CHOCIAŻ CZASAMI NIKNĄ W DALI
KRYTYKĄ JA SIĘ NIE PRZEJMUJĘ WAŻNE BY SWE MYŚLI OCALIĆ
BY SIĘ PODOBAŁ ADRESATCE I TYM CO PISZĄ JEJ W WIĘKSZOŚCI
I ŻEBY SPRAWIAŁ LUDZIĄ RADOŚĆ MOŻE ŁUT SZCZĘŚCIA I WDZIĘCZNOŚCI
MOŻE W ZŁYCH CHWILACH CIUT POMOŻE BO DLA AGNIESZKI WIERSZ PISANY
KRYTYKĘ OWSZEM TO JA ZNIOSĘ
ALE OD TATY ORAZ DAMY*****
Morten Risager to ty wiki ja tez jestem jego fanka
Emil Sajfutdinow Boszz mojej Qmpelii tez sie podobaŁ !
Fuuu
Katarzyna Skorupa - Katarzyna Gajgał - Anna Barańska Ania jest najlepsza
Eleonora Dziękiewicz super sitkarka i baaaaaardzo piękna kobieta ciacho
Eleonora Dziękiewicz szkoda że nie spadły majteczki
Richard Lambourne no mistrzowskie ujecie ! respekt!
Magda Choroszy ej wezcie sie zastanowcie zonbaczcie jaka ma ladna figurke na ic\nnych zdjeciach! a tymi batonami to chetnie ja w was bym rzucila! dziewczyna wspaniale tanczy!
Anna Barańska - Milena Sadurek MILENKA I ANIA...ŚLICZNE BLONDYNKI !
Monika Niedek Queens to mój ulubiony zespuł monika jak wejdziesz na tą stronę to proszę przeczytaj mójk komentasz:mam na imię sylwia nazwisko makulska chodzę do kl IIIb podstawówki w celestynowie już byłyście i was ogladałam tak bardzo chciałam was jeszcze raz zobaczyć na żywo prosze teraz pszyjedźcie do kołbieli albo do mojego domu numer mojego domu to bocian 1a oczywiś cie mieszkam przy kołbieli prosze bardzo was prosze uwielbiam was maci świetne piosenki prosz ę monika pszeczytaj ten komentasz uwielbiam was wszystkie 3 brawa dla zespołu Queens brawo brawo bbrawo uuuuuuuuuuuu!
Ania Trzcińska jest doskonała
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Sam nie wiem, która lepsza. Wszystkie są świetna, ale stawiam na Anię Barańską
Andreas Jonsson i jego team Słabeusza zrub sobie i wychowaj już ci to mówiła nie dotarło????Nie dotarło grzecznie jak do ciebie mówiłam to powiem po chamsku: Odpierdol się od Jonssona i skończ tą pierdoloną gadkę bo zaczynasz powoli wkurzać ludzi.Rozumiemy się czy jeszcze kurwa nie dotarło????!!!Kurwa jebana mać!!!!!
Leo Beenhakker Leo dawaj wygramy z tobą mistrzostwa europy
kibice - Polska POLSKA
POLSKA JAK TAM PIEKNIE
Atlas Wrocław i działacze Hans Andersen pojedzie w barwach Unii Tarnów w tegorocznym KPE w Tarnowie, czyżby chcieli go nam zabrać !!!!!!!!!!!!.
Bartosz Kurek Bartek jestem twoją fanka, bardzo lubię jak wszystko stawiasz na jedną kartę a ja lubię SIĘ uczyć od najlepszych. A moim zdaniem jesteś najlepszy. I życzę Ci wszystkiego najlepszego w życiu zawodowym jak w prywatnym w mojej wiosce gdzie mieszkam uważają ciebie z numer jeden na całym ŚWIECIE życzę POWODZENIA
Mariusz Wlazły NDZIEWCZY MACIE RACJE CO DO NIEGO JEST SUPER
Chris Harris hIhI juutrzejeszy mecz bedzie ciekawyy ;]
tylko szkoda ze bez ,,Bombera''
Jason Crump - Andreas Jonsson NO Jesteśmy NIEBEZPIECZNI!!!!! ATLAS!!!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.