zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce koszykówka. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
 
Puchar Śląska
 
Pierwszy turniej o Puchar Śląska, rozegrany przed sezonem 2010/2011. Pod nieobecność nieistniejącego obecnie Śląska Wrocław zaproszono dwa Polskie zespoły, Prokom Gdynia i Turów Zgorzelec oraz dwóch uczestników elitarnej Euroligi, Maccabi Tel Aviv i Lietuvos Rytas.

koszykówka





losowe komentarze
Anna Werblińska piękna laseczka
Mika Vayrynen - Euzebiusz Smolarek ciekawe czego dotyczyła wymiana zdań...
9998 Ponieważ nie chcę się powtarzać we wszystkich komentarzach w dziale <zwierzęta>, to napiszę tutaj :-).
Fotki bardzo mi się podobaja. A najbardziej to te mew. Świetnie są uchwycone w locie. Orzeł także w locie, ale ponieważ wysoko, to go gorzej widać. NAtomiast mewki - cudnie. Jeszcze raz gratuluję talentu !!
Anna Tomalik niezły cios, niezłe ujęcie. P0zdrawiam ;)
Mariusz Staszewski - Piotr Świderski - Krzysztof Słaboń zdjęcia ogólnie spoko szkoda tylko że nie można ich zapisywać na komputerze bo klikam prawym przyciskim mysze na zdjęciu i pojawia się komunikat: "ALL RIGHTS RESERVED! - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE!
a fajnie by było gdybym mógł je zapisać no ale trudno
PoZdRo
cheerleaders Unia Leszno no ten tyłeczek zapakowany w jeansy bardzo ładnie wyglada :P ;)
cheerleaders Night of the Jumps Ona jest mega super ;*
Sylwia Babula Nad czym debilu??? Ma zgrabne,umięśnione nogi palancie,a nie cellulit!!!!!:D
Alicja Kamińska Ala jak zwykle mistrzyni akrobacji:)
Anna Barańska - Natalia Bamber ahh ciacho piekne pośladki mrauuuu ;*
Agata brzydkie.
Emil Sajfutdinow Noo zaczną!!! Pozdrawiam Darie
Jurica Pavlić on jest naprawde zajebisty tylko nie noa smoku buhahahaha
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał It's so sad, that the Polska hasn't won the final :(
Emil Sajfutdinow Do nieznajomej: no to cie zaskoczę: nie raz się zastanawiałam co to bedzie jak Polonia nie wejdzie do ekstraligi. Ale jak na razie nie ma co się martwić, bo jestesmy liderem :) Mam nadzieję, ze Emil zostanie w Polonii na przyszły sezon, ale jeśli stanie się inaczej to mówi sie trudno... Ja i tak będę śledzic karierę Emila i będę mu kibicować nawet jak bedzie bronił barw Torunia...
PS tak poza tym bardzo lubię Emila, ale nie dlatego, ze jest super przystojny, ale dlatego, że swietnie jeździ na zuzlu. Wiec nie oceniaj pochopnie...Pozdro
Euzebiusz Smolarek - Mariusz Lewandowski - Maciej Żurawski wszyscy są dobrzy!!!!!
Bartłomiej Jaszka Na naszej klasie ma zdjęcia z jaką dziewczyną i amła dziewczynka-być może żona i corka-niestety
Emil Sajfutdinow I Atlas na pudle OLE
Andreas Jonsson No luzik
07 ślicznie dziewczęta
Krzysztof Hołowczyc Krzysztof mam nadzieję,że będziesz kibicował Stali Gorzów-dlaczego Gorzów Wlkp-bo to kolebka rajdów terenowych
Troy Batchelor - Jurica Pavlić TROY!!! JEsteś boski ! Nie ma przystojniejszego chłopaka od niego !!!
Martin Sopko - Mariusz Wlazły hejka mariusz jestes super jako siatkarz pozdrow michala winiarskiego caluski pa
Piotr Paluch bolo jest boski i wielki zawsze w moim sercu zostanie nasz kapitan zawsze wierny klubowi

Kenneth Bjerre Kenneth jesteś zajebisty!!!!
Ula Dziekan WOW!Rewelacyjne zdjęcie-rewelacyjna dziewczyna!!!
cheerleaders Atlas Wrocław No masz racje niezle dupcie..niestety przez te slicznotki nie mogę skupić się nigdy na meczu...ajjj tak dalej dziewczyny:)
Bartosz Kurek www.youtube.com/watch?v=oXxnzLHep68 <30sekunda>

żeby przynajmniej połowa z was zaczeła myslec realnie :)
Marek Cieślak - Jason Crump Masz Jason teraz ty zapier.... z ta kreda na 2 łuk ;];]
Anna Barańska - Milena Sadurek SUPER ŁADNA DZIEWCZYNA + UTALENTOWANA SIATKARKA
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.