zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce kosz kobiet (05-06). Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Eliminacje ME 2007
 
 
PLKK
 
 
1 liga
 
 
Turniej o Puchar Rektora UWr
 
 
sparingi
 

kosz kobiet (05-06)





losowe komentarze
Paweł Miesiąc Paweł jesteś super, jak będę dorosła, też będę jeździć tak jak ty, będę pierwszą dziewczyną, która jeździ na motorze...Pa kochamy Cię... :D
Marta Ziobrowska Nie ma chudych nóg. Ma bardzo zgrabne :) A zresztą jak sie tanczy to ciało samo robi się piękne :)
kibice - Sparta Wrocław ['] ['] jesteśmy z wami
cheerleaders KM Ostrów ja...bym sie nie zgodził okropieństwo takie sztuczne bleeee...
Policja te cheerleaderki sa chyba z marsa
10 o kurde
Monika Należą sie należa:*
kibice - Odra Opole POzdro ze Ścigowa oderka nigdy nie zginie
Agnieszka Celej Aga, jestes najlepsza:)))))) powaga!
Chris Holder w Toruniu jezdzi narazie dobrze, oby dalej tez tak bylo:)
Basia Gołąb Nio cóż... Gość ma rację ;-)
Kasia Heider hehe jaka radość:) super zdjęcie:)
Jarosław Hampel Jarek Hampel Jarek!
cheerleaders KM Ostrów niezłe laski
Marta Haładyn Zabijasz mnie swoją urodą i wzrokiem.
Marcin Stefański - Michael Ansley i Michael:)nice to see U.Regards!
kibice Śląsk Wrocław szkoda słow na tego pana
cheerleaders - Wisła Kraków miodzio
Jakub Błaszczykowski - Jan Vertonghen Według mnie jesteś super ! moja koleżanka też tak myśli ! I LOVE YOU
Marcel Gromadowski Świetny facet :)
Paweł Woicki i to jest to, za co kochamy ten sport! RADOŚĆ samych Zawodników, te emocje, te uśmiechy... love volleyball ;
Bartosz Kurek Dziewczyny wiecie, że jak on to czyta, to się z tego śmieje ;)
Słuchajcie jak byłam na meczu, to podszedły do niego jakieś fanki i powiedziały mu, że go kochają, a on na to ja was też i się zaczął śmiać ;] Bardzo dobra polewa była z tego ;p
Krzysztof Buczkowski a długo już ja ma ? :)
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska oho! To chyba nasze najładniejsze złotka. ale mam wrażenie ze bez Gosi Glinki nasza reprezentacja traci połowe wartości. Fajnie że mamy takie ładne siatkarki.Aha! Ja też oglądam mecze jak ta trójka nie występuje
Kamil Zieliński Hehe :) Kamil pochodzi z tej samej miejscowości co ja :D narQaaa :* pozdr dla fanów żużelQaa :*
Cyprian Szymko - kibice - Wybrzeże Gdańsk Ten rider przeprasza swoich za porażke ?
Sebastian Alden no Seba zeby jazda tez byla tak widowiskowa pozdROWiena z Rybnika
Sylwia Ciurko Sylwka jak zyklwe pierwsza klasa! :) taka Mikołajka to skarb:P
Eleonora Dziękiewicz ŚLICZNA :* :* i na dodatek świetnie gra.
Ania Trzcińska nie widzę tu obraźliwych komentarzy, to że ktoś nie wie co piszę i najczęściej są to bzdury, nie znaczy, że są to słowa obraźliwe
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.