zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce koszykówka. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Puchar Śląska
 
Pierwszy turniej o Puchar Śląska, rozegrany przed sezonem 2010/2011. Pod nieobecność nieistniejącego obecnie Śląska Wrocław zaproszono dwa Polskie zespoły, Prokom Gdynia i Turów Zgorzelec oraz dwóch uczestników elitarnej Euroligi, Maccabi Tel Aviv i Lietuvos Rytas.

koszykówka





losowe komentarze
kibice - Falubaz Zielona Góra dzicz ignoranci , a nie kibice przynosicie wstyd swojej drużynie WIOCHA
Daniela Rojkova - Izabela Żebrowska pokaż swoją to zobaczymy czy lepsza :P
prezentacja Oj stachu mi buśśśke dał ;p ;p ;p ;p
Martyna Gonet Boże ile ona ma lat 14 ???
Leigh Adams Adams dzisiaj musicie mieć złoto .Zrób wszystko żeby mieliście złoto.
Piotr Nowakowski jesteś na serio SUPER kolesiem ! X D
podziwiam się za talent jaki masz ! : - )
więcej uśmiechu ! : D
Emil Sajfutdinow widziałam cie na kryterium asow :):)byłam hehe:: Jestes zaj*sty i nie tylko chodzi mi o wyglad, jestes zaj*stym zuzlowcem /Kocham zuzel i ciebie hehe to na dole to ja hehe
kibice - Śląsk Wrocław ASCO BASCO SRASKOQ!!!
Emil Sajfutdinow No jasne, że się cieszę :D
Emil Sajfutdinow Wiem, że maja róznie, ale myślałam, że może ktoś cos wie...
Mateusz Szczepaniak podoba sie kasi w sp1 kl 5d on ma j uniorki..haha ale nie z nim tylko z liberskim...
nom
06 cos chlopaki niewyrazne jakies :)
61 fajne brzucho;)
Roderick Blankey - Maciej Zieliński Jakim fotoaparatem robiles te zdjecia?
Paulina Maj ROZMOWA PRZYBLIZA
Katarzyna Skowrońska Dolata Ona jest SuPeR
Paulina Maj ładna ,młoda utalentowana nasza Paulinka ,życze jej kolejnych sukcesów ,tyle robi dla polskiej siatkówki.dla mnie jest bohaterka
Michela Teixeira - Milena Sadurek Mikołajczyk - Alena Hendzel - Paulina Maj - Agnieszka Kosmatka DZIEWCZĘTA! JAK SIĘ GRA W ŁAPKI TO RĄCZKI NISKO I NAJLEPIEJ USIĄŚĆ BO TO DŁUGA GRA
Chris Holder - Rafał Okoniewski - Jason Crump - Andreas Jonsson Kapusta.
Janne Heikkinen Jane jest super siatkarzem, do tego jest bardzo przystojny. Jest bardzo wesoły i uśmiechnięty. Uwielbiam go jest poprostu cuuuuuuuuuuuuuuuuuuudny.
kibice - Śląsk Wrocław DUMNI PO ZWYCIEZCE WIERNI PO PORAŻCE
Marcin Możdżonek - Marcel Gromadowski - Zbigniew Bartman Pocieszne z nich chłopaki jednak są. Jak to Polacy, a do tego jacy przystojni. Podziwiać za grę i wygląd. ;))
WKS Śląsk Wrocław śląsk i motor zawsze razem....!!!

kochem te barwy kocham ten klub wks śląsk
Emil Sajfutdinow BYDGOSZCZANKO POLONII FANKO a jaki związek ma zakochanie się w żużlowcu z wiedzą o sporcie żużlowym
Asia Kubica No to ja dziekuję za taki uśmiech z suszeniem protezy he he
Agnieszka Starzyk piękna kobieta
01 Brandon Hughes ulubieniec kibiców Wisły Kraków kiedy jeszcze grała w ekstraklasie kosza
Agata ładne że tak powiem.. nóżki :) zjadłbym!
zespół Queens super macie teledyski podobaja mi sie wszystkie:)
zarombiscie wyszlyscie na tym zbieciu:)
tylko maio zdiec jest o was w gazetach:(
Marta Haładyn - Anna Barańska Piękne kobiety grają w siatkówkę. Aniu jesteś super.
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.