zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce koszykówka. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Puchar Śląska
 
Pierwszy turniej o Puchar Śląska, rozegrany przed sezonem 2010/2011. Pod nieobecność nieistniejącego obecnie Śląska Wrocław zaproszono dwa Polskie zespoły, Prokom Gdynia i Turów Zgorzelec oraz dwóch uczestników elitarnej Euroligi, Maccabi Tel Aviv i Lietuvos Rytas.

koszykówka





losowe komentarze
Anna Werblińska Śliczna kobieta :)
Małgorzata Glinka Mogentale Goska górą!!!!!!!!!!!!! Mam nadzieję że zmieni zdanie i jeszcze trochę pogra z naszą reprezentacją
żaba w wodzie Bo ta żabka moi drodzy nie kuma o co biega...(śmiech)
kibice - Polonia Bydgoszcz Nie "prawdaż" .. ohoho w tym Wrocławiu przydałyby się słowniki ortograficzne ^^
Kasia Heider No przepraszam bardzo, ale Kasia błyszczy na zdjęciach, a 'na żywo' już jakos nie bardzo. Serca w tańcu nie widzę.................
Edyta Kamińska Proponuję jednak abyś został przy fotografii.Odnośnie dyskusji sam prowokujesz dyskusję (np.walka w kisielu).
Emil Sajfutdinow chyba nikt nie zaczaił...Też mam dość tych głupkowatych komentarzy w stylu: kocham emilka, jestem z nim...
Basia Gołąb Basia! Jestes Fajna, Swietnie tanczysz i swietnie wygladasz !!
Bartosz Kurek ja to kurek i mam dziewczyne wchodziłem na takie żeczy co wy wchodzićie ;D
Bartosz Kurek on jest śliczny z tych fotografów to świnie bo zrobili mu zdjęcie po meczu
Dominika Kur Śliczne oczka i usmiech i wogóle bardzo ładna i sympatyczna osóbka.Czemu wiecej takich nie ma?
kibice - Odra Opole na zawsze oderka
Janne Heikkinen do "his girlfriend"
to jesteś jego dziewczyną a czasem się spotykacie na piwie? Dziwne troche.A poz tym on jest ponoc żonaty.
Bartosz Kurek Ja go po prostu kochaam. ;***** < 3
Im Lovee You Barteek ;***************** < 333333
Zdjęcie boskie jak i wszystkie inne. ; ] ;*
Buziaki . < 3 ; *
Martin Sopko - Bartosz Kurek - Aleksander Januszkiewicz genialny siatkarz i nizłe ciacho
Natalia Małaszewska Ładna? Bardzo ładna to mało powiedziane :) A w dodatku to najlepsza zawodniczka druzyny z Jeleniej Góry... Pozdrawiam gorąco :)
Łukasz Kadziewicz - Karol Sramek Kocham cię Kadziu!
Jesteś Swietny w tym co robisz. Powinienieś się więcejusmiechać bo bardzo ładnie to robisz, kocham jak sie uśmiechasz! Jestem twoją największą fanką!! Kocham cię. 3maj się:*
Janusz Kołodziej - Krzysztof Cegielski dwie gwiazdy i przyjaciele.janusz dzieki za pozostanie w tarnowie,krzysiu jestes takze wspolautorem sukcesow janusza i za to wielkie dzieki
Aleksander Januszkiewicz - Marcel Gromadowski jesteś boski:-)
kibice - Odra Opole NASZA POLONIA, ARKA GDYNIA, ODRA OPOLE NAJLEPSI W POLSCE :*BUZIAKI DLA WSZYSTKICH CO SA ZA NAMI :D
Agnieszka Szott Nie pisac pod tamto gg?
Krystian Klecha Wcale że NIE!!!!!!!!najlepsz jest WTS ATLAS WROCŁAW!!!!!! HANS ANDERSEN i JASON CRUMP Są NAJLEPSI !!!!!!!!!!!!!!
18 pieknie sie ta wiocha czestochowa pokazala obrocila sie plecami do druzyny przeciwnej i pokazala srodkowe palce zero szacunku zero wychowania za grosz rozumu...te osobniki niczym nie roznia sie od zwierzat
kibice - Polska - Czeski fanklub :)
Anna Barańska Kasia Skowrońska ładniejsza i równie dobra..... :) pozdrosz
fajerwerki po meczu tak jak mowisz!!!!
Anna Podolec jesteś super, powodzenia ;)
Alicja Kamińska wow!
Emil Sajfutdinow a Emil ma urodzinki 26 pazdziernika :P no ale adresu Wam nie podam :P xD
Eleonora Dziękiewicz osz ah ten wyskok;P
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.