zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Wisła Kraków. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 12
data dodania: czwartek 03 maj 2007
7265 odsłon
6963 odsłon
4890 odsłon
5681 odsłon
4480 odsłon
5901 odsłon
4979 odsłon
5819 odsłon
10944 odsłon
8195 odsłon
6790 odsłon
6200 odsłon

Wisła Kraków





losowe komentarze
kibice - Polska ładna Dziewczyna na pierwszym planie ta z szalikiem obok łysego Pana ;) choć Ta w białym też fajna ;]
cheerleaders Night of the Jumps malutka pomyłka chodziło o tą po prawej... a nie o tą ładną brunetke po lewej.. (pomyliło mi się bo za wami siedziałam jak tańczyłyście) :D
cheerleaders KM Ostrów Nula... MmM... ślicznie, jak zawsze ;*
zazdrośnicy pieprzeni... tez byście chcieli tak wyglądać, ale niestety nie poszczęściło się... więc zostały wam tylko komentarze;PP odwalcie sie od niej
Iwona Lewandowska to jest sexi
kibice - Odra Opole Niewiem czy mumaci jestescie ale to odra opole na sektorze Śląska wiec napinacze z innych miast zastanowiecie sie zanim cos

napiszecie!
Ricardo - Euzebiusz Smolarek - Ricardo Rocha - gol ebi potrafi strzelić gola karzdej drurzynie i karzdemu bramkarzowi
Sani Ibrahim - Aivaras Kiausas Sani Byl bardzo dobrym zawodnikiem
cheerleaders KM Ostrów ja tylko tej laski broniłam a że ty aldi masz cos do mnie to mam to gdzieś i sie nie mądruj bo widocznie masz problem z wlassnym ego
Milena Rosner ale fajna dupa z tej mileny
Ryan Sullivan a ja mam z nickim pedersenem
Emil Sajfutdinow Czemu nic tu się nie dzieje ?????????
Magda Choroszy magda jest warta oglądania :-)
Ewelina Majcher zapodaj im jakis układ a nie piszesz komenty ktore przeciez nic nie zmienia. ;/ bez sensu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wez sie uspokój... a układy jak dla mnie pierwsza klasa, nie jestem znawcą, a obiektywnym widzem i jestem jak najbardziej na TAK. a Ewelinka jest słodka!!!!
Andreas Jonsson Ja wiem ponoć przyjedzie do Bydgoszczy w sobote żeby podpisać kontrakt i będzie chodzic po Bydgoszczy;))
Marta Ziobrowska ladne imie ladna dziewczyna
Emil Sajfutdinow Ale WY lecicie na tego EMILA że,ja nie mogę! Ja jestem przystojniejszy!!! I mam DUŃSKI paszport bo, urodziłem się w DANI! A potem przeprowadziłem się do POLSKI! Pozdro dla NICKI PEDERSENA To mój kuzyn!!! Chcecie autograf od NIEGO i innych żużlowców!! No i pozdro dla WROCŁAWIA!! Bo tam mieszkam!!
kibice BKS Bielsko-Biała powiedzieli kibice tsp bo t jait bks
Maciej Janowski Brawo Wrocław,nam brakuje takich talentów jak Maciek, nom trzymaj sie młody i zycze udanej jazdy.
Alan Daniels ładna pozycja w locie muszą być wysokie noty:))))))))))))))
Marta Ziobrowska i po co takie zdjecie wrzucasz? jarasz sie tym ze masz ujecie z majtkami? moze bys sie postawil w sytuacji dziewczyn?
Basia Gołąb jestem zdania, że jeśli się komuś wydaje, że jest gwiazdą to nie ma sensu obdzierać tej osoby z tych złudzeń, przynajmniej dobrze się czuje, a nam to nie przeszkadza :D
Bartosz Kurek Na swoim poziomie ... mów za siebie. Jest fajnym facetem ... ale to nie " Grecki Bóg " nie do zdobycia.
Kamila Polit - Aleksandra Lewoń `FoJnIe`.. ;DD
Bartosz Kurek ja tam nic do niego nie mam, ale go nie lubie;/
moim zdaniem jest zbyt pewny siebie, a tą forme którą teraz ma zobaczymy jak długo utrzyma:
flaga ku pamięci Agaty Mróz Agata była świetna tylko już jej niema a szkoda. Była bardzo dobra.
Sylwia Ciurko Hej Sylwuś :) jaka Ty masz sliczna fryzurke i kolorek :* Pozdrowionka i buziaki laseczki, jestescie cudne :*
Rune Holta Rune jest świetny.. Trzymaj sie ciepło i życzę powodzenia w przyszłym sezonie.. Mam nadzieję, że zobaczymy sie jeszcze kiedyś!!! pozdowienia..
Andreas Jonsson biedny a.j jeszcze nic nie przeczuwal co sie wydarzy w tym spotkaniu
Martyna Mićków zajebista zawodniczka xd:*
Emil Sajfutdinow Dzięki za radę Miłosz, wykorzystam ją. co do wyników na koniec tego sezonu-zgadzam się z Tobą na 100%!!!
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.